Deel je beste/leukste foto van de dag

Reputatie 4
Badge +4
Foto topic, omdat we allemaal toch wel visueel ingesteld zijn.

Ik vind het namelijk heerlijk om plaatjes te kijken.

• er wordt soms wel heel veel geouwe... in een topic ;)
  • ik heb het idee dat ik sommige interessante foto's mis, omdat ik niet de tijd heb om alle topics te lezen.
  • je leert vaak meer van een plaatje.
  • wie is iemand en wat houdt hem/haar zoal bezig.
  • we leven in een tijdperk dat een foto zo is gemaakt met een smartphone (al dan niet bewerkt met een geinig filtertje).
  • je vormt je vaak een beeld van je medeforummers.
  • en ik ben benieuwd of dat beeld klopt.

Plaats hier je leukst, liefste, gekste foto welke je met ons zou willen delen .... 

Ik ben benieuwd :D

52 reacties

Reputatie 1

Een mooie dag voor de mensheid verdient mijn mooiste foto. (met een beetje kpn)
Reputatie 7
Badge +12
Leuk idee Dammie! Afgelopen zomer heb ik genoten van een heerlijke vakantie in Zweden. Wat een geweldig land, mooie groene steden, lekker ruim opgezet, aardige mensen die praktische allemaal Engels spreken, erg van genoten. We hebben onder andere Stockholm bezocht en daar ook een bezoek gebracht aan de metro. Normaal is dat niet de meest inspirerende omgeving, maar in dit geval spreekt de onderstaande foto voor zich.

Reputatie 4
Badge +4
Om de spits gelijk maar af te bijten wil ik zelf een foto delen van mijn reis door Japan. Onderstaande is een foto van Osaka Castle. Geeft een schitterend beeld van hoe de adel in die tijd leeftde en de prachtige Japanse bouwstijl.

Reputatie 7
Badge +12
Ik weet niet waar hij vandaan komt, maar deze vrolijke vriend is ooit aan komen lopen bij ons forum team. Hij zit de hele dag een beetje rond te koekeloeren, wisselt regelmatig van bureau en bewaakt zijn thee met zijn leven... Zijn naam wil hij niet geven, dus wordt ie maar met aap aangesproken :D

Reputatie 3
Badge +2

Onze hangreiger in actie.
Reputatie 7
Badge +27
Ik was laatst aan de wandel in bijna-nachtelijk Groningen, op de Emmabrug richting Hoofdstation en KPN.

Reputatie 7
Badge +23
Om het binnen de grenzen te houden; zondersondergang Ameland! 

Reputatie 2
Badge
Aan mooie foto's al geen gebrek in dit topic, dus ik ga voor een gekke.

Dit is mijn kat, Cooper. Hij heeft vrijwel geen vacht en wordt soms een beetje chago van de kou. Vandaar deze ontzettend kekke sweater in hip gebroken wit.
Reputatie 4
Badge +4
Een leuke inhaker voor 'Back to the Future' dag. Kom net aan bij KPN zie ik deze Tesla geparkeer op de trap + Doc en Marty die voorbij rijden ;-)

http://forum.kpn.com/t5/Technologie/Welke-tech-uit-Back-to-the-Future-II-werd-werkelijkheid/ba-p/367489

Reputatie 4
Badge +5
Foto van een citroenlieveheersbeestje deze zomer gemaakt in de tuin.

Reputatie 4
Badge +1
Ha, ik doe mee...

Ik was 2 weken geleden op Bali waar ik deze vulkaan met mijn iPhone 5s op de gevoelige plaat heb vastgelegd. Nu mag iemand die niet de afgelopen weken op vakantie is geweest, want mooie foto's uit Nederland missen nu nog.

Reputatie 4
Badge +4

Allart schreef op 20 okt '15 om 13:19u

Leuk idee Dammie! Afgelopen zomer heb ik genoten van een heerlijke vakantie in Zweden. Wat een geweldig land, mooie groene steden, lekker ruim opgezet, aardige mensen die praktische allemaal Engels spreken, erg van genoten. We hebben onder andere Stockholm bezocht en daar ook een bezoek gebracht aan de metro. Normaal is dat niet de meest inspirerende omgeving, maar in dit geval spreekt de onderstaande foto voor zich.

https://

In dit metro station ben ik ook geweest, heel cool en vooral het plafond zag er gaaf uit. Uitgaan in Stockholm is ook een must.

Reputatie 7
Wij hebben geen katten, maar als je tijdens de vakantie zo'n dropje tegenkomt zou je die toch zo in jouw rugzak willen stoppen. ;)

Reputatie 7
Badge +11

Cindy_ schreef op 30 dec '15 om 16:34u

@annedijkstra2 dat ziet er goed uit! Heerlijk dat dat kan; op je Vespa in december. Al moet ik zeggen dat ik stiekem ergens nog wel hoop op sneeuw Smiley Knipoog!. 

In het voorjaar zal ik voor je speciaal een sneeuwfoto maken vanuit Oostenrijk ;) 

Reputatie 7
Badge +11
Wie had dat gedacht, van een sneeuwfan, naar een ijsvrije dag bij de KPN!

Reputatie 7
Badge +15
Iemand heeft bedacht om hier een grote tablet neer te zetten. Dan gebruiken we het maar voor de spelen 😉

Reputatie 4
Badge +4

Angela_ schreef op 20 okt '15 om 13:12u

Aan mooie foto's al geen gebrek in dit topic, dus ik ga voor een gekke.

Dit is mijn kat, Cooper. Hij heeft vrijwel geen vacht en wordt soms een beetje chago van de kou. Vandaar deze ontzettend kekke sweater in hip gebroken wit.

GE-WEL-DIG ;-)

Reputatie 7
Badge +30
Cindy_ schreef op 20 okt '15 om 11:49u

Om het binnen de grenzen te houden; zondersondergang Ameland! 

Was dit dezelfde zons ondergang? (baggerkwaliteit)

Dit was de dag voordat mijn telefoon viel en totaal niet meer aan wou :(

Robin
Reputatie 7
Badge +27
Ik houd ook heel erg van plaatjes kijken. Nou ben ik niet op vakantie geweest, maar heb ik wél katten :D 

Dit is Captain Blackbeard die mij in de ochtend graag luidkeels wakker maakt omdat hij zonder ontbijt om 7 uur echt dooooooodgaat van de honger...

Reputatie 7
Dus die taxichauffeur was de weg kwijt... ...of zat er toch een fout in de anders zo briljante berekeningen van Doc. :D

Reputatie 4
Badge +1
Hier heb ik laatst gegeten...

De burger in Eindhoven, mijn favoriete burger tent. Heerlijke truffelburgers, fifty fifty burgers en nog veel meer. Echt een aanrader als je een keer in de buurt bent!

Reputatie 4
Badge +1
Ik moet toch iets meer mijn best gaan doen om zulke foto's te krijgen! Dan ga ik toch maar weer voor eten met dit vlees momentje.
Reputatie 4
Badge +5
Slechts 13 minuten na elkaar gemaakt vanmorgen.

Reputatie 4
Badge +1
Haha, komt hij vaak langs?
Reputatie 7
Badge +11
Vespa-weer vandaag! Bij de spoorbrug tussen Adorp en Groningen. 

Reageer