Dank je wel, Jasper!

  • 5 September 2019
  • 1 reactie
  • 187 keer bekeken

ISDN afgesloten. Eigen schuld, dikke bult. De eerste medewerker beweerde dat dit over een maand pas ging gebeuren. Dat was niet zo. Ik zou juist een maand zonder telefoon zitten volgens de 2e en daar was niks aan te doen. Helaas. Dom van mij ( en daar had ze op zich gelijk in). De 3e bleef daarbij.
Maar toen was er Jasper ***. Mijn redder in nood. Ik belde om te vragen waarom ik nog geen monteur kon inplannen en hij ging het uitzoeken en heeft een noodprocedure gestart welke blijkbaar al de hele tijd beschikbaar was. Was er even ontroerd van, wat geweldig! Geef die jongen een promotie! Hij weet wat hij doet. In tegenstelling tot een aantal van zijn collega's.
Jasper, je bent mn held!

Admin: naam collega verwijderd i.v.m. privacy

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30
Ha @Sintje, welkom! Allereerst mijn excuses dat het wel vier gesprekken heeft moeten kosten voordat het opgelost werd. Dat is niet hoe we het graag willen zien en jij helemaal niet natuurlijk! Wel ontzettend goed om te lezen dat je uiteindelijk zo goed geholpen bent! Leuk dat je de moeite hebt genomen om dit op het forum te plaatsen. Ik ga je complimenten dan ook zeker doorzetten naar Jasper.