Beantwoord

Complimenten en bedankje voor KPN medewerker

  • 28 May 2022
  • 1 reactie
  • 28 keer bekeken

Hallo Ayham,

Nogmaals wil ik je bedanken voor de goede hulp die je mij vanmiddag verleend hebt!

We hebben goed samengewerkt! Ik met mijn vragen en antwoorden op jouw vragen en wat ik persoonlijk heel belangrijk vind is het meedenken van je. 

Ik belde namens mijn moeder met KPN ivm met een vreemd 088 nr. Mijn moeder is dement en kan haar financiële zaken niet meer zelf regelen!  

  1. Deze telefoontjes waren inrekening gebracht hoewel ik 100% zeker weet dat mijn moeder geen contact heeft gehad met dit "bedrijf”, of dit echt een bedrijf is daar plaats ik kanttekeningen bij. Ayham zou hiervan melding maken! Wat ik zeer belangrijk vind omdat mijn moeder hiervan de onkosten moet betalen en er misschien andere mensen meegeholpen kunnen worden. Doordat de totale rekening behoorlijk hoog was, heeft Ayham aangeboden om eens te gaan kijken naar een goed koper abonnement. Dat is gelukt en ben blij dat hij dit voorstelde omdat ik er zelf nog niet aan had gedacht!
  2. KPN, ben blij met z'n medewerker, die geduld heeft, fatsoenlijk is en professioneel is in zijn vakgebied!
  3. Nogmaals Ayham bedankt!  
  4.       

    *Admin: eigen topic voor je bedankje aangemaakt
icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 31 May 2022, 12:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Marie-Ange wat leuk om te lezen dat je jouw bedankje hier op het KPN forum doorgeeft. Ik zal ervoor zorgen dat het compliment en bedankje bij de collega terecht komen.