De Grote KPN F1 Competitie #1

  • 15 March 2022
  • 538 reacties
  • 5055 keer bekeken
De Grote KPN F1 Competitie #1
Reputatie 7
Badge +19

The lights are out, off we go!! De eerste editie van dit voorspelletje. We gaan dit jaar op zoek naar de grote F1 kenner op het KPN forum. Wordt het onze grote F1 fan @Jasper of gaat een onverwachte outsider er met de titel en eeuwige roem vandoor? 
 

 

Speluitleg

Voor ieder raceweekend zal iedere deelnemer de top 5 voorspellen van de einduitslag van de GP. Voor elk juist voorspelde coureur op de juiste positie zijn 3 punten te verdienen. Mocht je bij een coureur slechts één positie naast zijn finishplek zitten, krijg je als troost ook nog 1 punt. Daarnaast zijn er nog 3 bonusvragen waar punten te verdienen zijn. Hiervoor zijn per goed voorspelde vraag 2 punten te verdienen. De deadline voor het invullen van je prognose ligt altijd op het tijdstip dat de (sprint)kwalificatie begint. Uiteraard is het geen verplichting om elke race mee te doen, dus mag je ook na een paar races inspringen. Echter houden we wel een klassement bij om een eindwinnaar uit te roepen!


Een volledige kalender vind je al in ons speciale F1 topic. Dus geen excuus om een race en dus je voorspelling te missen! 


We beginnen dit weekend direct met de GP van Bahrain, dus kom direct maar door met jullie lijstjes en voorspellingen. 

 

Eindstand algemeen klassement 2022

1: @Chrizziey 148
2: ​​​@Jeroen_dB 147
3: @Tympie  134
4: ​​​​@ArjanL3 132
5:​​​@joop2011 125
6: ​​​​@Jasper 124
7: ​​​@PeterG 123
8: ​​​​@Christian_ 106
9: ​​​​​​@Paul_ 75
10:@Bram_ 58
11: @Raymondt 54
12: ​​​​@Emcee19 44
13: ​​​​@Remco_ 3 punten
14: ​​​​@Shyrin_ 2 punten
15: ​​​​@Marcia_ 1 punt

 

GP overwinningen
6: Chrizziey
​​5: ArjanL3
4: Jasper & Jeroen_dB

3: Joop2011 & Christian_
2:
Tympie
1: Paul & PeterG



 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

538 reacties

Reputatie 7
Badge +19

De uitslag van de GP Japan was een spannende, veel voorspellingen leken op elkaar. Uiteindelijk gaven de bonusvragen de doorslag. De man die al weken roept dat het hem niet niet lukt,
heeft zijn vorm weer teruggevonden. @Chrizziey pakt met ruime voorsprong de GP Japan met maar liefst 16 punten. Alle bonusvragen wist deze man goed te voorspellen. Hulde! 

De uitslag:

1: ​​​@Chrizziey 16 punten
2: ​​​@ArjanL3 11 punten
3: ​​​@Jeroen_dB & @Jasper & @Tympie & @Emcee19 & @PeterG 10 punten
4: ​​​@joop2011 & @Christian_ 9 punten
5: ​​​@Raymondt 8 punten
6: ​​​@Paul_ 7 punten

In de top van het klassement, stijgt Chrizziey ook naar plek 2. De jacht op @Tympie is nog in volle gang in de laatste races. 
 

Reputatie 7
Badge +25

leuk spel dit -_-

Reputatie 7
Badge +19

leuk spel dit -_-

Dankjewel. Ben zelf ook erg content met hoe dit idee uitpakt 😁

Reputatie 7

1: ​​​@Chrizziey 16 punten
2: ​​​@ArjanL3 11 punten
3: ​​​@Jeroen_dB & @Jasper & @Tympie & @Emcee19 & @PeterG 10 punten

Het is vol op het podium 😂

Reputatie 7
Badge +19

1: ​​​@Chrizziey 16 punten
2: ​​​@ArjanL3 11 punten
3: ​​​@Jeroen_dB & @Jasper & @Tympie & @Emcee19 & @PeterG 10 punten

Het is vol op het podium 😂

De champagne leverancier moest bij de podium ceremonie ook nog wat extra flessen champagne naleveren 🤣

Reputatie 7
Badge +16

leuk spel dit -_-

Je ligt nog steeds redelijk voor op @Marcia_ hoor. Laatste wordt je niet in elk geval 😁.
 

 De man die al weken roept dat het hem niet niet lukt,
heeft zijn vorm weer teruggevonden. @Chrizziey pakt met ruime voorsprong de GP Japan met maar liefst 16 punten. Alle bonusvragen wist deze man goed te voorspellen. Hulde! 

Poeh, het mocht ook wel weer met de afgelopen zeer magere weken een vette week om de achterstanden weer in te lopen. Ben blij dat ik een beetje out of the box ben gegaan deze week. Hopelijk lukt het mij de laatste weken ook. Het was een beetje mijn laatste hoop. 

Het is vol op het podium 😂

Met de koude weken en de hoge gasprijzen is een beetje dicht tegen elkaar aankruipen wel warm. 😂

Reputatie 7
Badge +30

leuk spel dit -_-

Je ligt nog steeds redelijk voor op @Marcia_ hoor. Laatste wordt je niet in elk geval 😁.
 

😅 dat is op zich ook een mooi streven, om mij voor te blijven. Maar niet echt een uitdaging. Een echte uitdaging zou top 8 zijn, @Paul_!

Reputatie 7

Elke keer als iemand zegt dat het slecht gaat is het antwoord 'maar je staat nog wel voor @Marcia_’.

Laten we niet vergeten dat Marcia nog in een verwoede strijd is met @Shyrin_ voor de laatste plaats 😁

Reputatie 7
Badge +30

Er is ook een troostprijs toch??!?!!

Reputatie 2

Elke keer als iemand zegt dat het slecht gaat is het antwoord 'maar je staat nog wel voor @Marcia_’.

Laten we niet vergeten dat Marcia nog in een verwoede strijd is met @Shyrin_ voor de laatste plaats 😁

Snap eigenlijk niet hoe dit kan. Zou verwachten dat ik daar ook een rol in zou spelen omdat ik pas sinds kort mee doe.

Wordt zo wel moeilijk om nog kans te maken op die troostprijs 😉

Reputatie 7
Badge +19

Er is ook een troostprijs toch??!?!!

Is dat zo? 👀

Reputatie 7
Badge +16

Tuurlijk zijn er prijzen te winnen. De eerste prijs is op de foto met @Jasper en de troostprijs is uithuilen op de schouder van @Jeroen_dB.

Reputatie 7
Badge +30

Tuurlijk zijn er prijzen te winnen. De eerste prijs is op de foto met @Jasper en de troostprijs is uithuilen op de schouder van @Jeroen_dB.

Dan ga ik 100% voor de troostprijs!

Reputatie 7

Nou zeg 😭😂

Reputatie 7
Badge +16

Tuurlijk zijn er prijzen te winnen. De eerste prijs is op de foto met @Jasper en de troostprijs is uithuilen op de schouder van @Jeroen_dB.

Dan ga ik 100% voor de troostprijs!

Dat is de redenen waarom ik 1e wil worden. 🙂. Met de pro op de foto is een hele eer. 

Er is ook een troostprijs toch??!?!!

Ja hoor, @Marcia_ . Een eervolle vermelding in de ranglijst 😁

Als je onderaan begint ben je de eerste die gezien wordt. 🙄

Reputatie 7
Badge +19

Tuurlijk zijn er prijzen te winnen. De eerste prijs is op de foto met @Jasper en de troostprijs is uithuilen op de schouder van @Jeroen_dB.

Dan ga ik 100% voor de troostprijs!

Jij mag altijd uithuilen op mijn schouder of knuffelen hoor @Marcia_ 😍 Hoef je niet eens laatste voor te worden. 

Reputatie 7
Badge +19

We gaan naar the US of A. Weer een nieuwe ronde in onze voorspel competitie. Waar het F1 kampioenschap reeds is beslist, kan het bij ons nog alle kanten op. 

Top 5 uitslag GP
1)
2)
3)
4)
5)

Bonusvragen:

1: Welk team pakt in Q1 de snelste tijd?
2: Wat bedraagt het tijdsverschil tussen de winnaar en de nummer 2 op zondag?
3: Welke Fransman eindigt het hoogste in de einduitslag op zondag? 

@Paul_ @PeterG @Christian_ @Chrizziey @Bram_ @ArjanL3 @Tympie @Emcee19 @Jasper @joop2011 @Raymondt 

Deadline: 22 oktober 23:59

Reputatie 7
Badge +25

Top 5 uitslag GP
1) Max
2) Leclerc
3) Perez
4) Sainz
5) Hamilton

Bonusvragen:

1: Welk team pakt in Q1 de snelste tijd? Leclerc
2: Wat bedraagt het tijdsverschil tussen de winnaar en de nummer 2 op zondag? 12 sec
3: Welke Fransman eindigt het hoogste in de einduitslag op zondag? Ocon

Reputatie 7
Badge +20

Top 5 uitslag GP
1) Max
2) Perez
3) Hamilton
4) Sainz
5) Russel

Bonusvragen:

1: Welk team pakt in Q1 de snelste tijd? Max
2: Wat bedraagt het tijdsverschil tussen de winnaar en de nummer 2 op zondag? 25 seconde
3: Welke Fransman eindigt het hoogste in de einduitslag op zondag? Ocon

Reputatie 7
Badge +9

Top 5 uitslag GP
1) Verstappen
2) Perez
3) Sainz
4) Russel
5) LeClerc

Bonusvragen:

1: Welk team pakt in Q1 de snelste tijd? Sergio Perez
2: Wat bedraagt het tijdsverschil tussen de winnaar en de nummer 2 op zondag? 2,524 sec.
3: Welke Fransman eindigt het hoogste in de einduitslag op zondag?  Pierre Gasly

Reputatie 7
Badge +19

Jullie lezen allemaal heel goed zie ik 😂

Bij bonusvraag 1 staat toch echt "welk team". Wist niet dat coureurs hun eigen teams hadden @Raymondt @joop2011 @Paul_ 
Zal jullie matsen en er maar van uit gaan voor jullie, dat jullie het team van de genoemde coureurs bedoelen. 

Reputatie 5
Badge +2

Top 5 uitslag GP
1) Max
2) Checo
3) Charles
4) Lewis
5) Carlos

Bonusvragen:

1: Welk team pakt in Q1 de snelste tijd? Ferrari
2: Wat bedraagt het tijdsverschil tussen de winnaar en de nummer 2 op zondag? 7,35 sec
3: Welke Fransman eindigt het hoogste in de einduitslag op zondag? Ocon

Reputatie 7
Badge +16

Hopen op net z’n goede score als vorige keer. Let it rain☔️😄

Top 5 uitslag GP
1) Verstappen
2) Perez
3) Hamilton
4) LeClerc
5) Norris

Bonusvragen:
1: Welk team pakt in Q1 de snelste tijd?
Redbull
2: Wat bedraagt het tijdsverschil tussen de winnaar en de nummer 2 op zondag?
5 seconden 
3: Welke Fransman eindigt het hoogste in de einduitslag op zondag? 
Ocon (Zie Gasly het niet zo snel doen)

Reputatie 7
Badge +9

Jullie lezen allemaal heel goed zie ik 😂

Bij bonusvraag 1 staat toch echt "welk team".

Het was nog vroeg, kunnen we het daar op houden? 🤣