De Grote KPN F1 Competitie #1

  • 15 March 2022
  • 538 reacties
  • 5055 keer bekeken
De Grote KPN F1 Competitie #1

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

538 reacties

Reputatie 7
Badge +19

De laatste race van jaar ging beslissen over de eindoverwinning in de Voorspel competitie. Meegaande in de trend van de laatste races waren er wederom niet heel hoge scores. Gelukkig was er niemand die op 0 bleef steken met een ingeleverd lijstje. We zagen ook nog een debutant, die we volgend jaar verwachten met meer lijstjes! 

@Chrizziey slaat net als Max vorig jaar deed, in Abu Dhabi een dubbelslag! Hij pakt de GP zege en zijn puntenaantal bleek goed genoeg voor de winst over het gehele seizoen. 

 

De uitslag 
1: ​​​@Chrizziey 10 punten
2: ​​​@Raymondt & @ArjanL3 8 punten
3: ​​​​@joop2011 7 punten
4: ​​​@Paul_ & @Jeroen_dB 6 punten
5: @Emcee19 & @PeterG 5 punten
6: ​​​@Remco_ 3 punten
7: ​​​@Jasper 2 punten

De eindstand:

1: @Chrizziey 148
2: ​​​@Jeroen_dB 147
3: @Tympie  134
4: ​​​​@ArjanL3 132
5:​​​@joop2011 125
6: ​​​​@Jasper 124
7: ​​​@PeterG 123
8: ​​​​@Christian_ 106
9: ​​​​​​@Paul_ 75
10:@Bram_ 58
11: @Raymondt 54
12: ​​​​@Emcee19 44
13: ​​​​@Remco_ 3 punten
14: ​​​​@Shyrin_ 2 punten
15: ​​​​@Marcia_ 1 punt

Chrizziey wist ook nog eens de meeste GP zeges binnen te hengelen. Niet meer dan de verdiende winnaar dus. Al zag de beste man zelf het lang niet altijd meer zitten, zijn kennis en voorspelgave bleek toch voldoende om de eerste editie van dit spelletje te winnen. 

Tot volgend jaar! Laat de verliezers zich tijdens de wintertop maar eens beraden en dan volgend jaar gaan we jagen op de titelhouder. 

Reputatie 7
Badge +16

Woehooeee! Nu krijg ik de wisselbeker vanuit de vorige kampioen @Jasper uitgereikt? 
 

Chrizziey wist ook nog eens de meeste GP zeges binnen te hengelen. Niet meer dan de verdiende winnaar dus.

Haha echt? Geniaal dit, om op de laatste dag echt meteen alles mee te pakken. Niet slecht voor een aller eerste keer zonder ook maar iets van F1 kennis te hebben. Ik begon dit seizoen overigens met het googelen van alle rijders in de F1. Wist helemaal niet eens wie er naast Max en Hamilton nog meer meededen. 
 

Al zag de beste man zelf het lang niet altijd meer zitten, zijn kennis en voorspelgave bleek toch voldoende om de eerste editie van dit spelletje te winnen. 

Guilty. 🙈

Reputatie 7
Badge +19

We hebben nog geen eerdere competitie gehad. Dus is er ook geen uittredende kampioen. 

Reputatie 7

Gefeliciteerd @Chrizziey! Ik heb nooit een beker gewonnen hoor, jij hebt de primeur om de allereerste winnaar te zijn 😉

Net zoals Guiseppe Nino Farina de eerste race die voor het WK meetelde won in Silverstone 1950, ben jij nu ook de allereerste. 

Reputatie 7
Badge +16

We hebben nog geen eerdere competitie gehad. Dus is er ook geen uittredende kampioen. 

Oh nog een eer dan dat ik de aller eerste bekerwinnaar ooit ben geworden. Ik voel champagne aankomen en een douche uit te delen. 

 

Nou! Ben toch nog in het '’linker'’ rijtje geëindigd 😁😎.

Gefeliciteerd, @Chrizziey 😀!!

Jammer voor je @Jeroen_dB . Slechts 2 puntjes meer… en dan… 😜.

Reputatie 7
Badge +20

@Chrizziey 

Van harte gefeliciteerd.

 

Ik ben met de 5de plaats ook dik tevreden.😉

Reputatie 2

@Chrizziey : van harte gefeliciteerd!

Vond 't leuk om mee te doen, hoewel mijn vooruitziende blikken niet echt optimaal waren 😉

Wens iedereen veel succes voor komend jaar:

Reputatie 4
Badge +2

Volgende week kunnen we weer aan de gang lol

Reputatie 7
Badge +16

Wij zijn er klaar voor:
 

 

roept zij, die de vorige keer op plaats 14 eindigde… 🤣

Reputatie 7
Badge +16

roept zij, die de vorige keer op plaats 14 eindigde… 🤣

Je was in ieder geval niet als laatste geëindigd.  ;)

Reputatie 7
Badge +30

de eerste van onderen noemen we dat

Reputatie 7
Badge +19

Zondag 5 maart staat de eerste race van 2023 op het programma. De nieuwe editie van de voorspelcompetitie gaat dan ook van start: