De KPN iTV Eindejaarskalender - Tel met ons af naar 2020

  • 11 December 2019
  • 211 reacties
  • 13652 keer bekeken
De KPN iTV Eindejaarskalender - Tel met ons af naar 2020
Reputatie 7
  • Oud Moderator
  • 8191 reacties

De KPN iTV Eindejaarskalender
 

December is bij uitstek de maand om lekker thuis te genieten van series, films of sport op televisie. We hebben de hoogtepunten van december voor jou op een rijtje gezet. Tel met ons af naar 2020. Van 18 tot en met 31 december mag je elke dag een kerstbal openen in onze iTV Eindejaarskalender. Zo ontvang je iedere dag een leuke verrassing. Bijvoorbeeld een gratis zender, een winactie óf de tv-tip van de dag. Heb je je vóór 17 december ingeschreven? Dan krijg je elke dag een herinnering per e-mail zodat je niks mist.  :santa_tone2::champagne_glass::gift:  


Op 11 december hebben we in de KPN nieuwsbrief de iTV Eindejaarskalender aangekondigd. Heb je de mail gemist? Dan is het mogelijk dat je ons geen toestemming hebt gegeven om je te benaderen voor acties, nieuws tips. Je ontvangt dan geen nieuwsbrief. Wil je graag op de hoogte worden gehouden door ons? Pas dan je gegevens aan in MijnKPN.

Login op MijnKPN  ga naar Profiel → Privacyinstellingen optie E-mail aanvinken en vul je e-mailadres in 

Voor iedereen die te laat is voor de inschrijving, goed nieuws! Op kpn.com/verrassing is er voor iedereen toegang tot de KPN iTV Eindejaarskalender. Jippie! Fijne feestdagen.  

Admin: update tekst 21 december


211 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Wat mankeert er nu weer aan mn email adres? :tired_face::disappointed_relieved:

Reputatie 7
Badge +9

@Nick83 is het misschien @kpnplanet.nl

Reputatie 7
Badge +24

@Nick83 is het misschien @kpnplanet.nl

Nee.

Reputatie 7

Apart, ook ik gebruik @planet.nl adressen en het was geen probleem om mij aan te melden.

Reputatie 7
Badge +9

Ik heb mij aangemeld met @kpnplanet.nl

Vervelend dat het niet lukt.

Reputatie 7
Badge +24

Inmiddels gelukt hoor. :blush: het zal net wel te druk geweest zijn met aanmeldingen :wink:

Reputatie 7

Ik had zojuist een zelfde foutmelding. Mijn Icloud pakte die niet. Mijn Gmail pakte die wel :rolling_eyes:

Reputatie 7

Ook ik kreeg de foutmelding. -[spatie] aan het einde van het mailadres deed wonderen bij mij, @Nick83 ;) 

Zo te lezen is het bij iedereen gelukt? :santa_tone2:

Reputatie 7
Badge +24

Ja... ik denk dat ik ook een spatie aan het einde had staan :nerd:

Reputatie 7

Mijn telefoon vult automatisch één van mijn mailadressen in. Viel me al eens op dat er dan vaak een spatie aan het eind meegegeven wordt. Goed dat je het hier even aangeeft. Er zullen vast meer gebruikers zijn die er last van hebben.

Reputatie 7

Rottige Android :rolling_eyes: maar indd, blond hier :sweat_smile:

Reputatie 7
Badge +22

Ik heb me ook aangemeld! :blush:

Reputatie 7
Badge +16

Leuk, aangemeld! Ben benieuwd :)

Reputatie 7
Badge +16

Yes! Ik doe mee :D 

Reputatie 7
Badge +13

Leuk, aangemeld!

Badge

Yes in 1x gelukt :blush: , normaal gesproken moet ik ook alles tig keer doen . Dus ik ben happy en altijd leuk om verrast te worden toch :gift: .

Fijne avond verder iedereen :four_leaf_clover: klavertje vier voor geluk :dancer_tone3:

 

Reputatie 7
Badge +22

Ik vraag me alleen af als ik een gratis zender krijg of ik er dan wat aan heb! 😂 Want ik heb het Pluspakket, dus vraag me dan wel af wat we zouden krijgen buiten ons basis en pluspakket. Ziggo heb ik, Videoland en Netflix! 😂😜

Reputatie 7
Badge +21

'Had dit bericht helemaal gemist door de drukte van de afgelopen dagen.
Heb me zojuist aangemeld.

Reputatie 7
Badge +28

Ook aangemeld. Zou mooi zijn als volgende week Ajax-ADO FTA wordt doorgegeven via Digitenne. 
 

Ben benieuwd of er nog een verrassing inzit. 

Reputatie 7

Hey @Moedeloosheid, leuk dat je ons forum bezoekt, welkom! Ik ben ook erg benieuwd waarmee we worden verrast. Nog 5 dagen, en dan komt de eerste kerstbal :four_leaf_clover:  

Reputatie 4
Badge +4

Net optijd😅

Ik had liever de 50% gehad. Maargoed.

 

Eerst de kerstballen, dan kunnen we altijd nog overstappen in januari.

Reputatie 4
Badge +2

ik heb me ook aangemeld vandaag krijg ik ook vanaf morgen de KPN Eindjaarskalander op me mail @Nadia 

Badge

Hey @Moedeloosheid, leuk dat je ons forum bezoekt, welkom! Ik ben ook erg benieuwd waarmee we worden verrast. Nog 5 dagen, en dan komt de eerste kerstbal :four_leaf_clover:  

Hoi Nadia, 

Dank je wel,  heb even weer trouble met …

En een vraag,…

Mijn naam Moederloosheid,  blijf dit of kan dit verandert worden ?

Is zo , niet gezellig,  deze naam ... om Moederloosheid van te worden :information_desk_person_tone3:

Fijne avond nog verder en vol spanning......

Reputatie 7

 Hé @david_meyer25. De inschrijving kon vóór  17 december. Als je nu naar de aanmeldpagina gaat, is ‘ie gesloten. Wanneer het jou toch nog is gelukt, dan ga ik ervan uit dat je vandaag de eerste kerstbal in de mail krijgt :gift:

Ik wil je naam wel aanpassen, @Moedeloosheid. Wat vind jij een mooie, passende naam? :) 

Reageer