De komende drie weken is het prijzenslag bij KPN!

• 8 september 2016
  • 114 reacties
  • 4867 keer bekeken

Toon eerste bericht

114 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hopelijk komt het snel goed.
Reputatie 7
Tja.....Mensen noemen me soms Miep. Geen idee waarom....:(

😃
Reputatie 7
nou zal ik elke da ook eens langs komen , ik win nooit maar ga het wel proberen en leuk en mooi idee 🆒
Zeg nooit geen nooit, je weet nooit ,;):)
Reputatie 7

neem ik nog ff een pepsi maxi, :?:?

Genietdurvan, jawel 1 woord 😉, Spyderprice !
Reputatie 7
Kan wel janken:P, ist nou al voorbij? Naja, "That's one small step for [a] man, one giant leap for mankind", :D

(Quote van Neil Armstrong)
Reputatie 7
op het platteland.Dank je, fijn dat je nog ff aan me denkt! ;)Altijd Henk...:8
Hiero ook zo....;) thx wjb...
Reputatie 7
Bij mij op het brabants platteland heb ik hoogstens koper. Internet gaat traag, de slakken denken zelfs...moet je die Dreekuh zien, naja dan heb je een beeld.

11 Mbps.....hoogste snelheid... Siësta speed. 😉
Reputatie 7
Bij mij is het toch geen smartwatch geworden, maar een 4G geschikt foontje.
Reputatie 7

Bij mij is het toch geen smartwatch geworden, maar een 4G geschikt foontje.Geen overbodige luxe, 4G op het platteland levert je waarschijnlijk sneller Internet dan via dat koperdraadje. 🆒

Dat is ook zo in de stad hoor 😉 En dat terwijl er een glasvezel kabeltje van KPN naar het dak gaat om de antenne van prik te voorzien :8

Dat zegt niet alles. Koper ligt er al veel langer, slijtage, trillingen door wegverkeer of andere obstakels kunnen het nog minder maken.
Reputatie 7
En, muis met de draad, hoe bevalt Dennis? 😉
Reputatie 7
Het wordt hoe langer hoe veter:P zalk maar zegguh.
Foontje weer teruggestuurd, foontje valt weer zonder dat ik er erg in heb uit.
Stout foontje, bah. 😉 Iedere keer de batfery moeten verwijderen is nie goed, ook nie voor Dreekuh zelluf.;)

Maar ja, achter de wolken schijnt de zon, denk ik maar.
:)
Gelukkig heb Dreekuh thuis een heul errug lange bezemsteel. Op een ladder dur hen klimmuh haalt niks uit. Mi 2 handen de wolken weg dawwuh valt niet mee, al helemaal als de ladder umkiepert.
:(;)
Reputatie 7
Hopeloos, wjb, echt een treurwilg waardig. Opnieuw terug en nu nog niets. 😞
Reputatie 7
SjorsK, wjb, ik heb hem juist terug gestuurd vanwege de problemen. Waardebonnen weer op waarde, zit een verhaal aan vast.

Op de site van de cadeautjes zaten een aantal fouten die ik vond en doorgeven heb, daarvoor heb ik ook een extra waardebon, waardering gekregen allemaal heel leuk. Site wordt er beter van, is uiteraard een visitekaart.
. Laatst had ik een voorbeeld met een foute afbeelding, naar ik meen te herinneren een telefoon met een afbeelding van een keukenmachine. Je verwacht het niet.. :8

Nu heb ik zoiets van ik wacht geduldig op iets goeds iets naar mijn zin, ben kritisch, kwaliteit is uiteindelijk het beste gevoel gevende.
@ytsrik iets voor jou?

Reageer