Beantwoord

cadeau's van KPN bij bol.com bestellen

Hoe kun je de cadeau's van KPN bij Bol.Com bestellen. Bij intikken kpn.com/vooru kom je op de algemene site terecht.

Admin: titel aangevuld zodat je bericht beter is te vinden
icon

Beste antwoord door Bart_ 19 december 2017, 11:55

Dag HaraldTomba! Via deze link zou je alsnog een code moeten kunnen ontvangen. Laat je weten of het gelukt is?

Bekijk origineel

31 reacties

Reputatie 7
Badge +29
Hoi,

De code die je hebt gekregen kan je tijdens het afrekenen invullen.

Robin
Reputatie 7
Badge +27
Welkom Eddepetje! Je zou, als je kpn.com/vooru gebruikt uit moeten komen op deze pagina. Daar staat ook een uitleg hoe deze actie werkt. In het kort gaat het als volgt:

Kies uit de selectie op deze bol.com pagina maximaal 3 e-boeken uit en voeg deze toe aan je winkelwagen met de gele +Ebook knop.

Ga vervolgens naar afrekenen. In de gele balk, onder je gekozen boeken, tref je dan een optie voor een cadeaukaart of -code. Klik daarop, en er verschijnt een invulveld. Daarin type je de code die je van ons hebt gekregen. Er wordt dan een korting toegepast op je winkelwagen waardoor je niets hoeft te betalen.
En als je dan 3 e-books heb geselecteerd, wordt er maar één gratis geleverd.
Hoe kan dat?
Dat is teleurstellend en haak ik af.
Hans Luiten
nou lekker, wik ook graag de ebooks bestellen via kpn.com/dankjewel wordt de code niet geaccepteerd, dit nu al 5 x geprobeerd en telkens nee hoor code klopt niet. leuke actie!!!!
hoe kan ik 2 gratis kaarten voor een evenement bestellen
Hier wordt ik niet vrolijk van.
De boeken die geselecteerd zijn kunnen mij niet bekoren, en als ik zelf boeken op zoek op de officiele site van Bol zouden jullie ook nog goedkoper uit zijn.
Het lijkt mij dus beter als jullie ons als vaste klant zelf de vrijheid geven om boeken uit te zoeken die bij ons passen, en niet met zo'n beperkte keuze.
Dit lijkt meer op iemand blij maken met een dode mus.
Reputatie 7
Badge +29
Marretjeklw schreef:

hoe kan ik 2 gratis kaarten voor een evenement bestellen

Als dit in jouw brief staat kan je gewoon de instructies in de brief volgens. Via seaters krijg je dan een voucher waarmee je de kaarten kan bestellen.
hansluiten schreef:

En als je dan 3 e-books heb geselecteerd, wordt er maar één gratis geleverd.
Hoe kan dat?
Dat is teleurstellend en haak ik af.
Hans Luiten

Kan het zijn dat je 2 ebooks hebt die niet mee doen aan de actie? Ik heb hier zelf geen last van gehad, maar er zijn volgensmij een aantal boeken die wel op de website staan maar niet het tekstje "kpn eindejaarsactie" dragen.
Jan Heida schreef:

Hier wordt ik niet vrolijk van.
De boeken die geselecteerd zijn kunnen mij niet bekoren, en als ik zelf boeken op zoek op de officiele site van Bol zouden jullie ook nog goedkoper uit zijn.
Het lijkt mij dus beter als jullie ons als vaste klant zelf de vrijheid geven om boeken uit te zoeken die bij ons passen, en niet met zo'n beperkte keuze.
Dit lijkt meer op iemand blij maken met een dode mus.

Waar gaat het precies over? Je krijgt 3 boeken uit die lijst gratis. Dat is mijns inziens altijd goedkoper dan zelf bestellen bij bol.
Reputatie 7
Badge +17
Ik heb nog geen gebruik gemaakt, ik zal die films eventueel kijken en die 5 GB mobiel internet, want ik lees niet graag boeken. Ook geen E-Books. 🙂
Hoe kan het dat ik überhaupt geen e-mail heb ontvangen...? Ik zou toch wel graag die E-Books willen bestellen. Iemand die mij verder kan helpen?
Ik lees nu op FB dat KPN deze cadeau's weg geeft. O.a ook de kaarten voor een evenement. Was leuker geweest als KPN de mail op dezelfde dag aan iedereen had gestuurd zodat iedereen gelijke kans maakt op die kaarten. Ik lees hier nu reacties van 5 dagen terug, ik heb nog geen mail gehad van KPN
Mijn code werkt ook niet! volgens bol.com is de code ongeldig. (XXXXX... is mijn code niet 🙂 )

mijn code wordt niet geaccepteerd door Bol.com. Bovendien wordt gevraagd naar een pincode (3 cijfers) die ik niet heb ontvangen van KPN. Tot nu toe waardeloze actie die veel tijd vergt, Los het op KPN
Reputatie 4
Badge +5
nou net de 3 ebooks besteld en alles werkte perfect heb ze alle drie binnen voor niks de 1ste keer lukte het niet de code werdt niet geaccepteerd maar toen alles met hoofletter gedaan en toen werkte het wel dank je wel KPN
Ik heb nog helemaal niets ontvangen van KPN, terwijl sommigen al 6 dagen terug reacties plaatsten hier. Worden de mailtjes/brieven in termijnen gestuurd? 😕
Reputatie 7
Badge +21
Dag @hansluiten, net zoals Robin vraag ik me af of alle e-books die je gekozen had wel deel uitmaken van het actie-assortiment! @Menixmatrix en @toprakyol: lukt het wel als jullie de letters als hoofdletters invoeren? @rustavii: de e-mails en brieven worden inderdaad in batches verstuurd!
Het is mij toch gelukt, met bestelen na tweede scherm krijg je nog een keer de mogelijkheid om de code OF PIN in te vullen. DUS daar de CODE erin en klaar is kees.
Omdat dit topic al loopt, stel ik mijn vraag ook even hier. In de e-mail staat ook het ebook van 365 dagen succesvol. Daar ben ik erg nieuwsgierig naar. Maar bij de selectie op bol.com is deze helaas niet te vinden.
Is dit ebook uit de selectie gehaald?
Vriendelijke groet, Diane
Diverse codes mogen ontvangen op onze adressen. Er werkt er geen 1.
Reputatie 7
Badge +17
P4C schreef:

Diverse codes mogen ontvangen op onze adressen. Er werkt er geen 1.

Dat is wel heel erg vervelend. ? Ik heb het nog niet getest. Want ik maak geen gebruik van E-books. ?
Badge
Precies ook mijn vraag, Diane_ Het enige boek waar ik interesse in zou hebben. Toch gek dat ie wel afgebeeld staat. Ebooks kunnen tenslotte niet uitverkocht raken, lijkt mij. Hoop dat KPN überhaupt reageert ?
Reputatie 7
Badge +17
Misschien dat er iemand van Webcare hier kan reageren, ik zal iemand even roepen. Als ze tijd hebben, zullen ze reageren. Want het kan best druk zijn. @Marcia_, zou jij je even hier toe willen voegen aan deze topic? Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +27
Ha Diane en Frouke, goede vraag! Ik heb navraag gedaan over het boek, dus ik kom er op terug.

@P4C kan jij via onze website opnieuw de code aanvragen ? Let op hoofdletters, kleine letter i, grote letter I etc, o (letter) of 0 (cijfer) etc. Lukt het dan wel?
wie kan mij helpen, zou ook graag 3 ebooks willen
ik heb geen code ontvangen, die kun je via de pagina opvragen door je klantnummer postcode en huisnummer in te geven
er zijn echter geen gegevens van mij bekend dus ik kom niet verder.
ik heb internet en vast bellen van kpn
Reputatie 7
Badge +27
Dames goed nieuws! Het boek 365 dagen komt weer terug, er zijn wat technische probleempjes mee. Blijf af en toe dus even spieken of hij er al weer tussen staat.

@Maggie61 je kunt de code nog t/m morgen ontvangen, dus nog even geduld! Laat het woensdag vooral weten als je dan nog niets binnen hebt.
Marcia_ schreef:

Dames goed nieuws! Het boek 365 dagen komt weer terug, er zijn wat technische probleempjes mee. Blijf af en toe dus even spieken of hij er al weer tussen staat.

Fijn! 🙂 Dank voor de snelle reactie. Dan wacht ik het nog even af.

Reageer