Beantwoord

Discord voor Support

Toon eerste bericht

39 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Ben benieuwd 😃
Reputatie 1
Badge
Ik weet het nog niet helemaal zeker trouwens want ja het is moeilijk maar ik probeer het te fixen
Reputatie 7
Badge +14
Gaaf project trouwens! Ongeacht wat er uiteindelijk mee zal gebeuren 😉
Reputatie 7
Badge +11
SjorsK schreef:

Gaaf project trouwens! Ongeacht wat er uiteindelijk mee zal gebeuren ;)

Klopt, ik moet er helaas wel op terugkomen. De huisregels laten geen links toe naar eigen websites en projecten, net even nagekeken. Desalniettemin wens ik Julian veel succes!
Reputatie 1
Badge
Alex_P schreef:

SjorsK schreef:

Klopt, ik moet er helaas wel op terugkomen. De huisregels laten geen links toe naar eigen websites en projecten, net even nagekeken. Desalniettemin wens ik Julian veel succes!

Wat is dit gek want ik mag wel een website in me profiel plaatsen HEEEEEEEL GEK DIT
Reputatie 1
Badge
Alex_P schreef:

SjorsK schreef:

En als t goed is zijn jullie niet meer online om 20:00??????
Reputatie 1
Badge
Wel bedankt voor alle liefe berichtjes
Reputatie 5
Badge +6
Julian Borghuis schreef:

Alex_P schreef:

SjorsK schreef:

Wat is dit gek want ik mag wel een website in me profiel plaatsen HEEEEEEEL GEK DIT

Die is al weggehaald toen Alex dat bericht schreef.
Reputatie 5
Badge +6
Julian Borghuis schreef:

Alex_P schreef:

SjorsK schreef:

En als t goed is zijn jullie niet meer online om 20:00??????

Mensen op het forum bepalen zelf wanneer ze online zijn neem ik aan? Ze hoeven toch ook niet 24/7 naar jou topic te kijken?
Reputatie 7
Badge +18
JeroenB22 schreef:

Wauw! Blij dat ik hier niets van snap! 😊

Ook niet na googlen 😋

ik kan je vertellen dat ik er niet eens op geGooglet heb.
Ik wil het n.l. niet eens snappen. 😎 🐱
Ow ow tis wat met die studentjes 🙂
KPN is niet bedoeld voor deze veroudere bestandsdeling, je kan altijd hier zoeken https://discordservers.com/
Jeetje werk al 35 jaar in de ICT moest ook even denken, straks krijgen we vragen is gamen over POTS mogelijk :-))
Reputatie 7
Badge +18
Julian Borghuis schreef:

In je profiel wel, dat is alleen maar zichtbaar voor jou en webcare.
Niet in je tagline of in het bericht.
Reputatie 7
Badge +14
huistijger schreef:

Julian Borghuis schreef:

In je profiel wel, dat is alleen maar zichtbaar voor jou en webcare.
Niet in je tagline of in het bericht.

En iedereen die je profiel ziet. Aan de andere kant, een profiel is een persoonlijk gedeelte dus tja, tenzij je massaal gaat roepen "Klink op die link in mijn profiel" denk ik dat je daar gerust een eigen website in kan zetten (Mits deze veilig is 🙂 ).
Reputatie 7
Badge +18
Everwijn schreef:

Ow ow tis wat met die studentjes 🙂
Jeetje werk al 35 jaar in de ICT moest ook even denken, straks krijgen we vragen is gamen over POTS mogelijk :-))

Ik kan je mededelen dat mijn studententijd al heel ver achter me ligt 🐱
En POTS ? ook dat wil ik niet eens weten. 😎 🐱 🐈

Reageer