De KPN Klantenservice is altijd gratis!

• 22 augustus 2016
  • 6 reacties
  • 26022 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +12
  • Community manager
  • 1885 reacties
Momenteel zijn er in Google betaalde doorverbinddiensten actief die klanten van KPN via betaalde telefoonnummers (€ 0,90 p/min) doorverbinden met onze gratis Klantenservice. Gevolg voor jou als klant: een onverwacht hoge telefoonrekening! Wees dus alert en stel je vraag altijd via onze 24/7 gratis Contact opties (o.a. Chat, Social media en Telefonisch) op kpn.com/service.

Hoe herken ik de echte KPN Klantenservice link in Google?
Veel klanten die contact met ons willen, zoeken in Google op ‘kpn contact’, ‘kpn klantenservice’ of ‘klantenservice van kpn’. Wil je zeker weten dat je ook echt gaat bellen met de gratis Klantenservice van KPN? Hieronder vind je enkele tips waar je op kan letten bij het zoeken via Google:
• De groene link in Google verwijst altijd naar de KPN website en begint dus met www.kpn.com/
• In de advertenties van KPN zelf staat nooit direct een telefoonnummer vermeld.
Op www.kpn.com/service vind je ons telefoonnummer door onderaan op ‘bel ons’ te klikken en aan te geven over welk product je ons wilt bellen
• KPN gebruikt in zijn Google advertenties nooit zinnen als: “u wordt direct doorverbonden”
• Tip: je kan ervoor kiezen de gesponsorde links (Ad) in Google over te slaan

Voorbeelden van betaalde doorverbinddiensten (€ 0,90 p/min) in Google:
• zoeknummer.nl | betaald nummer: 1810
• bel1808.nl | betaald nummer: 1808
• kpn.helpdesk.zoeknummer.nl | betaald nummer: 1810

Een voorbeeld van zo’n betaalde doorverbinddienst advertentie in Google:

Heb je nog vragen?
Wil je meer weten over bovenstaande informatie of wil je een vraag stellen over je KPN producten? Stel hem dan op ons forum. Verder vind je op de Service & Contact pagina op onze website nog meer mogelijkheden om gratis met één van de KPN medewerkers in contact te komen (en vind je bovendien nog allemaal handige dingen die je direct zelf online kunt regelen/oplossen!).

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Bij dit soort bedrijven, die hier serieus als de KPN helpdesk adverteren wil ik eigenlijk op de advertentie klikken zodat het ze geld kost, dit is gewoon asociaal. Als je een dienst wilt leveren, probeer mensen dan niet te misleiden door jezelf voor te doen als de helpdesk van KPN
Reputatie 7
Och zolang er nog mensen op links in phising mail klikken maak ik mijn geen ilussies dat dit soort praktijken niet bakken met geld opleveren. Waarom ben ik eigenlijk nooit op dat idee gekomen, kon ik slapen rijk worden ...:@
Reputatie 7
Badge +24
Waarschijnlijk omdat je geen slecht persoon bent Henk 😉
Reputatie 7
@Paul_, dat dacht je maar ....
Tsja je koopt er weinig voor als de dienstverlening werkelijk waardeloos is. Belafspraken die niet worden nagekomen. Er vervolgens je verhullen achter allerlei leugentjes (email verstuurd, sms verstuurd etc). Niets van dit alles. Tijd voor een goed gesprek met de directe manager van mevrouw *********** van de helpdesk. Baah wat wordt ik hier misselijk van!

*Admin: Naam medewerker verwijderd i.v.m. privacy
Reputatie 1
Waardeloos dat soort "bedrijfjes" (oplichters) maar ja, veel mensen kijken ook niet verder dan hun neus lang is.
Ik bedoel, gebruik even je gezonde verstand en dan trap je hier niet in.

Gelukkig blijft de klantenservice van KPN wel gratis. Als je hiervoor nog moest gaan betalen dan werd het wel heel erg. dan was ik al heel veel geld kwijt geweest voor dingen waar ik zelf niets aan kon doen.