Beantwoord

Contact via bellen

  • 8 August 2019
  • 8 reacties
  • 2360 keer bekeken

Ik wil graag een medewerker spreken
icon

Beste antwoord door Noordzee 8 August 2019, 13:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Dat kan, even bellen met 0800 -0402.
Heel fijn allemaal, maar ik krijg geen contact met dat nummer, niet met de vaste telefoon en niet met mobiel
Reputatie 7
Badge +21
Van waar bel je weg?
Met je GSM kun je vanuit het buitenland +31 6 1200 1200 bellen

Ik wil even aangeven dat ik het zeer storend en helemaal niet servicegericht vind dat het zo moeizaam gaat om een medewerker van KPN aan de telefoon te krijgen. Ik heb uiteindelijk het nummer op dit forum kunnen vinden. Via de website kon ik geen nummers vinden en kwam ik er al helemaal niet uit via de FAQ.

 

Reputatie 7
Badge +21

 

Hoi @Ruben van Putten Er zit een zoekfunctie op de website en vul in telefoonnummer en dan kom je verder.
Ben wel met je eens dat het heel erg verborgen zit en inderdaad niet klantvriendelijk is.
Het telefoonnummer is 0800 0402
24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar.

Badge +19

Bellen deden we in de vorige eeuw. Tegenwoordig is er Twitter, Facebook en dit geweldige forum. Deze vormen van communiceren is ideaal. De medewerker kan zich van te voren goed inlezen in het probleem en gericht antwoord geven. Ok het duurt vaak wat langer maar dan heb je wel het juiste antwoord.

Beste @Joep1965, ieder zo zijn mening, aangezien het een financiële vraag was over mijn mobiele telefoonabonnement lijkt mij telefonisch contact niet meer dan normaal.

 

  

Badge +19

Dat begrijp ik. Maar je kan ook hier globaal je vraag stellen. Dmv priveberichten met de medewerker kan je dan verder communiceren. Dan ziet niemand jouw gegegevens.