Beantwoord

Digitale gids veranderd

  • 18 June 2021
  • 10 reacties
  • 234 keer bekeken

Sinds kort is bij ons de digitale gids veranderd. De vernieuwde gids is ontzettend traag, erg onoverzichtelijk en het geluid valt weg tijdens raadplegen van de gids. Zeker geen verbetering.

Wordt dit nog verbeterd, anders graag terug naar de oude gids.

groet,

Bert

icon

Beste antwoord door Anneke-Anna 18 June 2021, 22:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Bertvanhell, ik denk dat je nog een Motorola ontvanger hebt?

Deze kun je dan kosteloos omruilen; 

https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm#/

Bij omruil:

Noteer je itv-abonnementsnummer (14 cijfers) en pincode voor installatie van de nieuwe decoder.

En je afstandsbediening houd je. Die werken met alle ontvangers, ook de nieuwe.

Dag Anneke en Peter, dank voor jullie tips. Ik heb een omruilafspraak gemaakt. Overigens ook al jaren een tevreden klant 😀

Hallo, inmiddels zijn we een week verder en heb ik nog steeds geen SMS ontvangen dat het pakket met omruilapparatuur kan worden opgehaald bij het TNT punt. Ook als ik trackingnr volg wordt er geen pakket gevonden. Erg teleurstellend en nog steeds geen goed werkende gids.

Wat vervelend. Het lijkt me handig als een moderator hier even naar kijkt.

Daarvoor heeft deze wel je gegevens nodig. Zou je die nog willen invullen in je profiel indien niet gedaan?
In je profiel staan je gegevens afgeschermd, dus niet hier in het topic die gegevens plaatsen.

Reputatie 7
Badge +16

Dat lijkt mij ook handig. Voeg jij jouw klantgegevens toe in jouw Forum profiel, @Bertvanhell? Graag het klantnummer, postcode en huisnummer + 06 nummer. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik het voor je kan nakijken.

Bellen over de status kan ook: telefonisch zijn wij bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.

Hallo Shyrin,

ik heb mijn klantgegevens toegevoegd.

groet,

Bert

Reputatie 7
Badge +16

Hartelijk dank!

Omruilafspraak was gemaakt op de 21e, maar volgens mij is er geen pakket overgedragen naar PostNL: is in ieder geval niet terug te vinden, helaas! Ik heb bij deze een nieuwe omruilafspraak voor je gemaakt. Je hebt een SMS en mail ontvangen over deze afspraak en per privébericht stuur ik je ook nog de details. Laat je het weten als je het pakket nu wel ontvangen hebt?

Hallo, helaas nog steeds niets ontvangen. Geen SMS en geen pakket. Wel een e-mail met een niet werkend trackingnummer. 

Zouden jullie nog een poging willen doen? 

Groet, Bert

Reputatie 7
Badge +16

De afspraak was gemaakt op vrijdag 02-07-2021 (na 14:30 uur). Pakketten blijven 7 dagen liggen en gaan dan retourafzender: dat is nu dus gebeurd. Je hoeft de SMS niet af te wachten en je kunt ook de Track and Trace code gebruiken, om de status van de bestelling te volgen:

Driemaal is scheepsrecht: ik heb bij deze nogmaals een omruilafspraak gemaakt, bij hetzelfde PostNL servicepunt: 17 juli 2021 na 14:30 uur liggen de TV ontvangers klaar en heb je 7 dagen de tijd om de TV ontvangers af te halen.