De KPN iTV Eindejaarskalender - Tel met ons af naar 2020

  • 11 December 2019
  • 211 reacties
  • 13653 keer bekeken
De KPN iTV Eindejaarskalender - Tel met ons af naar 2020

Toon eerste bericht

211 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Ik heb mij aangemeld maar nog niks gehad. Jammer 😕

Reputatie 7
Badge +21

De dag is nog lang Meneertje

Hallo 

Ik heb mij de afgelopen week al een paar x aangemeld nou is de vraag ik heb nog geen bevestiging mail gehad wel factuurmails of komt er geen bevestiging mail!!!

Hendrik.

Reputatie 7
Badge +28

De @Dag is nog niet voorbij. 

Reputatie 7
Badge +28

De mail is ontvangen, In de derde poging: 

 

Reputatie 7
Badge +16

Hey @Noordzee Ik had dat probleem ook, ik heb even de pagina ververst en daarna werkte het :) 

 

Ik zou even wachten, mogelijk is de nieuwsbrief te populair ;) 

 

(Het is ook een super toffe actie! Dus tja, logisch 😉 )

Ik heb mij aangemeld maar geen update of bevestiging ontvangen wat nu? Wie kan ik het na laten kijken?

Reputatie 7
Badge +30

Hi @Rosita15, welkom! Wanneer heb je je aangemeld? Heb je inmiddels al iets binnen? 

Reputatie 7

@Nadia aaaaa & @Marcia_ aaaaa

Mijn kerstbal is helemaal niet blauw! :cry:

 

 

 

Reputatie 7

 Mijn kerstbal is helemaal niet blauw! :cry: 

Heb jij even pech. :wink:

Reputatie 7

Neehee! Ik wil een blauwe! (heb vandaag overigens al genoeg groene en blauwe trekkers voor kantoor zien staan) :zipper_mouth: ​​​​​​

Dus kan ik deze teleurstelling niet aan,... 

 

Ik wil gewoon een blauwe, punt. :sweat_smile:

Hallo @JeroenB22 , als je e-mail hebt ontvangen moet je eerst op een BLAUWE bal klikken in de mail voordat je verder kunt, dus die kun je niet gemist hebben.

 

Reputatie 7

Nou, die valt al stuk voordat je er op kunt drukken,... Daarna een stomme blauwe tekstbalk #nietzohandigvankpn:rolling_eyes:

Reputatie 7

Ook hier viel die blauwe bal al direct te pletter bij het openen van het mailtje.

Reputatie 7

Neehee! Ik wil een blauwe! (heb vandaag overigens al genoeg groene en blauwe trekkers voor kantoor zien staan) :zipper_mouth: ​​​​​​

Dus kan ik deze teleurstelling niet aan,... 

Ik wil gewoon een blauwe, punt. :sweat_smile:

 

Reputatie 7

:joy::joy::joy:

Hi @Rosita15, welkom! Wanneer heb je je aangemeld? Heb je inmiddels al iets binnen? 

Vorige week en ik heb nog niets ontvangen.

Reputatie 7
Badge +30

Thanks @wjb :joy:

 

@Rosita15 dat is vreemd! Wacht het vandaag nog even af, dan ga ik ondertussen uitzoeken of ik nog iets voor je kan doen!

Leuke actie voor vaste klanten. Alleen jammer dat ze vaste klanten niet laten weten dat ze zo’n actie houden.

Lees je het uiteindelijk ergens op internet, ben je te laat om je aan te kunnen melden.

😭😭, jammer dat KPN zo met vaste klanten omgaat!!

Ik ben al 31 jaar bij KPN.

Ik heb 11 december mail gehad over de kadootjes die KPN weggeeft aan al haar vaste klanten, echter ik moest mij eerst aanmelden. Dit heb ik 11 december niet gelijk gedaan, ik dacht dit ga ik op een later tijdstip doen als ik daar tijd voor heb. Dit was vandaag en wat schetst mijn verbazing? Dit kan dus niet meer..…

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Badge +19

Ik ben al 31 jaar bij KPN.

Ik heb 11 december mail gehad over de kadootjes die KPN weggeeft aan al haar vaste klanten, echter ik moest mij eerst aanmelden. Dit heb ik 11 december niet gelijk gedaan, ik dacht dit ga ik op een later tijdstip doen als ik daar tijd voor heb. Dit was vandaag en wat schetst mijn verbazing? Dit kan dus niet meer.....

 

Ik ben bang dat je te laat bent. Het aftellen is vandaag begonnen.

Badge +19

Ach @wimpie65 heb jij dat nou weer. Iedere klant heeft er mail over gehad en jij net weer niet. Sommige mensen hebben altijd pech.

Reputatie 7
Badge +21

Ik ben al 31 jaar bij KPN.

Ik heb 11 december mail gehad over de kadootjes die KPN weggeeft aan al haar vaste klanten, echter ik moest mij eerst aanmelden. Dit heb ik 11 december niet gelijk gedaan, ik dacht dit ga ik op een later tijdstip doen als ik daar tijd voor heb. Dit was vandaag en wat schetst mijn verbazing? Dit kan dus niet meer.....

 

Tja, zoals het bekende gezegde niet zegt :    Doe nooit vandaag wat je tot morgen kunt uitstellen. :grin:

Badge

 Hé @david_meyer25. De inschrijving kon vóór  17 december. Als je nu naar de aanmeldpagina gaat, is ‘ie gesloten. Wanneer het jou toch nog is gelukt, dan ga ik ervan uit dat je vandaag de eerste kerstbal in de mail krijgt :gift:

Ik wil je naam wel aanpassen, @Moedeloosheid. Wat vind jij een mooie, passende naam? :) 

 Goedenacht  @Nadia,

Qweeny, is mijn bijnaam,  mijn echte naam is bij jullie wel bekent! Deze naam kreeg ik , betekent veel voor mij . Als dit zou kunnen worden veranderd,  heel graag.:open_hands_tone5:

 

Verder heb ik mijn eerste bal niet gehad, ken ook komen omdat internet er weer uitslag. 

Fijne groet .

 

(Had  verder nog een vraag dat kom morgen wel is een beetje laat )

 

 

Hi @Rosita15, welkom! Wanneer heb je je aangemeld? Heb je inmiddels al iets binnen? 

Nee helemaal niets gehad, wat hebben wij gemist?

Reageer