Bijna 30 jaar klant

Uiteindelijk na bijna 30 jaar een punt gezet achter het klant zijn ( vanaf 1991 ) van KPN. Na meerdere malen aangegeven te hebben dat KPN iets meer voor de "vaste" klant moet gaan doen hebben we toch besloten de overstap te maken. Een bekend gezegde "voor een dubbeltje op de eerste rij" is voor ons Hollanders niets vreemd. En ja, zeg nou zelf, voor de helft van de kosten hetzelfde krijgen 😏, daar hoef je toch niet lang over na te denken. Na bekendmaking van de overstap bij KPN kwam direct ( zat nog geen halve dag tussen ) een bericht dat KPN binnen 5 werkdagen contact op zouden gaan nemen. Tot op de dag van vandaag geen reactie gehad ( zoveelste tegenvaller). Tja, één ding moet ik wel zeggen, dat de techniek achter het geheel, wel goed te noemen is maar andere partijen moeten ook een kans krijgen om zich te verbeteren.

met vriendelijke groet,

3 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Hallo MichelHoogwerf28, dat is erg verdrietig nieuws, voor ons in elk geval. Jammer dat je de overstap gaat wagen. Ik zie dat je in je voorgaande topics hier al meermaals de vraag hebt gesteld: korting voor bestaande klanten. Helaas, daar doen we niet aan is dan het antwoord. Wij investeren liever in een betrouwbaar netwerk en innovatieve diensten. Ook een bekend gezegde: goedkoop is duur.... grapje 😉

Stiekem hoop ik uiteraard dat we je in de toekomst weer als klant mogen verwelkomen. Gaan we dan weer een verbinding aan van 30 jaar? 😃
Reputatie 7
Badge +15
30 jaar? Dat is heel wat 😉

Mag ik vragen naar welke provider je gaat (Als ik zo brutaal mag zijn 😉 ).

Nadia heeft stiekem ergens wel een punt:
Tijdens de aanschaf van een internetabbonement neem je niet alleen toegang tot een koperlijntje af maar ook de infrastructuur daarachter (En per provider, kan daar een heel verschil in zitten qua kwaliteit) en natuurlijk een stukje service.
Reputatie 7
Ik ben ruim 30 jaar (1987) klant van KPN v.w.b. vaste telefonie en (later) Internet.
In de tijd dat KPN nog geen IPTV aanbood hadden wij televisie via Casema (Ziggo).
In 2012 is bij ons glasvezel aangelegd en sindsdien hebben wij Alles-in-1 bij KPN.
Wij zijn uitermate tevreden over de stabiliteit van de aansluiting -eigenlijk nooit storing- en zullen voor Internet en TV dan ook niet snel overstappen naar een andere provider.

T.a.v. mobiele telefonie is dat een heel ander verhaal. Die hebben we juist niet bij KPN ondergebracht omdat er een andere grote speler is met een zeer betrouwbaar netwerk die ons een veel betere propositie levert. Ondanks KPN Compleet kortingen zouden wij voor ons gezin van 5 personen nog altijd zo'n €600,- per jaar duurder uit zijn bij KPN.

Helaas heeft die speler de spelregels voor nieuwe abonnementen aangepast zodat daarmee niet meer onderling gratis gebeld kan worden met prepaid abonnementen binnen het gezin. Dat betekent dat ik mijn sim-only abonnementen ook na afloop van de vaste contractperiode laat doorlopen, de korting op die abonnementen blijft immers na afloop van de vaste contractperiode ook geldig en meer data heb ik (nog) niet nodig.

Eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik voor mijn zoon bij KPN een 500MB mobiel Internet abonnement aangeschaft heb voor min €4,99.

Reageer