De komende drie weken is het prijzenslag bij KPN!

• 8 september 2016
  • 114 reacties
  • 4984 keer bekeken

Toon eerste bericht

114 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Tof dat je laat weten waar het aan uit is gegeven. Ik stel me bij jouw huis echt een netwerkparadijs voor 😛
Reputatie 7
Met een V10, drie dual band wifi accesspoints en een 500Mbps glasvezelverbinding ervaren wij als gezin onze toegang tot Internet inderdaad als paradijselijk. 🙂 Dat is ook wel logisch als je je bedenkt dat al onze mobiele apparaten overal in huis 100+Mbps halen. Ik zou willen dat iedereen in Nederland dit zou kunnen ervaren, in de stad en op het platteland.
Reputatie 7
op het platteland.Dank je, fijn dat je nog ff aan me denkt! 😉
Reputatie 7
op het platteland.Dank je, fijn dat je nog ff aan me denkt! ;)Altijd Henk...:8
Reputatie 7
Badge +24
Haha!
Reputatie 7
Altijd Henk...:8Wij hebben afgelopen dinsdag ook aan jouw gedacht. Toch jammer dat je er niet was. 😞
Reputatie 7
op het platteland.Dank je, fijn dat je nog ff aan me denkt! ;)Altijd Henk...:8
Hiero ook zo....;) thx wjb...
Reputatie 7
Badge +27
Wat goed, wjb! Ziet er allemaal erg handig uit 🙂
Reputatie 7
Badge +15
Met een V10, drie dual band wifi accesspoints en een 500Mbps glasvezelverbinding ervaren wij als gezin onze toegang tot Internet inderdaad als paradijselijk. 🙂 Dat is ook wel logisch als je je bedenkt dat al onze mobiele apparaten overal in huis 100+Mbps halen. Ik zou willen dat iedereen in Nederland dit zou kunnen ervaren, in de stad en op het platteland.

Pssssh, op het platteland bij mijn moeder is het haalbaar 😛 Maar bij mij in de stad niet :8 Maarja, dat krijg je als je op een geweldige plek aan het einde van de wereld woont 😉 Er gaat namelijk niks boven Groningen 🙂
Reputatie 7
Bij een paar boerderijen aan de andere kant van de sloot waar ik dicht bij woon, wordt het binnenkort ook aangelegd (Fiber Flevo), maar de dorpen van Noordoostpolder mogen niet meedoen: die hebben immers voldoende snel internet (Ziggo) 😠
Reputatie 7
Bij mij op het brabants platteland heb ik hoogstens koper. Internet gaat traag, de slakken denken zelfs...moet je die Dreekuh zien, naja dan heb je een beeld.

11 Mbps.....hoogste snelheid... Siësta speed. 😉
Reputatie 7
Badge +15
Omdat ik zo'n slaapkop heb die zich wel eens verslaapt omdat mijn wekker niet af gaat (Of ik slaap er lekker doorheen) heb ik maar een wekkerradio aangeschaft 😛

Aan de positieve kant: Mijn natuurlijke klok is wel aardig goed 😛

https://www.bol.com/nl/p/philips-ajb3552-dab-wekkerradio-zwart/9200000010312701/

Nu heb ik nog 1 cent over... What to do... What do do... 😉
Reputatie 7
Badge +30
Ik heb mijn cadeaubon ook verstandig uitgegeven: Boeken voor mijn studie
Reputatie 7
Bij mij is het toch geen smartwatch geworden, maar een 4G geschikt foontje.
Reputatie 7
Omdat ik zo'n slaapkop heb die zich wel eens verslaapt omdat mijn wekker niet af gaat (Of ik slaap er lekker doorheen) heb ik maar een wekkerradio aangeschaft 😛

https://www.bol.com/nl/p/philips-ajb3552-dab-wekkerradio-zwart/9200000010312701/

Nu heb ik nog 1 cent over... What to do... What do do... ;)
Mooi ding en dat je nog wat over hebt levert je bij een volgende aankoop nog een stevige 😛 korting op.

Ik heb mijn cadeaubon ook verstandig uitgegeven: Boeken voor mijn studieHeel verstandig, investeren in jezelf. :)

Bij mij is het toch geen smartwatch geworden, maar een 4G geschikt foontje.Geen overbodige luxe, 4G op het platteland levert je waarschijnlijk sneller Internet dan via dat koperdraadje. 🆒
Reputatie 7
Badge +15

Nu heb ik nog 1 cent over... What to do... What do do... ;)
Mooi ding en dat je nog wat over hebt levert je bij een volgende aankoop nog een stevige 😛 korting op.

Ik heb mijn cadeaubon ook verstandig uitgegeven: Boeken voor mijn studieHeel verstandig, investeren in jezelf. :)

Bij mij is het toch geen smartwatch geworden, maar een 4G geschikt foontje.Geen overbodige luxe, 4G op het platteland levert je waarschijnlijk sneller Internet dan via dat koperdraadje. 🆒

Dat is ook zo in de stad hoor 😉 En dat terwijl er een glasvezel kabeltje van KPN naar het dak gaat om de antenne van prik te voorzien :8
Reputatie 7

Dat is ook zo in de stad hoor 😉 En dat terwijl er een glasvezel kabeltje van KPN naar het dak gaat om de antenne van prik te voorzien :8

Dat zegt niet alles. Koper ligt er al veel langer, slijtage, trillingen door wegverkeer of andere obstakels kunnen het nog minder maken.
Reputatie 7
Badge +15
Tja, als we het over trillingen hebben: Er gaat niks boven Groningen ;)

De gemiddelde stadjer heeft een betere 4G verbinding dan een internet verbinding via het koper netwerk (Glas is meestal niet aanwezig). Niet dat het verkeerd is maar het is zeker een uniek feitje 😉
Reputatie 7
Badge +18
Ik heb ook iets moois gekocht van mijn bol.com cadeaukaart:

Caliber HPG510BT: - Zwart

En hier staat ie dan in mijn huis:

Reputatie 6
Badge +13
Wat een groot ding Dennis! Ongelooflijk!:D
Reputatie 7
Badge +23
Bevalt 'ie Dennis? Heel tof!
Reputatie 7
Ik heb ook iets moois gekocht van mijn bol.com cadeaukaart:Wat je uit een foto allemaal kunt afleiden. Ik weet nu ook welke bank je hebt ...:$
Reputatie 7
Badge +23
Ik heb ook iets moois gekocht van mijn bol.com cadeaukaart:Wat je uit een foto allemaal kunt afleiden. Ik weet nu ook welke bank je hebt ...:$ Hahah details @Henk2304.
Reputatie 7
Badge +18
Bevalt 'ie Dennis? Heel tof!Hij bevalt mij heel goed, zit goed geluid in! ;):$
Reputatie 7
Badge +18
Ik heb ook iets moois gekocht van mijn bol.com cadeaukaart:Wat je uit een foto allemaal kunt afleiden. Ik weet nu ook welke bank je hebt ...:$Maar me rekeningnummer en pincode weet je niet, Henk2304! :P:D

Reageer