Beantwoord

Complimenten voor KPN medewerker

  • 4 November 2020
  • 5 reacties
  • 237 keer bekeken

Reputatie 1

COMPLIMENTEN!!

 

Beste KPN teamleider/manager klantenservice,

 

Ofschoon ik in de regel voldoende aanleiding of incidenten heb met KPN apparatuur/-verbindingen waarover ik klachten in zou kunnen dienen, krijgen jullie vandaag van mij een compliment…

Vandaag heb ik drie medewerkers van jullie aan de telefoon gehad en de laatste, Jolan Datema heeft mij een gelukkig mens gemaakt! 😊

Ze is meedenkend, uiterst vriendelijk, vrolijk en daadkrachtig. In alle jaren én uren (ongetwijfeld meer dan 40) dat ik met jullie contact gehad heb is er nog nooit iemand geweest die mij zó fantastisch geholpen heeft!

Ik hoop dat jullie als management zien dat Jolan voor KPN van onschatbare waarde is en naar mijn sterke indruk meer in haar mars heeft dan in functie van servicemedewerkster. Het is echt een kanjer en die wil je niet bij de concurrent hebben zitten dus ik zeg… houd haar in de gaten want zij kan beslist meer voor jullie betekenen!

 

@Jolan: súper bedankt voor je fántastische service en medewerking; je bent een topper!

 

Met zonnige groet,

Carola Smit

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 4 November 2020, 15:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Dank voor het melden van het compliment @Complimenten aan Jolan. Ik zal ervoor zorgen dat de complimenten bij haar en haar manager terecht komen! 

Hi Carola, 

Bedankt voor het delen van dit prachtige compliment voor Yolan. De complimenten zijn aangekomen en wij hebben nu een blozende Yolan aan de telefoon zitten.  Het is echt een topper en ik beloof dat we goed voor haar zorgen en haar helpen om te blijven groeien en bloeien bij KPN.

Bedankt!

Richard (de manager van Yolan)

Badge +12

Hi Carola, 

Bedankt voor het delen van dit prachtige compliment voor Yolan. De complimenten zijn aangekomen en wij hebben nu een blozende Yolan aan de telefoon zitten.  Het is echt een topper en ik beloof dat we goed voor haar zorgen en haar helpen om te blijven groeien en bloeien bij KPN.

Bedankt!

Richard (de manager van Yolan)

Dit is goed om te horen! Er zijn nog te veel ervaringen van klanten dat het het helaas anders is.  Laat Yolan als voorbeeld dienen voor andere collega's waar het minder goed bij gaat!

Het is o zo belangrijk hoe een medewerker reageert, ongeacht of het probleem gelijk opgelost kan worden. Jammer genoeg lees je te vaak dat de hoorn er op wordt gegooid of medewerkers niet vriendelijk zijn. Een klant tevreden houden en helpen is belangrijker dan de maximale tijd die er per telefoongesprek besteed mag worden. Tevreden klanten blijven en dienen als KPN-promotor voor hun omgeving. Meer klanten = meer inkomsten = meer tevreden aandeelhouders. 

PS Yolan zou zomaar van XS4ALL kunnen komen ;-)

 

Vandaag heb ik contact gehad met een KPN werknemer, en werkelijk, zij heeft mij op een uitmuntende manier te woord gestaan en geholpen. zij luisterde zeer goed, voelde precies aan wat ik wilde. Zelden heb ik zo’n empathische kpn medewerker aan de telefoon gehad.De oplossing zie zij voorstelde was voor mij werkelijk geweldig en waardevol. Ik hoop van harte dat u er voor zorgt dat Iman dit compliment ook daadwerkelijk ontvangt.

met vriendelijke groet,

Paul wereldreiziger

Admin: naam medewerker verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +19

Ik ga het doorgeven aan mijn collega @Paul wereldreiziger. Tof om te lezen en tof dat je de moeite neemt om dit zo door te geven.