De KPN iTV Eindejaarskalender - Tel met ons af naar 2020

  • 11 December 2019
  • 211 reacties
  • 13653 keer bekeken
De KPN iTV Eindejaarskalender - Tel met ons af naar 2020

Toon eerste bericht

211 reacties

Reputatie 7
Badge +25

Aanmelden voor de eindejaarskalender stond niet in mijn nieuwsbrief! Daarom totaal gemist ☹️. Kan ik nog een code krijgen voor een film? Groeten Jacqueline

Ik heb een code gestuurd @Jacquelineoosterhof :slight_smile:

Wauw 2 leuke dingen in de mail, voor de rest niks anders dan bagger. Jullie kunnen net  zo goed stoppen hiermee, ik had er meer van verwacht. 

Lekker positief Daan, top!

Reputatie 1
Badge

Ging iets fout

Reputatie 1
Badge

Aanmelden voor de eindejaarskalender stond niet in mijn nieuwsbrief! Daarom totaal gemist ☹️. Kan ik nog een code krijgen voor een film? Groeten Jacqueline

Ik heb een code gestuurd @Jacquelineoosterhof :slight_smile:

Wauw 2 leuke dingen in de mail, voor de rest niks anders dan bagger. Jullie kunnen net  zo goed stoppen hiermee, ik had er meer van verwacht. 

Lekker positief Daan, top!

Vertel mij nou wat voor leuke dingen jullie naar bestaande klanten gestuurd hebben 

Reputatie 7
Badge +25

Vertel mij nou wat voor leuke dingen jullie naar bestaande klanten gestuurd hebben 

We weten allemaal dat “bagger” en “leuk” relatief is, dus laten we alsjeblieft daar geen discussie over starten. Fijne jaarwisseling!

Ik kan mij maar niet opgeven voor dit, en hoop er wel voor in aanmerking te komen

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Rosita15 Bij welke stap gaat het fout en wat gaat er dan fout?

Zo maak je kans op de kaarten

1. Om je te registreren heb je deze toegangscode nodig: gekopkpn
2. Volg de instructies op www.seaters.com/kpn
3. Kies uit de lijst van prijzen en schrijf je in met het wachtwoord: kpnkalender

@RBxx het inloggen lukt al niet, net alsof mijn gebruikersnaam en ww niet geaccepteerd wordt. Dus ik kom niet verder

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Rosita15, maar ben je dan al bekend bij Seaters?

Je moet je eerst registreren met toegangscode: gekopkpn en een Seaters account aanmaken.

Reputatie 7
Badge +22

Hallo @Rosita15, maar ben je dan al bekend bij Seaters?

Je moet je eerst registreren met toegangscode: gekopkpn en een Seaters account aanmaken.

@RBxx dan zit je zeker weer aan een account vast? Dan willen ze je gegevens en zo, van dat soort bedrijven wordt ik nou gek van! Waarom ze steeds vragen naar jou persoonsgegevens, en zo willen de meeste sites je gegevens (inloggen) hebben. Privacy is bij dat soort inlogsystemen ver te zoeken. 😉

Reputatie 7
Badge +21

Daar lijkt het wel op @Dennis Schreve,

Lees de privacy policy maar: https://www.getseaters.com/privacy Als je van dit soort voordeeltjes wil profiteren, geef je persoonsgegevens daarvoor in ruil. Als je dat niet wil, moet je dus niet meedoen.

Reputatie 7
Badge +22

Daar lijkt het wel op @Dennis Schreve,

Lees de privacy policy maar: https://www.getseaters.com/privacy Als je van dit soort voordeeltjes wil profiteren, geef je persoonsgegevens daarvoor in ruil. Als je dat niet wil, moet je dus niet meedoen.

Inderdaad, maar dan klopt die privacywetgeving ook niet meer. Neem bijvoorbeeld wegmisbruikers, die zijn verplicht de gezichten te blurren en de stem te vervormen, maar dat was eerst niet. Alleen omdat de privacywetgeving is veranderd. Dan vind ik dat bedrijven ook niet alles moeten krijgen als het om je privacy gaat. 😉

Reageer