Brand door modem?

  • 28 January 2019
  • 5 reacties
  • 536 keer bekeken

Mijn moeder heeft 2 weken geleden brand gehad in huis doordat de modem in de brand is gevlogen van de kpn !
Het huis is een ravage en de komende maanden kan ze niet meer terug naar huis.
En de schade was enorm
Dit modem zat er net een paar weken in dus een nieuwe.
Het was klungelig aangesloten door een van de medewerkers van de kpn.

Jullie hebben geen idee wat zo'n brand doet met een oudere vrouw blijkbaar want er is niet eens een excuus aangeboden of überhaupt contact met haar geweest.

Ik vind het schandalig sorry.
Ik moest het even kwijt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Oeps !
Dat is niet goed, om het zacht uit te drukken.
Is het bekend of het in de adapter of in het modem is ontstaan ?

Elk apparaat wat altijd aan staat is een potentieel risico :-/

Het aansluiten van de voeding is een stekkertje, hoe kan dit klungelig gedaan zijn ?
Hel simpel door de modem niet direct op de meterkast aan te sluiten maar via een verlengkabeltje die niet goed past.
Aha, dan zal het wel zo zijn dat er geen wcd in de meterkast is, maar de KPN aansluiting zit daar wel, dat heb ik ook al meegemaakt, bij een kennis in een huurhuis.
Ik maak daar in andere gevallen zonder moeite een wcd bij, maar aangezien het een huurhuis was kwam de woningbouw dat doen, maar wel na veel gezeur en meerdere maanden.
Ondertussen zat er dus een verlengsnoer naar een andere kamer "door" 2 deuren, dat is niet bevorderlijk voor dat snoertje.

Is de brand ontstaan in het verlengsnoer, wie leverde dat snoer ?

Welke installateur/architect of wie/wat dan ook maakt er geen wcd in de meterkast als daar wel de internetaansluiting zit.

(wcd = wandcontactdoos, cq stopcontact)
Reputatie 7
Badge +30
Beste @Mixcoats, welkom! Wat een verhaal zeg! Ik schrik hier echt van. Hoe gaat het verder met je moeder? Wil je reageren op het privébericht wat ik je stuur? Niet omdat ik het privé wil afhandelen, maar wel omdat ik zorgvuldig met jullie gegevens om wil gaan.
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Mixcoats, zijn jullie al een beetje bijgekomen? Ik kan me goed voorstellen dat de schrik er nog goed in zit, maar hopelijk gaat het al iets beter. Ik zag dat je niet meer gereageerd hebt. Dat kan ik me, gezien de omstandigheden ook goed voorstellen hoor. Mocht je toch nog willen dat ik iets voor je doe, laat het dan gerust alsnog weten.