compliment aan medewerker Rene Bakker van afdeling opzeggingen,


Ik belde met KPN om mijn abonnement op te zeggen, de medewerker aan de telefoon was Rene Bakker. Hij heeft mij daar bij zeer goed geholpen, het gebeurde allemaal erg snel en hij (KPN) bleven gelukkig professioneel zonder al te veel te zeuren om te blijven of waarom ik niet zou moeten opzeggen. Erg te vrede dus over dit gesprek. Mocht ik in de toekomst terug komen bij KPN hoop ik weer zo'n medewerker te spreken.

Heel erg bedankt, en Hopelijk krijgt Rene dit bericht ook naar hem terug gekoppeld.

Groeten,

Rico

1 reactie

Reputatie 7
Badge +23
Hoi Rico, welkom op het forum! Wat leuk dat je hier je (positieve) ervaring deelt over een collega. Ik heb het compliment doorgegeven en het wordt zeer gewaardeerd. 🙂 We hopen je in de toekomst natuurlijk weer bij KPN te zien!

Reageer