De huiskamer van het KPN-forum

• 16 mei 2017
  • 7 reacties
  • 218 keer bekeken

Hi allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum. Niet omdat ik klant ben, maar meer omdat ik veel interesse heb in internet, telefonie en televisie. Met name dan de technische kant. Niet dat ik al veel verstand heb, maar ik moet ergens beginnen toch? Ook de huiskamer komt heel gezellig om me over. Ik vind het leuk om iedereen wat beter te leren kennen, op een wat chillere manier dan alle verhalen over IS/RA's en internetsnelheden. Waarom vinden jullie dit eigenlijk de leukste huiskamer? Wat is van deze huiskamer de USP (Unique Selling Point)?

Groet van mij!

7 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Het USP zijn de foto's en videos van @huistijger's huistijgers :D
Reputatie 7
Badge +15
Je kan er alles in zetten wat eigenlijk nergens anders kan 😛
Reputatie 7
Badge +27
Hallo @wlr3110, leuk dat je een account aangemaakt hebt! Ik ben dan weliswaar werkzaam bij KPN, ook ik leer elke dag bij op het forum. Je kunt hier veel vinden over eigenlijk alle producten van KPN, dus lees gerust mee en meng je in de conversaties 🙂. Zoals de heren hierboven al uitleggen: in de huiskamer kan je alles kwijt wat niet per se iets met KPN te maken heeft. Als je foto's van je huisdieren wilt delen, vakantiekiekjes wilt laten zien of mee wilt praten of je favoriete series, zit je daar goed!
Reputatie 7
Badge +30
(...) ook ik leer elke dag bij op het forum. Je kunt hier veel vinden over eigenlijk alle producten van KPN, dus lees gerust mee en meng je in de conversaties :-)Maar ook genoeg over dingen die wat minder gerelateerd zijn aan KPN 😃
Je kan er alles in zetten wat eigenlijk nergens anders kan :p
Komt goed uit. Ik heb nog wat oud ijzer liggen. 🆒:D
Reputatie 7
Badge +18
Je kan er alles in zetten wat eigenlijk nergens anders kan :p
Komt goed uit. Ik heb nog wat oud ijzer liggen. 🆒:D

Die krijg je nooit door dat KPN-draadje Dree 🙂
Voor alles is een koper(draadje) te vinden, tijgertjuh. ?

Reageer