Vraag

Digitaal opvoeden: magazine van Kek Mama in samenwerking met KPN

  • 28 June 2022
  • 8 reacties
  • 1586 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +16

De nieuwste editie van het magazine Kek Mama, dat tot stand is gekomen in samenwerking met KPN, staat helemaal in het teken van digitaal opvoeden. 

Het opvoeden van je kinderen in een digitaal tijdperk is voor veel ouders een uitdaging. Hoe ga je om met schermtijd? Hoe zorg je ervoor dat kinderen veilig kunnen internetten? En wat doe je als je kinderen iets tegenkomen dat (nog) niet voor ze is bestemd?

Dit soort vragen, samen met gedeelde ervaringen van moeders, blogs van influencers en anekdotes, zijn allemaal te vinden in de nieuwste editie van Kek Mama met de titel 'Digitaal opvoeden'.
Ook inbegrepen is de uitkomst van de grote Kek Mama en KPN enquête over schermtijd, waar ruim 600 moeders openhartig zijn over hun twijfels, missers, maar ook over de zegen van virtuele voordelen.

Vanaf komende week is er een gratis exemplaar Kek Mama - Digitaal opvoeden af te halen, in één van onze KPN winkels.

 

Gratis exemplaren zijn niet meer beschikbaar in onze winkels, we hebben wel een digitaal exemplaar beschikbaar:
​​


Je gedachten, anekdotes of tips over digitaal opvoeden zijn welkom! 

 

 

Admin: edit antwoord + toevoeging digitaal exemplaar magazine


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Jammer dat KPN haar winkel hier in de buurt heeft opgedoekt. Ik ga er geen tientallen kilometers voor rijden. 😣

Reputatie 7
Badge +30

Ik zou eigenlijk een exemplaar moeten halen! Mijn kinderen (allemaal onder de acht) kijken alleen naar KidsTube. Een soort YouTube, maar dan kan je filteren op leeftijd en alle filmpjes zijn gecheckt. Dat voelt veiliger dan YouTube. En ze kunnen alleen apps downloaden met goedkeuring van ons.

Schermtijd krijgen ze mijns inziens teveel, maar volgens mijn man valt het wel mee. Dus dat is concessies doen. En zo lang ze daarnaast óók buiten spelen/zelf spelen, hoort het ook een beetje bij deze tijd denk ik.

Zou het een mooi tijdschrift vinden maar geen idee waar de dichtstbijzijnde winkel is, ben bang in Alkmaar of Amsterdam en dat vind ik te ver weg. 
Is het niet ook mogelijk om het tijdschrift thuis gestuurd te krijgen?

Graag zou ik het magazine digitaal ontvangen omdat er hier in de buurt geen winkel is.

Ik ben bij meerdere winkels geweest, maar de medewerkers weten van niks.

Waar is dit wel op te halen?

Reputatie 7
Badge +30

Het tijdschrift kan helaas niet thuis toegestuurd worden!

 

@BlijePostzegel wat vreemd dit! Kan je aangeven bij welke winkels je bent geweest? Ik ga het zeker even doorgeven!

Ik was bij de winkel in Leidsche Rijn en Nieuwegein

Reputatie 7
Badge +16

We hebben het doorgegeven, @BlijePostzegel en het blijkt dat deze campagne voornamelijk in juli was.

Pleister op de wond: ik heb wel een digitaal exemplaar (cc @Henk2304, @85Rinske en @A42werktniet):