De komende drie weken is het prijzenslag bij KPN!

• 8 september 2016
  • 114 reacties
  • 4984 keer bekeken

Toon eerste bericht

114 reacties

Reputatie 7
KPN prijzenslag zit erop, in het originele bericht vind je de uitslag. Alle prijswinnaars van harte gefeliciteerd!Ik heb niet eens bewust meegedaan (maar me ook niet bewust afgemeld).
Reputatie 7
op het platteland.Dank je, fijn dat je nog ff aan me denkt! 😉
Reputatie 7
Altijd Henk...:8Wij hebben afgelopen dinsdag ook aan jouw gedacht. Toch jammer dat je er niet was. 😞
Reputatie 7
Bij een paar boerderijen aan de andere kant van de sloot waar ik dicht bij woon, wordt het binnenkort ook aangelegd (Fiber Flevo), maar de dorpen van Noordoostpolder mogen niet meedoen: die hebben immers voldoende snel internet (Ziggo) 😠
Reputatie 7
Ik heb ook iets moois gekocht van mijn bol.com cadeaukaart:Wat je uit een foto allemaal kunt afleiden. Ik weet nu ook welke bank je hebt ...:$
Reputatie 7
Maak je niet ongerust en wees blij dat je in team oranje zit. De kans dat je dan in de top 5 zit en in de prijzen valt is dan een stuk groter. In team paars is die kans natuurlijk een stuk lager want de eerste plaats is natuurlijk al vergeven, die is voor Robin en de tweede plaats moge ook duidelijk zijn, die is voor PeterG. :P
Krijg je van mij vast een like, dan ben je in ieder geval al op weg.
Reputatie 7
Met een V10, drie dual band wifi accesspoints en een 500Mbps glasvezelverbinding ervaren wij als gezin onze toegang tot Internet inderdaad als paradijselijk. 🙂 Dat is ook wel logisch als je je bedenkt dat al onze mobiele apparaten overal in huis 100+Mbps halen. Ik zou willen dat iedereen in Nederland dit zou kunnen ervaren, in de stad en op het platteland.
Reputatie 7
op het platteland.Dank je, fijn dat je nog ff aan me denkt! ;)Altijd Henk...:8
Reputatie 7
Omdat ik zo'n slaapkop heb die zich wel eens verslaapt omdat mijn wekker niet af gaat (Of ik slaap er lekker doorheen) heb ik maar een wekkerradio aangeschaft 😛

Aan de positieve kant: Mijn natuurlijke klok is wel aardig goed 😛

https://www.bol.com/nl/p/philips-ajb3552-dab-wekkerradio-zwart/9200000010312701/

Nu heb ik nog 1 cent over... What to do... What do do... ;)
Mooi ding en dat je nog wat over hebt levert je bij een volgende aankoop nog een stevige 😛 korting op.

Ik heb mijn cadeaubon ook verstandig uitgegeven: Boeken voor mijn studieHeel verstandig, investeren in jezelf. :)

Bij mij is het toch geen smartwatch geworden, maar een 4G geschikt foontje.Geen overbodige luxe, 4G op het platteland levert je waarschijnlijk sneller Internet dan via dat koperdraadje. 🆒
Reputatie 7
Ik heb ook iets moois gekocht van mijn bol.com cadeaukaart:Wat je uit een foto allemaal kunt afleiden. Ik weet nu ook welke bank je hebt ...:$Maar me rekeningnummer en pincode weet je niet, Henk2304! :P:DEn wat heb jij met Stichting KleurrijkWonen? 🆒
Reputatie 7
En wat heb jij met Stichting KleurrijkWonen? 🆒Dat is de woningbouw. :DEn hoe bevallen de visitekaartjes van vistaprint?
Reputatie 7
En dan te bedenken dat je dat foontje nog niet zo lang geleden gekocht hebt met een cadeaubon van KPN.
Reputatie 7
Badge +27
Wat goed, wjb! Ziet er allemaal erg handig uit 🙂
Reputatie 7
Badge +27
Wat rot! Daar zit je natuurlijk niet op te wachten.. En doe voorzichtig op die ladder 😉
Reputatie 7
Badge +13
@Allart
ik hat wel een slogan verwacht van jullie betreft de prijzenslag bij KPN!

misschien is de volgende slogan wel iets voor de onderwerp titel.
"Eenvoudig, Luchtig, Mooi, De komende drie weken is het prijzenslag bij KPN!"
Reputatie 7
Badge +13
wanneer kunnen we de prijs verwachten ?
Reputatie 7
Badge +13
:" Tot hoelang is die geldig voor de activatie? En na de activatie? 😳 ".Hoi, Dennis. Via de https:// Tot hoelang is die geldig voor de activatie? En na de activatie? 😳 vind je het (resterende) saldo en de geldigheidsduur. ;)

Oeps :S. Francois was me nét voor.
sorry 😉 dat ik net iets sneller was
Reputatie 7
Badge +13
En wat heb jij met Stichting KleurrijkWonen? 🆒Dat is de woningbouw. :DEn hoe bevallen de visitekaartjes van vistaprint?
en de muis met draad:P
Reputatie 7
Badge +23
Bevalt 'ie Dennis? Heel tof!
Reputatie 7
Badge +23
Ik heb ook iets moois gekocht van mijn bol.com cadeaukaart:Wat je uit een foto allemaal kunt afleiden. Ik weet nu ook welke bank je hebt ...:$ Hahah details @Henk2304.
Reputatie 7
Badge +24
Even voor je nagevraagd. Er waren wat logistieke problemen bij de leverancier waardoor het wat vertraagd is. We houden jullie op de hoogte! 🙂
Reputatie 7
Badge +24
Tof dat je laat weten waar het aan uit is gegeven. Ik stel me bij jouw huis echt een netwerkparadijs voor 😛
Reputatie 7
Badge +24
Haha!
Reputatie 7
Badge +10
Leuk initiatief 🙂 Mogelijk een idee om topics van jezelf waar je een je eigen antwoord markeert als een antwoord niet mee te tellen :PGoede suggestie, die tellen niet mee.

Superrrrrrr leuk, luitjes, deze actie.. ! Telt deze reactie ook ?
;)
Nu je er een like op hebt gekregen wel ja 🆒
Reputatie 7
KPN prijzenslag zit erop, in het originele bericht vind je de uitslag. Alle prijswinnaars van harte gefeliciteerd!De link in het bericht geeft de PB box van Wietse. Klopt dit?

Reageer