Beantwoord

Discord voor Support

Reputatie 1
Badge
Hallo,

Ik heb een iedee

Kunnen alle beste helpers op t forum met mij een discord server maken? Zou me vet lijken en dat we voor KPN dit doen dat ze daar ook support kunnen vragen! Willen jullie dat helpers?
Je kan hier reageren maar ook via discord: Julian#6290
icon

Beste antwoord door Alex_P 29 augustus 2018, 17:53

Julian Borghuis schreef:

Alex_P schreef:

Julian Borghuis schreef:

Julian Borghuis schreef:

Alex_P schreef:

Nou Julian, je houdt ons wel bezig. Beunhaasje. 😉 Volgens mij heeft Paul je hierboven een duidelijk antwoord gegeven, die gegevens gaan we simpelweg niet delen. Duidelijker kan ik het niet maken, denk ik. Weet je zo voldoende?

jaa euhmmmm Ik mag het dus ook niet verder maken?

Tis puur voor ter verveling ;(

Kreeg net een berichtje van Eva, met wie je aan het chatten was. Zij doet aan Pokemon Go, is dat misschien iets tegen de verveling?

Maar even zonder geintjes, wij mogen die gegevens niet met je delen helaas. Zo simpel is het. Wel tof dat je je hiermee bezig houdt. Meen ik oprecht. 😎

Oke oke snap ik nu maar laatste vraag die ik ook stelde mag ik nou wel me project verder maken

Natuurlijk, ga je gang. 😉

Bekijk origineel

39 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Leuk idee, maar dan verdeel je de 2 leeftijdsgroepen denk ik een beetje, de 'jongere' die Discord gaan gebruiken en de 'oudere' die het forum blijven gebruiken, dan valt het support stukje uiteen. Misschien is het dan beter om er een Community Support Discord van te maken, dan heeft KPN er verder niks mee te maken maar dan kunnen klanten indien ze dat willen elkaar helpen.
Reputatie 7
Badge +23
Damn, wat voel ik me ineens oud. Ik lees het woord 'Discord' wel eens (i.v.m. gamen) maar nooit echt in verdiept. Wat is volgens jullie de toegevoegde waarde om dat kanaal te gebruiken? Puur uit nieuwsgierigheid. Ik denk niet dat KPN iets officieels van plan is met Discord trouwens.;)
Reputatie 1
Badge
Nee ik wil dat KPN geen vast plan daarvan maakt want ik wil het zelf maken xD maar discord is een programma net als skype maar dan vernieuwd je kan zelfs je eigen bots maken wat ik ook ga doen in deze discord kunnen mensen zich alleen een naam invoeren een ww en een email en dan heb je al een discord en je hoeft niet persee je echte naam te gebruiken of email dus ja alles kan daarmee en hiermee kunnen we help bots maken
we maken een hele channel vol met FAQ vragen En ik vraag je even hier naar te kijken\: https://forum.kpn.com/uitleg-over-het-forum-nieuws-3/alle-ranks-op-t-forum-457916/index1.html#post659915 Heb het snel nodig IVM die discord server
Reputatie 7
Badge +23
Oké, tof. Ik zal naar die ranks kijken voor je. Ik weet ze niet uit m'n hoofd. 🙂
Reputatie 1
Badge
Paul_ schreef:

Oké, tof. Ik zal naar die ranks kijken voor je. Ik weet ze niet uit m'n hoofd. :)

Thnxx!!
Reputatie 1
Badge
Paul_ schreef:

Oké, tof. Ik zal naar die ranks kijken voor je. Ik weet ze niet uit m'n hoofd. :)

Lukt t? 😉
Reputatie 7
Badge +23
Hoewel ik (en de rest) het supertof vinden dat je dit aankaart en er wat mee wil doen houden we liever alle conversaties hier op het forum grotendeels door de reden die Jordy al aangeeft. Ik heb even overlegd maar we gaan de rangen niet delen i.v.m. toekomstige plannen daarmee waar ik niet te veel over kan uitweiden (lekker vaag, ik weet 't)
Reputatie 1
Badge
Paul_ schreef:

Hoewel ik (en de rest) het supertof vinden dat je dit aankaart en er wat mee wil doen houden we liever alle conversaties hier op het forum grotendeels door de reden die Jordy al aangeeft. Ik heb even overlegd maar we gaan de rangen niet delen i.v.m. toekomstige plannen daarmee waar ik niet te veel over kan uitweiden (lekker vaag, ik weet 't)

Ow 😢 jaa euhmmmm Ik mag het dus ook niet verder maken? Ik wil namelijk een projectje daarvoor puur om te kijken hoe t lijkt en ten tweede het zijn maar een paar namen waarom mag ik dat niet krijgen ik weet ik kan het namelijk zelf ook vinden ergens maa r dat wil ik niet
Reputatie 1
Badge
???
Reputatie 1
Badge
Krijg ik nog antwoord?!!
Reputatie 5
Badge +6
Rustig afwachten op een antwoord 😉, niet iedereen krijgt binnen een uurtje antwoord. Als Paul zelf de ranks niet mag delen dan kan dat simpelweg niet.
Reputatie 7
Badge +14
Nou Julian, je houdt ons wel bezig. Beunhaasje. 😉 Volgens mij heeft Paul je hierboven een duidelijk antwoord gegeven, die gegevens gaan we simpelweg niet delen. Duidelijker kan ik het niet maken, denk ik. Weet je zo voldoende?
Reputatie 5
Badge +6
Door extra veel reactie's te plaatsen komt 'ie sneller aan een nieuwe rang 😛
Reputatie 7
Badge +14
Jordy_9393 schreef:

Door extra veel reactie's te plaatsen komt 'ie sneller aan een nieuwe rang :P

Nog een stuk of 30k en dan kun jij ze allemaal zelf nagaan Julian. 😃
Reputatie 1
Badge
Alex_P schreef:

Reputatie 1
Badge
Julian Borghuis schreef:

Alex_P schreef:

Tis puur voor ter verveling 😢
Reputatie 7
Badge +14
Julian Borghuis schreef:

Julian Borghuis schreef:

Alex_P schreef:

Kreeg net een berichtje van Eva, met wie je aan het chatten was. Zij doet aan Pokemon Go, is dat misschien iets tegen de verveling?

Maar even zonder geintjes, wij mogen die gegevens niet met je delen helaas. Zo simpel is het. Wel tof dat je je hiermee bezig houdt. Meen ik oprecht. 😎
Reputatie 1
Badge
Alex_P schreef:

Julian Borghuis schreef:

Julian Borghuis schreef:

Alex_P schreef:

Maar even zonder geintjes, wij mogen die gegevens niet met je delen helaas. Zo simpel is het. Wel tof dat je hiermee bezig houdt. Meen ik oprecht. 😎

Oke oke snap ik nu maar laatste vraag die ik ook stelde mag ik nou wel me project verder maken
Reputatie 7
Badge +14
Julian Borghuis schreef:

Alex_P schreef:

Julian Borghuis schreef:

Julian Borghuis schreef:

Alex_P schreef:

Natuurlijk, ga je gang. 😉
Reputatie 7
Badge +23
Ja mag doen wat je zelf wil. Ik verbied je verder niks hoor. 😉 Maar wij kunnen er niet mee helpen of wat dan ook. Dus het forum zal er verder geen deel aan nemen.
Reputatie 1
Badge
Neeee dat snap ik maar misschien andere mensen misschien wel PS het gaat hier verder kwa vragen:
https://forum.kpn.com/de-huiskamer-5/idee-gezocht-voor-project-457965
Reputatie 7
Badge +14
Julian Borghuis schreef:

Neeee dat snap ik maar misschien andere mensen misschien wel PS het gaat hier verder kwa vragen:
https://forum.kpn.com/de-huiskamer-5/idee-gezocht-voor-project-457965

Nee Julian, daar gaan we niet verder. Ik heb je topic verwijderd en wil je vragen om geen nieuwe topics meer aan te maken. Het antwoord zal hetzelfde blijven.

Maar hier bij KPN zijn we de beroerdste niet. Ik heb een snelle search gedaan en kwam op onderstaande ranks. Zelf vind ik ze fantastisch.

Reputatie 1
Badge
Mag ik als t klaar is wel nog een advertensie bericht plaatsen ofzo?
Reputatie 7
Badge +14
Julian Borghuis schreef:

Mag ik als t klaar is wel nog een advertensie bericht plaatsen ofzo?

Ik ben best benieuwd wat het resultaat is, wat mij betreft plaats je hier een linkje. Onze leden kunnen zelf de afweging maken om te joinen, of niet natuurlijk. 😉 Leuk bedacht!

Edit: Even de huisregels over het hoofd gezien, linkje plaatsen mag helaas niet. 😞
Reputatie 6
Wauw! Blij dat ik hier niets van snap! 😊

Ook niet na googlen 😋

Reageer