Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Vraag

Contact en buitenland

• Nieuwkomer
  • 0 reacties
Geachte heer mevrouw,

Ben al sinds jaar en dag klant bij KPN. Nu mobiel nr ****. In 1991 al mijn eerste mobiele telefoon. In die tijd weinig keus, vanwege de lange relatie nu loyaal gezien de huidige mogelijkheid tot keuze. Toch op dit moment  erg teleurgesteld in KPN, de service,  het niet oplossen van problemen, beloftes om terug te bellen etc.  Wil u laten weten zogauw mijn contract opzegbaar is  ikga overstappen naar Vodafone. Intussen voor mijn dochter daar een abonnement afgesloten.  Zit voor mijn werk meer in het buitenland dan in Nederland. Mijn werk gebied is Spanje. Tot het vrijgeven van de roaming was mijn bereik redelijk tot goed. Daarna is het een drama geworden. Vaak uren niet bereikbaar, uitvallen van gesprekken,  geen internet, heel traag internet. Begrijp dat het gedeeltelijk komt door de contracten die KPN met buitenlandse partijen heeft en daar blijkbaar weinig voor betalen wil. Heb hier een keer of vier over gebeld, mij beloofd om terug gebeld te worden binnen vijf dagen, nooit gebeurd. Benaderd door een verkoper van KPN, wederom mijn klachten geuit en de belofte gekregen terug gebeld te worden binnen vijf dagen. Een enquête ingevuld  met daarin de vraag of ik het op prijs zou stellen om binnen tien dagen hierover persoonlijk benaderd te worden. Wederom niks. Kom niet verder dan een telefoniste die niks voor mij kan doen met deze klacht. Hoop dat u begrijpt hoe teleurgesteld ik ben, zeker omdat u van mij betalingen verwacht en mijn contract met u uitdien zonder een echte prestatie van uw kant.

Met vriendelijke groet,
Rob Guichelaar
Ps. Nu maar dit forum geplaatst. Onmoglijk om een mail oid te sturen. Wat een meg bende.

Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy

0 reacties

Er zijn nog geen reacties. Reageer als eerste.

Reageer