Deel je beste/leukste foto van de dag

Toon eerste bericht

52 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Ik was laatst aan de wandel in bijna-nachtelijk Groningen, op de Emmabrug richting Hoofdstation en KPN.

Reputatie 7
Badge +11
Vespa-weer vandaag! Bij de spoorbrug tussen Adorp en Groningen. 

Reputatie 7
Badge +22
Dat ziet er goed uit! Heerlijk dat dat kan; op je Vespa in december. Al moet ik zeggen dat ik stiekem ergens nog wel hoop op sneeuw 😉!. 
Reputatie 7
Badge +11

Cindy_ schreef op 30 dec '15 om 16:34u

@annedijkstra2 dat ziet er goed uit! Heerlijk dat dat kan; op je Vespa in december. Al moet ik zeggen dat ik stiekem ergens nog wel hoop op sneeuw Smiley Knipoog!. 

In het voorjaar zal ik voor je speciaal een sneeuwfoto maken vanuit Oostenrijk ;) 

Reputatie 7
Badge +11
Wie had dat gedacht, van een sneeuwfan, naar een ijsvrije dag bij de KPN!

Reputatie 7
Badge +22
Het is erg glad inderdaad, maar ik ben er wel gewoon hoor 😃
Reputatie 2
Badge +3
Een heerlijke mooie dag ... als maar ....... zo blijft ? ...

Reputatie 7
Badge +15
Iemand heeft bedacht om hier een grote tablet neer te zetten. Dan gebruiken we het maar voor de spelen 😉

Reputatie 7
Badge +10
zo dan! 65" ?
Reputatie 7
Badge +15
Bijna goed, 't is een 70" multitouch scherm 🙂
Reputatie 7
Badge +23
Leuk speelgoed:P
Reputatie 7
Badge +15
Haha! Zeker weten 🙂 Men heeft 3 van die schermen bij mij in de ruimte gedumpt dus tja.... 😛
Reputatie 7
Badge +18
Zoveel mooie plaatjes, daar doe ik graag aan mee.
Mijn Maine Coon kater Aristoteles belet me m'n krant te lezen :)

Reputatie 7
Badge +18
En nog een filmpje van Sylvester die er ook zo over denkt :)

http://www.huistijger.nl/temp/IMG_1536.MOV
Reputatie 7
Badge +10
"ik wil aandacht, nu!" 😃
Vandaag mijn zakelijke contracten kunnen beeindigen alsmede tv/internet thuis,nog een jaartje wachten dan kan het laatste contract ook opgezegd worden dus al met al een mooi begin van de week!!!!
Reputatie 7
Badge +15
Ik had vandaag in Groningen met de Keiweek het voorrecht om studenten alvast aan een account te helpen, natuurlijk krijgen ze gratis wifi als een bonus 😉 En we hadden een mooi uitzicht op wachtende mensen 😉

Ik heb ook nog een branded plaatje maar die bespaar ik jullie! 😛
Reputatie 7
Badge +17
wjb schreef:

Dus die taxichauffeur was de weg kwijt... ...of zat er toch een fout in de anders zo briljante berekeningen van Doc. :D

Dat is een duur grapje! 😛
Reputatie 7
Badge +17
Lourens schreef:

Hier heb ik laatst gegeten...

De burger in Eindhoven, mijn favoriete burger tent. Heerlijke truffelburgers, fifty fifty burgers en nog veel meer. Echt een aanrader als je een keer in de buurt bent!

Heb je dat nou helemaal in jou eentje opgegeten? 😛 ;)🆒
Reputatie 4
Badge +1
@dennisdatema68, 3 heb ik er zelf soldaat gemaakt. Maar het zijn mini burgers, valt dus wel mee 😃
Reputatie 7
Badge +15
Omnomnom! 😛
Reputatie 7
Badge +15
Verlossing! No more peppernuts 😛

(Ze hadden 120KG op 't werk en dat is alleen mijn gebouw 😛 ).
Reputatie 7
Badge +27
Kom maar brengen 😛 Bedrijfsrestaurant hier heeft ook een schaal staan, maar dan moet ik weer zoveel verdiepingen omlaag... (also: yay strooigoed) 😃
Reputatie 7
Dat is om ervoor te zorgen dat dat strooigoed niet ergens op ke lichaam vast gaat zitten:P Je moet wel met de trap gaan (naar beneden én weer naar boven!).
Reputatie 7
Badge +15
Helaas Erik, het is net op. De volgende keer mag je natuurlijk wel iets bij ons ophalen. De deur staat open 😉

Reageer