Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Beantwoord

Betreft interview IT-manager

Goedemiddag,
Ik als bedrijfskunde MER student aan de hogeschool van Amsterdam moet binnenkort een IT-manager interviewen. Aangezien ik ook een casus moet maken over KPN, leek het mij handig om een IT-manager van de KPN te interviewen. Ik vraag me nu af hoe ik in contact kan komen met een IT-manager of CIO van KPN.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen hiermee.
Met vriendelijke groeten,

Naoual el Gargouri
icon

Beste antwoord door Justin_ 17 februari 2017, 10:43

Hoi Naoual, welkom op het forum! Wat leuk dat je een onderzoek doet over KPN :) Hoewel ik je niet kan helpen aan een interview met 1 van onze IT Managers, kan ik je wel de juiste richting op wijzen.

Onderaan deze 'veel gestelde vragen'-pagina vind je een e-mailadres waar je jouw interviewverzoek kunt indienen. Ik wens je veel succes!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +14
Hoi Naoual, welkom op het forum! Wat leuk dat je een onderzoek doet over KPN :) Hoewel ik je niet kan helpen aan een interview met 1 van onze IT Managers, kan ik je wel de juiste richting op wijzen.

Onderaan deze 'veel gestelde vragen'-pagina vind je een e-mailadres waar je jouw interviewverzoek kunt indienen. Ik wens je veel succes!
Naoualg schreef:

Goedemiddag,
Ik als bedrijfskunde MER student aan de hogeschool van Amsterdam moet binnenkort een IT-manager interviewen. Aangezien ik ook een casus moet maken over KPN, leek het mij handig om een IT-manager van de KPN te interviewen. Ik vraag me nu af hoe ik in contact kan komen met een IT-manager of CIO van KPN.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen hiermee.
Met vriendelijke groeten,

Naoual el Gargouri

Graag! Hoe kan ik u bereiken?
Reputatie 6
Badge +14
Ha Naoual, je kunt dit verzoek het beste stellen via het e-mailadres dat je vindt op deze pagina.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)