In beide teams is het superspannend geweest de afgelopen drie weken. Er zijn veel leuke berichten geplaatst en mooie topics geschreven. Wij willen jullie dan ook erg bedanken voor jullie inzet en het beantwoorden van de vragen op ons forum. Maar zoals Henny Huisman ooit zei: âEr kan er maar één de winnaar zijnâ. Hiermee sluiten we de KPN prijzenslag af en feliciteren wij de onderstaande winnaars:
Team Paars
Team Oranje
*Ben jij één van de gelukkige winnaars! Stuur een privébericht aan mij met je naam, adres, woonplaats en e-mailadres. Klik hier om mij een privébericht te sturen.
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Het KPN forum is in juni geheel vernieuwd, dit willen we in de laatste drie weken van september met je vieren, daarom organiseren wij een leuke wedstrijd.
Hoe werkt het?
Wij delen alle forumleden de komende weken op in twee teams, team paars & team oranje. Je ziet aan de kleur van je naam in welk team je zit. Je strijdt om in de top vijf van je team te komen. Je krijgt punten voor het ontvangen van likes en het geven van antwoorden. Iedere week kiest het forumteam daarnaast het leukste bericht en wordt er een tussenstand geplaatst op het forum.
Tip: een leuk bericht is bijvoorbeeld iets actueels (bijv. de lancering van een nieuwe telefoon) of een handige technische tip die je met ons wil delen. Voel je vrij om interessante informatie met ons te blijven delen.
Bij dit spel horen ook prijzen!
Na 3 weken wordt de eindstand opgemaakt en vallen de top 5 forumleden uit beide teams in de prijzen. Natuurlijk verdienen alle deelnemers van het winnende team eeuwige roem!
Prijzen per team
- 1e plaats - Bol.com bon t.w.v âŹ100,-
- 2e plaats - Bol.com bon t.w.v âŹ75,-
- 3e plaats - Bol.com bon t.w.v âŹ50,-
- 4e plaats - Bol.com bon t.w.v âŹ25,-
- 5e plaats - Bol.com bon t.w.v âŹ20,-
Hoe ziet de puntenverdelingen eruit?
Ontvangen van likes - 50 punten
Het totaal aantal ontvangen likes. Liken van je eigen posts, telt niet mee ;)
Een gemarkeerd antwoord - 100 punten
Antwoord dient door topicstarter of moderator te worden gemarkeerd.
Leukste/beste topic - 250 punten
Er wordt 1 keer per week per team een winnaar gekozen door het forumteam.
Leukste/beste post - 250 punten
Er wordt 1 keer per week per team een winnaar gekozen door het forumteam.
Speeltijd en tussenstanden
We spelen KPN prijzenslag vanaf 12 september t/m 3 oktober. Elke week wordt er per groep een tussenstand van de top 10 bekend gemaakt. De tussenstanden worden bekend gemaakt op 19 en 26 september. Op 3 oktober worden de uiteindelijke WINNAARS bekend gemaakt.
Je kunt bij dit spel alleen punten verdienen voor likes, gemarkeerde antwoorden en voor het beste/leukste bericht. Dit doen we om het eenvoudig te houden voor al onze forum bezoekers. Uiteraard zijn alle andere bijdragen (naast de gemarkeerde antwoorden) ons even waardevol.
*Wil je niet meespelen? Stuur een privé bericht aan mij https://forum.kpn.com/inbox/conversation?with=11815<br /> om mij een privébericht te sturen en je wordt uitgesloten van deelname.