De komende drie weken is het prijzenslag bij KPN!

• 8 september 2016
  • 114 reacties
  • 5037 keer bekeken

Toon eerste bericht

114 reacties

Reputatie 6
Badge +9
Nah, Robin, dennis en wjb hebben natuurlijk wel een voorsprong met team paars gezien hun post load 😉
Reputatie 7
Maak je niet ongerust en wees blij dat je in team oranje zit. De kans dat je dan in de top 5 zit en in de prijzen valt is dan een stuk groter. In team paars is die kans natuurlijk een stuk lager want de eerste plaats is natuurlijk al vergeven, die is voor Robin en de tweede plaats moge ook duidelijk zijn, die is voor PeterG. :P
Krijg je van mij vast een like, dan ben je in ieder geval al op weg.
Nah, Robin, dennis en wjb hebben natuurlijk wel een voorsprong met team paars gezien hun post load ;)
Beste, het gaat eigenljjk om de post gedurende de 3 weken, maar ze zijn indrukwekkend.

Dat zijn idd superdudes, keiiiigoej lui maar dur zijn er meer. Het zou me niet verbazen als ze fanmeel krijgen en misgien zelfs gestoulkt en jeweetwel papazzi op elke hoek van de straat. Maar uhh verder heel gewone keiiiigoej lui met een grote zonnebril. ;)

Dreekuh is mar een groentjuh, zien ze die komen vlucht iedereen naar de schuilkelder.

😛
Reputatie 7
Badge +12
Gelukkig hebben wij nauwe banden met Robin zijn docenten, en hebben we gezorgd dat ie extra huiswerk krijgt, zodat ie niet te ver voor gaat lopen bij de prijzenslag 😉
Reputatie 6
Badge +9
Het ging met name om de 😉 achter mijn bericht haha.

Maar leuke opzet 🙂
Reputatie 7
Badge +13
@Allart
ik hat wel een slogan verwacht van jullie betreft de prijzenslag bij KPN!

misschien is de volgende slogan wel iets voor de onderwerp titel.
"Eenvoudig, Luchtig, Mooi, De komende drie weken is het prijzenslag bij KPN!"
Reputatie 7
Badge +30
Gelukkig hebben wij nauwe banden met Robin zijn docenten, en hebben we gezorgd dat ie extra huiswerk krijgt, zodat ie niet te ver voor gaat lopen bij de prijzenslag ;-)
Nog eventjes en SjorsK blokkeert het hele kpn forum op de school-WiFi.
Gelukkig hebben wij nauwe banden met Robin zijn docenten, en hebben we gezorgd dat ie extra huiswerk krijgt, zodat ie niet te ver voor gaat lopen bij de prijzenslag ;-)

Van je vrienden moet je het hebben, hè Robin. 🙂
Reputatie 7
Badge +15

Naaah! Ik zet je gewoon in de no wifi group 😉 maak je maar geen zorgen! 😛

Just kidding 😉

TKG: Ik werk bij de ICT afdeling op Robin zijn school 🙂 de wereld is klein!

Ps. Bij deze een passende foto uit de koffiekamer 🙂

Hebben ze in Groningen piramides met wifi nu ook al? Wist ik nie. 😃
Reputatie 7
Badge +15
Wij lopen voor 😉 Dit was in 2014 😛
Geen wonder, ik dacht al even, ik liep door een poort en voila. Wist nie dat het Groningen was. 🙂
Reputatie 4
Badge +5
nou zal ik elke da ook eens langs komen , ik win nooit maar ga het wel proberen en leuk en mooi idee 🆒
Reputatie 7
Badge +15
Gewoon doen! Daar is niks mis mee 😉 Zo lang je maar plezier hebt! 🆒
nou zal ik elke da ook eens langs komen , ik win nooit maar ga het wel proberen en leuk en mooi idee 🆒
Zeg nooit geen nooit, je weet nooit ,;):)
Dit is een reactie, voor deze actie, neem ik nog ff een pepsi maxi, :?:?

neem ik nog ff een pepsi maxi, :?:?

Genietdurvan, jawel 1 woord 😉, Spyderprice !
Reputatie 7
Badge +12
KPN prijzenslag zit erop, in het originele bericht vind je de uitslag. Alle prijswinnaars van harte gefeliciteerd!
Reputatie 7
KPN prijzenslag zit erop, in het originele bericht vind je de uitslag. Alle prijswinnaars van harte gefeliciteerd!Ik heb niet eens bewust meegedaan (maar me ook niet bewust afgemeld).
Reputatie 7
Badge +15
Ach ja, Leuk toch? 😛
Kan wel janken:P, ist nou al voorbij? Naja, "That's one small step for [a] man, one giant leap for mankind", :D

(Quote van Neil Armstrong)
Reputatie 7
KPN prijzenslag zit erop, in het originele bericht vind je de uitslag. Alle prijswinnaars van harte gefeliciteerd!De link in het bericht geeft de PB box van Wietse. Klopt dit?
Reputatie 7
Badge +18
De link in het bericht geeft de PB box van Wietse. Klopt dit?Dat klopt, die vraag had ik inderdaad ook gesteld, ik heb het zowel naar @Allart als naar @Wietse_ gestuurd. Dan vechten die 2 maar uit wie die prijs verstuurd. 😃 Ik kreeg van @Wietse_ wel bericht terug trouwens. 😳
Reputatie 7
Badge +28
Gefeliciteerd allemaal! Welverdiend 😃
Reputatie 7
Badge +18
Gefeliciteerd allemaal! Welverdiend :DDank je wel, Joran! 😳

Reageer