Beantwoord

Cadeautje Rituals is op: kan ik alsnog het cadeautje krijgen?

  • 11 November 2021
  • 5 reacties
  • 769 keer bekeken

Ik kreeg van kpn een hele leuke kaart dat ik bij de winkel een cadeautje kon ophalen van rituals. Ik heel blij naar de winkel. Is er niets. Wat een teleurstelling. 

Ook is het niet mogelijk contact hierover te maken, ik vind eigenlijk dat ze me tegemoet kunnen komen door het cadeautje naar mijn huisadres te sturen.

icon

Beste antwoord door Hanna_ 12 November 2021, 19:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @Naftali, welkom. 

Wat jammer dat toen jij naar de KPN winkel ging, alle pakjes al weg waren. Klanten die van Oxxio naar KPN overstappen hebben de mogelijkheid om op vertoon van de kaart die je in de bus hebt ontvangen een cadeau van Rituals op te halen bij een voor jou specifieke KPN winkel. Omdat het dus om een specifieke winkel gaat, en wij de cadeaus niet ergens anders op voorraad hebben, kunnen we het pakje niet naar jou toesturen. Klanten hebben tot 30 november om hun pakje op te halen, het betreft hier geen op is op actie, dus ik ga er vanuit dat de voorraad in de winkel inmiddels weer is aangevuld.  

Ik kreeg van kpn een hele leuke kaart dat ik bij de winkel een cadeautje kon ophalen van rituals. Ik heel blij naar de winkel. Is er niets. Wat een teleurstelling. 

Ook is het niet mogelijk contact hierover te maken, ik vind eigenlijk dat ze me tegemoet kunnen komen door het cadeautje naar mijn huisadres te sturen.

En heb je je cadeautje inmiddels opgehaald ? 
wat was het ? Ben zo benieuwd 🙈

Moet namelijk een stuk rijden naar de winkel namelijk ;-) 

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Danielle Ippel-van Der Heijden

Volgens mij mag je kiezen tussen een paar heerlijke geurstokjes of een mooie geschenkset. :blush: 

Beste kpn, beste mensen,

Voor de 2e keer ging ik langs om mijn cadeautje op te halen. en ook deze keer geen cadeautje.

De meneer die ik nu sprak, ging wel even achter kijken, en zei toen: er zijn geen cadeautjes meer en die komen ook niet meer, het is een actie die al maanden loopt? en ik moest maar niet meer langs komen:sob:

Heel jammer, Naftali