Dubio 24 november 2022

  • 24 November 2022
  • 42 reacties
  • 423 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi Allemaal,

Erik gaf me de eer om de volgens dwaling/Dubio/whatever te laten maken.Dus hierbij de Dubio van deze week!

 

Optie 1:

Elke dag een wandeling maken van 4 uur in elk weer.

 

Optie 2:

Elke dag een feest houden met al je vrienden, met al het eten, gedoe en rommel die daar bij komt kijken

 

Antwoorden hoeft natuurlijk niet in het wit!

Barst er maar op los:

@Alex_P  @Alexandra   @Bart_  @Erik_  @Erwin_  @Maja_ @Marcia_ 

@Rutger_  @Thomas    @Dennis Schreve   @Giant2000 @Chrizziey 

@Henk2304 @huistijger  @JanD @Joep1965 @Nick83  @Noordzee 

@RBxx  @SjorsK  @saxman @obelisk  @Jasper @Bart_Z 

@Jeroen_dB @Hoopvol @Ron  @Willy22 

 @Hoopvol @Anneke-Anna @Denise_@GeSp 

@Michael001  @Dennis ABD  @Bram_  @Shyrin_  

@joop2011 @Raymondt @peter-keetfm  @Vikash @Ward_ 

@NHendriks @LaurensZalm @DennisA78 @Ik_Hussel @Katana321  

@Jeroen Ruiter @HansaanZet @Pauwerful @Sanne_M 

@Paul_  @wjb  @Remco_ @JanZ_  @Joris62 @martijn197108 @Maurice85 

@cornelis48 @Frenk_@Liesbeth_@Annemarie_@JanZ_ 

Voor bepaalde mensen heb ik het maar niet over kerst laten gaan😉


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

42 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Voor mij heel simpel; elke dag 4 uur wandelen, ongeacht de weersomstandigheden! Daarmee blijf ik een beetje fit en kan ik mensen uitnodigen voor feestjes wanneer mij dat schikt :) Mag die 4 uur wandelen trouwens ook in 2 etappes van 2 uur?

Hoi @JanZ_ ,

Mag die 4 uur wandelen trouwens ook in 2 etappes van 2 uur?

Ja, dat mag wel😉4 uur zonder stoppen is voor de meeste mensen niet haalbaar.

Alleen is de keuze nu misschien wel erg makkelijk.

PS:kan je het topic miss. sticky maken @JanZ_ ?

Reputatie 7
Badge +9

Mmmh, zou het zonder gedoe en rommel kunnen, dan zou ik misschien wel voor optie 2 kiezen. Maar dat kan niet, dus dan is die keuze helemaal makkelijk: doe mij maar die lekkere wandelingen van optie 1 😎

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @JanZ_ ,

Mag die 4 uur wandelen trouwens ook in 2 etappes van 2 uur?

Ja, dat mag wel😉4 uur zonder stoppen is voor de meeste mensen niet haalbaar.

Alleen is de keuze nu misschien wel erg makkelijk.

PS:kan je het topic miss. sticky maken @JanZ_ ?

Klopt, dat maakt hem wel wat makkelijker! Als ik de 'ruimte' had deed ik wel 4 uur achter elkaar maar ik heb vaak een onderbreking genaamd 'werken'. Daarom het 'voorstel' om er 2x 2 uur van te maken! 

(Topic heb ik net trouwens sticky voor je gemaakt)

Reputatie 7
Badge +10

Wandelen natuurlijk 😁 de ANWB (web-)winkel ben ik kind aan huis 🥾 😂

Begrijp ik @JanZ_ !

Dank voor het sticky maken😉

Reputatie 7
Badge +9

Ikzelf rijdt heel wat uurtjes met mijn scootmobiel 🤔🙂

Reputatie 7
Badge +12

4u wandelen, dan koop ik wel een loopband want wandelen in de regen is een no go voor mij. 😀 Misschien valt er wel ergens zo’n robot voor aan me benen te regelen zodat ik niet eens zelf hoef te lopen, kan ik eventueel nog werken op een laptop of elke dag 4u serie kijken.

4u wandelen, dan koop ik wel een loopband want wandelen in de regen is een no go voor mij. 😀 Misschien valt er wel ergens zo’n robot voor aan me benen te regelen zodat ik niet eens zelf hoef te lopen, kan ik eventueel nog werken op een laptop of elke dag 4u serie kijken.

Nee, dat mag niet @Ik_Hussel .In weer en wind he😅

Ikzelf rijdt heel wat uurtjes met mijn scootmobiel 🤔🙂

Dat vind ik ook tellen hoor, als je niet meer kan lopen is het niet anders.

Reputatie 7
Badge +18

Loopband en dan rolschaatsen onder lijkt mij een prima plan. 🤣

 

Ik zou dan ook voor echt wandelen kiezen, maar in etappes van 2 of 3 keer.

Reputatie 7
Badge +12

De loopbanden bij de basic fit hebben zo’n ventilator, net echte wind. En dat zweet op me rug is net regen. 🌈

Reputatie 7
Badge +16

Niet z'n hele moeilijke. Ik heb oprecht een hekel aan een smerig huis en vooral als anderen daar een aanstichter in zijn. 

Daarnaast ben ik een flinke wandelaar en kan echt genieten van prachtige plaatjes. Regen of wat dan ook maakt mij niet uit. Zolang de bliksem maar niet op mij inslaat 😉.

Reputatie 7
Badge +16

Voor bepaalde mensen heb ik het maar niet over kerst laten gaan😉

Ho Ho Ho, hoor ik kerst? 

 

 

Ja, denk dat deze Dubio te makkelijk is @Chrizziey

En je hoort inderdaad kerst😉

Reputatie 7
Badge +11

Dubio op Donderdag is nieuw voor mij, ik ken hem wel als Dilemma op Dinsdag in de ietwat studentikozere vorm 😅

 

Verder voor mij de wandeling. Het weer interesseert me niets en wat dat betreft ben ik net een Duitser: slecht weer bestaat niet, slechte kleding wel. Gewoon een extra laagje aan en gaan met die banaan!

Nee klopt @NHendriks .

De laatste Dubio was lang geleden, ik was toen ook nog niet actief.Maar ik las wel af en toe mee.

Maar wat betreft kleding klopt!Echter je gezicht blijft altijd erg koud..En om nou met een bivak muts en skibril te gaan rondlopen😉

Reputatie 7

Ik organiseer dan elke dag een feest ... bij één van mijn vrienden thuis.

Reputatie 7
Badge +30

Sowieso 4 uur wandelen! Als echte introvert kom niet bepaald tot rust als ik elke dag met andere mensen druk moet doen. In de regen wandelen vind ik geen enkel probleem, dat doe ik nu ook met mijn hond, dus optie 1 voor mij!

Reputatie 5
Badge +8

Zonder twijfel een dagelijkse wandeling van 4 uur. Mot maar weer eem de beenties strekken!

Reputatie 7
Badge +16

Mag beiden ook? 🤣

Reputatie 7
Badge +11

Mag beiden ook? 🤣

Like een wandelend feest? 

Reputatie 7
Badge +19

Ik kies voor wandelen. Ik vind mijn vrienden echt aardig en tof maar elke dag ze over de vloer is me iets te veel. 

Reputatie 7
Badge +16

Wat een liefhebbers van wandelen, zeg! Ik voel een “Walk of the KPN Community” op komen, haha! 

Ik ga zelf voor elke dag een feestje! Elke dag een ander thema, lekker eterij en drinkerij: helemaal gezellig! Van het entreegeld betaal ik de schoonmaakster 😝😅💃🏾

Reputatie 7
Badge +19

Wat een liefhebbers van wandelen, zeg! Ik voel een “Walk of the KPN Community” op komen, haha! 

Ik ga zelf voor elke dag een feestje! Elke dag een ander thema, lekker eterij en drinkerij: helemaal gezellig! Van het entreegeld betaal ik de schoonmaakster 😝😅💃🏾

Mag ik dan soms ook bij jou langskomen? 

Reputatie 7
Badge +16

Wat een liefhebbers van wandelen, zeg! Ik voel een “Walk of the KPN Community” op komen, haha! 

Ik ga zelf voor elke dag een feestje! Elke dag een ander thema, lekker eterij en drinkerij: helemaal gezellig! Van het entreegeld betaal ik de schoonmaakster 😝😅💃🏾

Mag ik dan soms ook bij jou langskomen? 

Vriend! Zonder jou, geen feest!