Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Beantwoord

December kado

Goedemorgen, ik lees dat KPN een leuke decemberaktie heeft voor zijn klanten.
5 films, 5 gb extra en codes voor 3 ebooks bij bol.com

Helaas heb ik (nog) geen mail ontvangen voor deze aktie.
Wanneer mag ik deze mail ontvangen?
icon

Beste antwoord door Burhan 7 december 2017, 17:20

Hoi allemaal!

Wanneer je nog geen code hebt ontvangen voor de E-Books, dan kun je via deze pagina je code opvragen: http://k.pn/B9zh5i

Veel leesplezier toegewenst!

Bekijk origineel

20 Reacties

Reputatie 3
Ik zelf heb tot nu toe alleen nog maar de gratis 5GB ontvangen van KPN - via een SMSje (Bedankt daarvoor!). Ik was er niet van op de hoogte dat er nog meer December acties waren.

EDIT; Ik las zojuist een bericht van een KPN medewerker; “ Geen gratis GB's, maar prepaid gebruikers kunnen wel gratis bellen en sms'en op 5, 25 en 26 december 🙂. “

Als U geen telefoon abbo heeft geldt deze actie helaas niet voor U, als ik dit bericht moet geloven. Wel krijgt U, zoals hier boven vermeldt staat, dagen waarop U gratis kan SMSen en bellen!
ik heb 3 x telefoon abo, tv en internet...moet voldoende zijn lijkt mij.
Reputatie 3
liekpeeks schreef:

ik heb 3 x telefoon abo, tv en internet...moet voldoende zijn lijkt mij.

Ja dat lijkt mij dan ook, weet U zeker dat U geen brief, e-mail of smsje heeft gehad? Ik weet het ook niet hoor ben zelf geen medewerker van de KPN dus kan het ook niet opzoeken. Als ik U was zou ik proberen in contact te komen met iemand van de KPN die hier meer verstand van heeft.
Reputatie 6
De gratis films vind je in het menu onder On demand > voor jou.
De 5 GB zou inmiddels erbij moeten zijn; krijg je na bijschrijving een sms van (per aansluiting)
De code's voor 3 e-books staan inderdaad in de mail; we gaan er maar van uit dat je die mail nog zult krijgen. Krijg je overigens wel regelmatig mails van KPN? Er komen zo'n beetje elke 2 à 3 weken mails. Krijg je die ook niet dan komt je mailadres dat kpn van je heeft niet overeen met dat wat je gebruikt.
Goedemorgen,
Ik heb alleen 5Gb gekregen , maar geen E-book enzo..... hoe krijg ik die?
Reputatie 1
Goedemorgen,ik heb de email voor de 3 gratis e-books ook niet ontvangen,krijg alleen bericht als er facturen klaar staan en verders niets van KPN.
Ik kan denk ik wel bij de films.
Sms voor de data ook gehad en data ook binnen.
Echter mail met de code voor de E-books tot op heden ook nog niet ontvangen.
Ik heb helaas ook nog geen email (of brief) met een code voor e-books mogen ontvangen.
Films - ja
code - nee, als de mail er wel al had moeten zijn, wellicht kan de kpn ze nogmaals versturen?
-> waarom zet KPN de code niet gewoon beschikbaar via mijn-kpn ?
data - nee, logisch ik heb (nog) geen mob. abbo bij kpn
Reputatie 6
Ik ook niet, maar dat is denk ik wel te verklaren.

Heb toch eens gekeken bij mijn eigen privacy instellingen. Alles stond uit.
Vreemd, want ik krijg toch zo'n beetje iedere maand KPN nieuws in mijn mailbox.
Een cadeau code vind ik overigens wel wat anders dan standaard reclame.
Je zou dan toch op een andere manier aan je cadeau moeten kunnen komen. En dat kan ook!
Op de pagina: https://www.kpn.com/beleef/events-winacties/dankjewel.htm?icid=hptopbanner-eindejaars
kun je bij de veelgestelde vragen over gratis ebooks een formulier invullen om alsnog de codes te krijgen. Ga ik direct doen.
Reputatie 5
Hoi allemaal!

Wanneer je nog geen code hebt ontvangen voor de E-Books, dan kun je via deze pagina je code opvragen: http://k.pn/B9zh5i

Reputatie 6
@Dusty.30082015 @Mtungaa @nico-557 @RobW01
Zie bericht Burhan (KPN) net voor deze van mij. Dan kun je de e-book code alsnog genereren/opvragen! 😃
Die tool staat net een uurtje online.
@PeterG

Hartelijk bedankt voor het doorgeven, ik ga er mee aan de slag!
Reputatie 5
Burhan schreef:

Hoi allemaal!

Goedemorgen @Burhan,

Tip! Is het wellicht toch ook niet nog een veel beter idee, wanneer KPN in het vervolg - zodra dit soort super leuke acties voor de (nieuwe) klanten van KPN live gaan - dat jullie hier op het Forum er even een blogpost over schrijven en posten? Je eigen "Beste Antwoord" in dit topic is dan ook HET ultieme voorbeeld en dus ook bewijs, hoe simpel het soms kan zijn om je klanten wel direct op een goede manier op te vangen hier op het Forum!

©️ wjb

De super goede uitleg zoals die van @wjb mag in deze blogpost - inclusief de hierboven getoonde pica - dan ook zeker niet ontbreken!

Dat scheelt weer een hoop gedoe en dus ook die vele vragen van (nieuwe) klanten die ik in een korte tijd hier op het Forum voorbij heb zien fietsen!

Een betere Interne Marketing - Cross Channel - gaat jullie hierbij zeker wel goed helpen denk ik! 🤔

Ik moet wel eerlijk toegegeven natuurlijk, dat je op deze 'ouderwetse' manier inderdaad wel lekker veel traffic naar het KPN Forum genereerd! En dat is natuurlijk altijd weer goed voor de conversie-ratio!

Heb een heel fijn weekend! 😎
Beste mensen van de KPN,

Fijn om een kadootje te ontvangen, 3 e books uitgezocht, bij Bol.com.Helaas het werkt voor geen meter.
De boeken van de actie moeten in een verlanglijstje worden gezet, maar dan?Van alles geprobeert, contact met Bol opgenomen.Weten het ook niet.
Jammer, ben benieuwd of meerdere mensen hier tegen aan lopen.
Bij mijn man lukte het ook niet.
Vriendelijke groet jopi
Reputatie 6
De e-books kunnen alleen via een speciale link bij Bol.com bestelt worden.
Die link vind je hier:
https://www.kpn.com/beleef/events-winacties/dankjewel.htm
Beste Peter,

Dat weet Ik en probeer dit steeds, dat lukt niet.
Ik zet ze op mijn verlanglijstje, dan gebeurt er niets.
Ben vanavond gisteren bezig,mijn man ook. We stopped ermee, Ik vind dit heel slecht geregeld, geeft een boel frustratie.
Met vriendelijke groet jopi
Sorry , er zitten wat fouten in de mail.
Ben er gisteravond mee begonnen, mijn man ook.Wij stoppen ermee..
Grt. Jopi
Reputatie 6
Zelf geen problemen gehad met het bestellen van die ebooks.
Even de code uit de mail invullen en op de plus klikken.

Dank voor je reactie,
Dat ga ik nog een keer proberen.

Met vriendelijke groet,
jopi

Reageer