Dit is echt super leuk!

• 6 juli 2017
  • 10 reacties
  • 245 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +15
Zojuist heb ik van het kpn webcast team een geweldig pakketje binnen gekregen. Het is echt super tof ?

10 reacties

Reputatie 7
Nu zal je koffie zéker nog beter smaken! 😃
Reputatie 7
Badge +18
Zojuist heb ik van het kpn webcast team een geweldig pakketje binnen gekregen. Het is echt super tof ?

Nou ja zeg! Krijg jij die alleen maar??? En wij dan??? @PeterG en zo! 🤣 lol!!! 😜
Reputatie 7
Badge +15
Dit heeft ook een beetje te maken met het feit dat ik een hoop lekkers naar het webcare team heb gebracht na een wat uit de hand gelopen meningsverschil 😅 Maar het is echt super tof 😛
Reputatie 7
Badge +18
Dit heeft ook een beetje te maken met het feit dat ik een hoop lekkers naar het webcare team heb gebracht na een wat uit de hand gelopen meningsverschil 😅 Maar het is echt super tof :p🤣 Oh ja dat klopt ja! 🤣
Reputatie 7
Dit heeft ook een beetje te maken met het feit dat ik een hoop lekkers naar het webcare team heb gebracht na een wat uit de hand gelopen meningsverschil 😅 Maar het is echt super tof :pNou, dan lijkt het me nu weer hélemáál góed te zitten 😃
Reputatie 7
Dit heeft ook een beetje te maken met het feit dat ik een hoop lekkers naar het webcare team heb gebracht na een wat uit de hand gelopen meningsverschil 😅 Maar het is echt super tof :pAha, nu weet ik wat ik verkeerd doe.
Genoeg meningsverschillen, maar ik vergeet altijd wat lekkers te sturen. 😆
Overigens heb ik wel een kaartje mogen ontvangen, waarvoor dank, waarin ik er aan herinnerd werd dat ik weer een jaar wijzer wordt of geworden ben. Dat laat ik wijzelijk even in het midden.
Reputatie 7
Badge +18
Een hele leuke geste van KPN
gefeliciteerd @SjorsK
We komen nu wel allemaal bij je op de koffie dat begrijp je natuurlijk wel he?🐈

Reputatie 7
Badge +27
Inderdaad heel leuk van ze! We hebben je topic naar ze rondgemaild, ze zijn blij dat je er blij mee bent 🙂
Reputatie 7
Genoeg meningsverschillen, maar ik vergeet altijd wat lekkers te sturen.In jouw geval kun je dan beter Jamin of zo opdracht geven wekelijks een pakketje bij webcare te laten afleveren🤣 😎 🤐
Reputatie 7
Badge +15
Bedankt Erik 😃

@wjb Ik moet eerlijk zeggen: Jij bent waarschijnlijk de meeste kritische hier van ons allemaal 😉 Pas op he, voor je het weet stuurt men je een taart met de tekst "Bedankt voor de feedback, now shush!" 😂

Reageer