De Grote KPN F1 Competitie #1

  • 15 March 2022
  • 538 reacties
  • 5056 keer bekeken
De Grote KPN F1 Competitie #1

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

538 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Oostenrijk 2022

  1. Verstappen
  2. Sainz
  3. Russel
  4. Perez
  5. Alonso


Bonusvragen:

  1. Welk team pakt de pole position? Red Bull
  2. Wie wordt 13de in de einduitslag? Ricciardo
  3. Hoeveel uitvallers gaan we zien tijdens de race zondag? 4
Reputatie 3
Badge

Top 5

1 Verstappen

2 Leclerc

3 Sainz

4 Russel

5 Hammilton 

 

Bonusvragen:

1) Welk team pakt de pole position? Red Bull

2) Wie wordt 13de in de einduitslag? Ocon

3) Hoeveel uitvallers gaan we zien tijdens de race zondag? 3

Top 5
1 Max Verstappen
2 Charles Leclerc
3 George Russell
4 Carlos Sainz
5 Hamilton

Bonusvragen:
1) Welk team pakt de pole position? Red Bull
2) Wie wordt 13de in de einduitslag? Mick Schumacher
3) Hoeveel uitvallers gaan we zien tijdens de race zondag? 3

Reputatie 7
Badge +16

1) Welk team pakt de pole position? 
Redbull

Het begint in ieder geval goed. 😌

Reputatie 7

Het ging voor mij ook goed verder met de top 2 😁 De betrouwbaarheid bij Ferrari is er nog steeds niet helemaal weer bleek wel bij Carlos en Lewis had ook mooie gevechten. 

En beide Mc:Laren’s in de punten, dat had ik vrijdag na de kwalificatie niet verwacht. Zeker aangezien er niet meer in die auto geïnvesteerd zal worden, de focus is al naar 2023 verschoven.

Haas is het tegenovergestelde, die hebben nog altijd geen update gehad en komen nog steeds goed mee. Na de afgelopen zware jaren hebben ze dat ook wel verdiend.

Reputatie 7
Badge +19

Oostenrijk is weer achter de rug. Sainz kon de lijn niet doorzetten, maar alsnog slaagde Max er niet in zijn pole te verzilveren. Charles Leclerc pakte de overwinning. Bij ons was het @Tympie die met de eer is gaan strijken. De uitslag:

1: @Tympie 9 punten
2: ​​​@Jasper  & @Christian_ 8 punten
3: @PeterG  7 punten
4: @Bram_ 6 punten 
5: ​​​@joop2011 5 punten
6: ​​​@ArjanL3  4 punten
7: ​​​​@Chrizziey & @Jeroen_dB 3 punten

Sommigen zullen balen dat er nu 14 dagen rust is, anderen krijgen even de tijd om de scherven op te rapen en hun strategie te overdenken. Tot over 14 dagen in Frankrijk! 

Reputatie 7
Badge +16

Dit spel is niet voor mij weggelegd geweest. Dit ga ik denk ik niet meer goed spelen. Laat ik het maar op voetbal houden, daar heb ik wel verstand van. 😂

Reputatie 5
Badge +2

Lekker hoor, eindelijk weer punten 😃

 

Reputatie 7

Het kan nog alle kanten op gaan, vooraan scheelt het weinig en een goede race kan een hoop mensen zo weer in de strijd werpen.

Als ik naar de totaalstand in het startbericht kijk zijn eigenlijk alleen @Shyrin_ en @Marcia_ uitgeschakeld voor de totaaloverwinning, alle anderen kunnen nog steeds winnen 👌

Reputatie 7
Badge +19

Dit spel is niet voor mij weggelegd geweest. Dit ga ik denk ik niet meer goed spelen. Laat ik het maar op voetbal houden, daar heb ik wel verstand van. 😂

Alles is nog mogelijk. Je stond bovenaan, als je die flow weer vind heb je nog alle kans. @Jasper zal bijvoorbeeld vast nog wel een keer een gok voorspelling doen en dan heel slecht scoren. 

Reputatie 7
Badge +16

Als ik naar de totaalstand in het startbericht kijk zijn eigenlijk alleen @Shyrin_ en @Marcia_ uitgeschakeld voor de totaaloverwinning, alle anderen kunnen nog steeds winnen 👌

Waarom moet dit precies nog eens benadrukt worden? Kom je even naar de virtuele koffieautomaat, @Jasper😝
 

Laat ik het maar op voetbal houden, daar heb ik wel verstand van. 😂

Dus met het WK straks doen we ook een soort poule? 

Reputatie 7
Badge +19

Als ik naar de totaalstand in het startbericht kijk zijn eigenlijk alleen @Shyrin_ en @Marcia_ uitgeschakeld voor de totaaloverwinning, alle anderen kunnen nog steeds winnen 👌

Waarom moet dit precies nog eens benadrukt worden? Kom je even naar de virtuele koffieautomaat, @Jasper😝
 

Laat ik het maar op voetbal houden, daar heb ik wel verstand van. 😂

Dus met het WK straks doen we ook een soort poule? 

Met het WK komt er zeker een Voorspel competitie. Ben al flink aan het brainstormen voor een format voor hier op het forum, 

Reputatie 7
Badge +16

Voor een WK pouletje houd ik mij zeker aanbevolen. Voetbal gaat mij nog best wel goed af 🙃. Al leg ik de lat wel heel hoog nu. 

Sommigen zullen balen dat er nu 14 dagen rust is, anderen krijgen even de tijd om de scherven op te rapen en hun strategie te overdenken. Tot over 14 dagen in Frankrijk!

Goh, ik dacht dat er in juli ieder weekend een race was en dan in augustus 4 weken niet. '’ FF omschakelen "

Overigens knalde Viaplay er gister na een half uur race uit. Had 10 minuten nodig het weer aan te krijgen. Daarna stopte het er weer mee. Weer uit de app, dat lukte de eerste keer niet eens zat flink vast, en opnieuw app openen en het werkte weer. En bleef werken. Al met al kwartier van de race moeten missen.
Kanaal 225 is hier ook, maar iets…… anders gebruik ik de app ook vrijwel niet. Kijk vooralsnog alleen F1 en Darts.

Ik keek via de app in mijn Samsung televisie.

Had het zo nog niet gehad. Heb je pvd net 5 dagen glasvezel….

Al leg ik de lat wel heel hoog nu. 

Ah, dat is dan 2 meter en 44 centimeter, @Chrizziey .🤓

Reputatie 3
Badge

Sommigen zullen balen dat er nu 14 dagen rust is, anderen krijgen even de tijd om de scherven op te rapen en hun strategie te overdenken. Tot over 14 dagen in Frankrijk!

Goh, ik dacht dat er in juli ieder weekend een race was en dan in augustus 4 weken niet. '’ FF omschakelen "

Overigens knalde Viaplay er gister na een half uur race uit. Had 10 minuten nodig het weer aan te krijgen. Daarna stopte het er weer mee. Weer uit de app, dat lukte de eerste keer niet eens zat flink vast, en opnieuw app openen en het werkte weer. En bleef werken. Al met al kwartier van de race moeten missen.
Kanaal 225 is hier ook, maar iets…… anders gebruik ik de app ook vrijwel niet. Kijk vooralsnog alleen F1 en Darts.

Ik keek via de app in mijn Samsung televisie.

Had het zo nog niet gehad. Heb je pvd net 5 dagen glasvezel….

Heb maar 1 antwoord, lekker naar F1TV gaan, stukken goedkoper en stukken betrouwbaarder. Heb de app gewoon geïnstalleerd op de tv, ideaal. Viaplay is alleen interessant als je de rest ook gebruikt, als je alleen F1 kijkt zou ik F1TV overwegen voor 65 euro per jaar. Gewoon een tip :)

Reputatie 7
Badge +19

Frankrijk dit weekend. Nieuwe ronde nieuwe kansen voor iedereen!

We zoeken wederom de eerste 5 in de uitslag:

1
2
3

5

Bonusvragen:
1) Wie pakt de poleposition?
2) Welke coureur wordt 6de in de einduitslag?
3) Welk team pakt de snelste ronde in de race? 

Deadline: zaterdag 23 juli 16:00

@Jasper @Bram_ @PeterG @Paul_ @joop2011 @Christian_ @Chrizziey @ArjanL3 @Tympie 

Reputatie 7

Ik ben dit weekend weg, daardoor kan ik de eerste trainingen niet afwachten met een voorspelling. Een shot in the dark dit weekend dus 😅

 

Frankrijk 2022

  1. Lewis Hamilton
  2. Charles Leclerc
  3. Max Verstappen
  4. Carlos Sainz
  5. George Russell


Bonusvragen:

  1. Wie pakt de pole position? Charles Leclerc 
  2. Welke coureur wordt 6de in de einduitslag? Fernando Alonso
  3. Welk team pakt de snelste ronde in de race? Ferrari

 

Reputatie 5
Badge +2

Omdat de weekenden waar ik het beste score nergens op zijn gebaseerd doe ik nu al een voorspelling:

 

1 Leclerc
2 Verstappen
3 Sainz
4 Hamilton
5 Russel

Bonusvragen:
1) Wie pakt de poleposition? Leclerc
2) Welke coureur wordt 6de in de einduitslag? Perez
3) Welk team pakt de snelste ronde in de race? Ferrari

Reputatie 7
Badge +20

1 Max
2 Perez
3 Russel
4 Sainz
5 Hamilton

Bonusvragen:
1) Wie pakt de poleposition? Max
2) Welke coureur wordt 6de in de einduitslag? Alonso
3) Welk team pakt de snelste ronde in de race? Red Bull

Reputatie 7
Badge +19

1 LeClerc
2 Sainz
3 Russel
4 Verstappen
5 Perez

Bonusvragen:
1) Wie pakt de poleposition? LeClerc
2) Welke coureur wordt 6de in de einduitslag? Norris
3) Welk team pakt de snelste ronde in de race? Ferrari

Reputatie 7
Badge +16

Voor spek en bonen. 😉
We zoeken wederom de eerste 5 in de uitslag:

1.  Verstappen
2.  Sainz 
3. Hamilton 
4.  Perez
5. LeClerc

Bonusvragen:
1) Wie pakt de poleposition?
Sainz
2) Welke coureur wordt 6de in de einduitslag?
Norris
3) Welk team pakt de snelste ronde in de race? 
Ferrari

Reputatie 4
Badge +2

Frankrijk 2022
Verstappen
2 Lecrerc
Perez
4 Russel
5 Sainz

Bonusvragen:
1) Wie pakt de poleposition: Verstappen
2) Welke coureur wordt 6de in de einduitslag? Alonso
3) Welk team pakt de snelste ronde in de race? Ferrari (Sainz)

Reputatie 7
Badge +17

1 Verstappen
2 Sainz
3 Leclerc
4 Russel
5 Albon

Bonusvragen:
1) Wie pakt de poleposition? Verstappen
2) Welke coureur wordt 6de in de einduitslag? Norris
3) Welk team pakt de snelste ronde in de race? Ferrari (Leclerc)

Reputatie 3
Badge

We zoeken wederom de eerste 5 in de uitslag:

1 verstappen 
2 leclerc
3 Hammilton 
4 russel
5 sainz

Bonusvragen:
1) Wie pakt de poleposition? Verstappen 
2) Welke coureur wordt 6de in de einduitslag? Alonso
3) Welk team pakt de snelste ronde in de race? Red bull