Beantwoord

Dagelijks gebeld door kpn acquisitie met nummer 033 2137603

  • 13 May 2022
  • 3 reacties
  • 631 keer bekeken

ik wordt dagelijks on 15:00 uur gebeld door nummer +31 33 213 76 03 van (wat blijkt als je terugbelt) KPN Acquisitie. Probleem is alleen dat niemand aan de lijn komt na opnemen, ook als je direct opneemt. Bovendien heb ik al alles wat mogelijk is afgenomen van KPN, dus waarom wordt ik überhaupt nog gebeld door deze afdeling? erg storend! 

icon

Beste antwoord door GeSp 13 May 2022, 15:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Gebeld door acquisitie van KPN 

 

Het is een nummer van een Callcenter.

Dan blokkeer je dat nummer toch, doe ik ook altijd, vaak ziet mijn mobiel dat soort nummers al als spam en dan gaat hij niet eens over.

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Gebeld door acquisitie van KPN

Wat lastig dat jij telkens gebeld wordt. Heeft de tip van @GeSp geholpen? 

Hallo @Gebeld door acquisitie van KPN 

 

Het is een nummer van een Callcenter.

Dan blokkeer je dat nummer toch, doe ik ook altijd, vaak ziet mijn mobiel dat soort nummers al als spam en dan gaat hij niet eens over.

Blokkeren helpt niet, ze gebruiken steeds andere nummers. Schandalige praktijken vam een bedrijf dat de ‘k’ allang niet meer waardig is. Ze hebben maling aan comsumentenrechten en doen dit al jaren zo: sta je eenmaal op zo'n k..lijst dan bellen ze je eindeloos. NOOIT meer iets van de kpn!