De komende drie weken is het prijzenslag bij KPN!

• 8 september 2016
  • 114 reacties
  • 5036 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +12
  • Community manager
  • 1885 reacties
Eindstand KPN prijzenslag
In beide teams is het superspannend geweest de afgelopen drie weken. Er zijn veel leuke berichten geplaatst en mooie topics geschreven. Wij willen jullie dan ook erg bedanken voor jullie inzet en het beantwoorden van de vragen op ons forum. Maar zoals Henny Huisman ooit zei: “Er kan er maar één de winnaar zijn”. Hiermee sluiten we de KPN prijzenslag af en feliciteren wij de onderstaande winnaars:

Team Paars
  • 1e plaats - PeterG
  • 2e plaats - Wjb
  • 3e plaats - DennisDatem68
  • 4e plaats - RobinFlikkema
  • 5e plaats - Henk2304

Team Oranje
  • 1e plaats - Hrh
  • 2e plaats - SjorsK
  • 3e plaats - Dreekuh-53
  • 4e plaats - Jochma
  • 5e plaats - Francois

*Ben jij één van de gelukkige winnaars! Stuur een privébericht aan mij met je naam, adres, woonplaats en e-mailadres. Klik hier om mij een privébericht te sturen.

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Het KPN forum is in juni geheel vernieuwd, dit willen we in de laatste drie weken van september met je vieren, daarom organiseren wij een leuke wedstrijd.

Hoe werkt het?
    Wij delen alle forumleden de komende weken op in twee teams, team paars & team oranje. Je ziet aan de kleur van je naam in welk team je zit. Je strijdt om in de top vijf van je team te komen. Je krijgt punten voor het ontvangen van likes en het geven van antwoorden. Iedere week kiest het forumteam daarnaast het leukste bericht en wordt er een tussenstand geplaatst op het forum.

Tip: een leuk bericht is bijvoorbeeld iets actueels (bijv. de lancering van een nieuwe telefoon) of een handige technische tip die je met ons wil delen. Voel je vrij om interessante informatie met ons te blijven delen.

Bij dit spel horen ook prijzen!
    Na 3 weken wordt de eindstand opgemaakt en vallen de top 5 forumleden uit beide teams in de prijzen. Natuurlijk verdienen alle deelnemers van het winnende team eeuwige roem!

Prijzen per team
    • 1e plaats - Bol.com bon t.w.v €100,-
    • 2e plaats - Bol.com bon t.w.v €75,-
    • 3e plaats - Bol.com bon t.w.v €50,-
    • 4e plaats - Bol.com bon t.w.v €25,-
    • 5e plaats - Bol.com bon t.w.v €20,-

Hoe ziet de puntenverdelingen eruit?
    Ontvangen van likes - 50 punten
    Het totaal aantal ontvangen likes. Liken van je eigen posts, telt niet mee ;)

Een gemarkeerd antwoord - 100 punten
    Antwoord dient door topicstarter of moderator te worden gemarkeerd.

Leukste/beste topic - 250 punten
    Er wordt 1 keer per week per team een winnaar gekozen door het forumteam.

Leukste/beste post - 250 punten
    Er wordt 1 keer per week per team een winnaar gekozen door het forumteam.

Speeltijd en tussenstanden
    We spelen KPN prijzenslag vanaf 12 september t/m 3 oktober. Elke week wordt er per groep een tussenstand van de top 10 bekend gemaakt. De tussenstanden worden bekend gemaakt op 19 en 26 september. Op 3 oktober worden de uiteindelijke WINNAARS bekend gemaakt.

Je kunt bij dit spel alleen punten verdienen voor likes, gemarkeerde antwoorden en voor het beste/leukste bericht. Dit doen we om het eenvoudig te houden voor al onze forum bezoekers. Uiteraard zijn alle andere bijdragen (naast de gemarkeerde antwoorden) ons even waardevol.

*Wil je niet meespelen? Stuur een privé bericht aan mij https://forum.kpn.com/inbox/conversation?with=11815<br /> om mij een privébericht te sturen en je wordt uitgesloten van deelname.

• 114 reacties

SjorsK, wjb, ik heb hem juist terug gestuurd vanwege de problemen. Waardebonnen weer op waarde, zit een verhaal aan vast.

Op de site van de cadeautjes zaten een aantal fouten die ik vond en doorgeven heb, daarvoor heb ik ook een extra waardebon, waardering gekregen allemaal heel leuk. Site wordt er beter van, is uiteraard een visitekaart.
    . Laatst had ik een voorbeeld met een foute afbeelding, naar ik meen te herinneren een telefoon met een afbeelding van een keukenmachine. Je verwacht het niet.. :8

Nu heb ik zoiets van ik wacht geduldig op iets goeds iets naar mijn zin, ben kritisch, kwaliteit is uiteindelijk het beste gevoel gevende.
    Reputatie 7
    Badge +15
    Hopelijk komt het snel goed.
    Hopeloos, wjb, echt een treurwilg waardig. Opnieuw terug en nu nog niets. 😞
    Reputatie 7
    En dan te bedenken dat je dat foontje nog niet zo lang geleden gekocht hebt met een cadeaubon van KPN.
    @ytsrik iets voor jou?
    Reputatie 7
    Badge +27
    Wat rot! Daar zit je natuurlijk niet op te wachten.. En doe voorzichtig op die ladder 😉
    Het wordt hoe langer hoe veter:P zalk maar zegguh.
    Foontje weer teruggestuurd, foontje valt weer zonder dat ik er erg in heb uit.
    Stout foontje, bah. 😉 Iedere keer de batfery moeten verwijderen is nie goed, ook nie voor Dreekuh zelluf.;)

Maar ja, achter de wolken schijnt de zon, denk ik maar.
    :)
    Gelukkig heb Dreekuh thuis een heul errug lange bezemsteel. Op een ladder dur hen klimmuh haalt niks uit. Mi 2 handen de wolken weg dawwuh valt niet mee, al helemaal als de ladder umkiepert.
    :(;)
    Begint al goed lui, 4G foontje maand in huis en nu al naar de reparateur. :)

Toestel ging spontaan uit, powerknop indrukken, geen sjoege.
    Aan de oplader, geen sjoege.
    Batterij eruit en daarna weer terug, dan werkte dat voor bijna een dag.

Soms zit het mee, soms niet. 😉
    Reputatie 7
    Badge +18
    En, muis met de draad, hoe bevalt Dennis? ;)Prima! 😃
    En, muis met de draad, hoe bevalt Dennis? 😉
    Reputatie 7
    Badge +13
    En wat heb jij met Stichting KleurrijkWonen? 🆒Dat is de woningbouw. :DEn hoe bevallen de visitekaartjes van vistaprint?
    en de muis met draad:P
    Reputatie 7
    En wat heb jij met Stichting KleurrijkWonen? 🆒Dat is de woningbouw. :DEn hoe bevallen de visitekaartjes van vistaprint?
    Reputatie 7
    Badge +18
    En wat heb jij met Stichting KleurrijkWonen? 🆒Dat is de woningbouw. 😃
    Reputatie 7
    Ik heb ook iets moois gekocht van mijn bol.com cadeaukaart:Wat je uit een foto allemaal kunt afleiden. Ik weet nu ook welke bank je hebt ...:$Maar me rekeningnummer en pincode weet je niet, Henk2304! :P:DEn wat heb jij met Stichting KleurrijkWonen? 🆒
    Reputatie 7
    Badge +18
    Ik heb ook iets moois gekocht van mijn bol.com cadeaukaart:Wat je uit een foto allemaal kunt afleiden. Ik weet nu ook welke bank je hebt ...:$Maar me rekeningnummer en pincode weet je niet, Henk2304! :P:D
    Reputatie 7
    Badge +18
    Bevalt 'ie Dennis? Heel tof!Hij bevalt mij heel goed, zit goed geluid in! ;):$
    Reputatie 7
    Badge +24
    Ik heb ook iets moois gekocht van mijn bol.com cadeaukaart:Wat je uit een foto allemaal kunt afleiden. Ik weet nu ook welke bank je hebt ...:$ Hahah details @Henk2304.
    Reputatie 7
    Ik heb ook iets moois gekocht van mijn bol.com cadeaukaart:Wat je uit een foto allemaal kunt afleiden. Ik weet nu ook welke bank je hebt ...:$
    Reputatie 7
    Badge +24
    Bevalt 'ie Dennis? Heel tof!
    Reputatie 6
    Badge +13
    Wat een groot ding Dennis! Ongelooflijk!:D
    Reputatie 7
    Badge +18
    Ik heb ook iets moois gekocht van mijn bol.com cadeaukaart:

Caliber HPG510BT: - Zwart

En hier staat ie dan in mijn huis:

Reputatie 7
    Badge +15
    Tja, als we het over trillingen hebben: Er gaat niks boven Groningen ;)

De gemiddelde stadjer heeft een betere 4G verbinding dan een internet verbinding via het koper netwerk (Glas is meestal niet aanwezig). Niet dat het verkeerd is maar het is zeker een uniek feitje 😉

Bij mij is het toch geen smartwatch geworden, maar een 4G geschikt foontje.Geen overbodige luxe, 4G op het platteland levert je waarschijnlijk sneller Internet dan via dat koperdraadje. 🆒

Dat is ook zo in de stad hoor 😉 En dat terwijl er een glasvezel kabeltje van KPN naar het dak gaat om de antenne van prik te voorzien :8

Dat zegt niet alles. Koper ligt er al veel langer, slijtage, trillingen door wegverkeer of andere obstakels kunnen het nog minder maken.
    Reputatie 7
    Badge +15
    Omdat ik zo'n slaapkop heb die zich wel eens verslaapt omdat mijn wekker niet af gaat (Of ik slaap er lekker doorheen) heb ik maar een wekkerradio aangeschaft 😛

Aan de positieve kant: Mijn natuurlijke klok is wel aardig goed 😛

https://www.bol.com/nl/p/philips-ajb3552-dab-wekkerradio-zwart/9200000010312701/

Nu heb ik nog 1 cent over... What to do... What do do... ;)
    Mooi ding en dat je nog wat over hebt levert je bij een volgende aankoop nog een stevige 😛 korting op.

Ik heb mijn cadeaubon ook verstandig uitgegeven: Boeken voor mijn studieHeel verstandig, investeren in jezelf. :)

Bij mij is het toch geen smartwatch geworden, maar een 4G geschikt foontje.Geen overbodige luxe, 4G op het platteland levert je waarschijnlijk sneller Internet dan via dat koperdraadje. 🆒

Dat is ook zo in de stad hoor 😉 En dat terwijl er een glasvezel kabeltje van KPN naar het dak gaat om de antenne van prik te voorzien :8
    Reputatie 7
    Omdat ik zo'n slaapkop heb die zich wel eens verslaapt omdat mijn wekker niet af gaat (Of ik slaap er lekker doorheen) heb ik maar een wekkerradio aangeschaft 😛

Aan de positieve kant: Mijn natuurlijke klok is wel aardig goed 😛

https://www.bol.com/nl/p/philips-ajb3552-dab-wekkerradio-zwart/9200000010312701/

Nu heb ik nog 1 cent over... What to do... What do do... ;)
    Mooi ding en dat je nog wat over hebt levert je bij een volgende aankoop nog een stevige 😛 korting op.

Ik heb mijn cadeaubon ook verstandig uitgegeven: Boeken voor mijn studieHeel verstandig, investeren in jezelf. :)

Reageer