Dubio 24 november 2022

  • 24 November 2022
  • 42 reacties
  • 423 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi Allemaal,

Erik gaf me de eer om de volgens dwaling/Dubio/whatever te laten maken.Dus hierbij de Dubio van deze week!

 

Optie 1:

Elke dag een wandeling maken van 4 uur in elk weer.

 

Optie 2:

Elke dag een feest houden met al je vrienden, met al het eten, gedoe en rommel die daar bij komt kijken

 

Antwoorden hoeft natuurlijk niet in het wit!

Barst er maar op los:

@Alex_P  @Alexandra   @Bart_  @Erik_  @Erwin_  @Maja_ @Marcia_ 

@Rutger_  @Thomas    @Dennis Schreve   @Giant2000 @Chrizziey 

@Henk2304 @huistijger  @JanD @Joep1965 @Nick83  @Noordzee 

@RBxx  @SjorsK  @saxman @obelisk  @Jasper @Bart_Z 

@Jeroen_dB @Hoopvol @Ron  @Willy22 

 @Hoopvol @Anneke-Anna @Denise_@GeSp 

@Michael001  @Dennis ABD  @Bram_  @Shyrin_  

@joop2011 @Raymondt @peter-keetfm  @Vikash @Ward_ 

@NHendriks @LaurensZalm @DennisA78 @Ik_Hussel @Katana321  

@Jeroen Ruiter @HansaanZet @Pauwerful @Sanne_M 

@Paul_  @wjb  @Remco_ @JanZ_  @Joris62 @martijn197108 @Maurice85 

@cornelis48 @Frenk_@Liesbeth_@Annemarie_@JanZ_ 

Voor bepaalde mensen heb ik het maar niet over kerst laten gaan😉


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

42 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Wat een liefhebbers van wandelen, zeg! Ik voel een “Walk of the KPN Community” op komen, haha! 

Ik ga zelf voor elke dag een feestje! Elke dag een ander thema, lekker eterij en drinkerij: helemaal gezellig! Van het entreegeld betaal ik de schoonmaakster 😝😅💃🏾

Mag ik dan soms ook bij jou langskomen? 

Vriend! Zonder jou, geen feest! 

I feel the love! 

Reputatie 7
Badge +20

Voor de pandemie had ik zonder twijfel gekozen voor elke dag feest! In de afgelopen 2,5 jaar heb ik echter gemerkt dat ik ‘lekker rustig thuiszitten in joggingbroek’ toch ook wel erg fijn vind. Iets te fijn zelfs, dus laat mij maar elke dag aan de wandel gaan 😅

Reputatie 7
Badge +16

Mooi! Morgen een feestje bij @Shyrin_ thuis 😂. Nee grapje. 

Reputatie 7
Badge +17

Ik ga voor optie 1. Elke dag feesten met m'n vrienden en ik word gillend gek. 😄 Hoe lief ik ze ook vind. Ik luister vaak naar audioboeken terwijl ik loop, dus dat 4 uur per dag doen lijkt me prima! 

Nou @Shyrin_ , door jouw bijdrage is de Dubio toch wel geslaagd😀Toch nog iemand die het feest kiest.

Misschien ben ik te vroeg, maar wat mij betref mag @NHendriks de nieuwe Dubio/Dwaling/Weet ik veel wat maken gezien hij dat nog nooit eerder heeft gedaan!Volgens mij heeft voor de rest elke reageerder het al een keer gedaan(of toch niet?).

Reputatie 7
Badge +16

Volgens mij heeft voor de rest elke reageerder het al een keer gedaan(of toch niet?).

🤐

Jij ook nog niet @Chrizziey ?

Ik kan 38 van de 40 topics niet meer zien, dus weet niet of je het eerder al een keer gedaan hebt.

Reputatie 7
Badge +16

Jij ook nog niet @Chrizziey ?

Ik kan 38 van de 40 topics niet meer zien, dus weet niet of je het eerder al een keer gedaan hebt.

Haha nee not yet. Het begon ooit voordat ik hier kwam (5 jaar terug) en daarna werd het heel snel overgezet in dwaling op ….dag. Dat is niet mijn sterkste kant dus heb ik bijna nooit aan meegedaan. 

Maar geef het stokje gerust door aan @NHendriks. Ben benieuwd waar een KPN monteur mee komt 🤔🤗.

Nee begrijp ik @Chrizziey !

Jij wilt ook geen Dubio maken?

Reputatie 7
Badge +28

Ik ga voor optie 1. Al moet ik er uit ervaring bijvertellen dat dat nog helemaal zo makkelijk niet is. 

Reputatie 7

Optie 1 is ook mijn keuze inderdaad. We zijn al met zoveel dat het bijna op optie 2 gaat lijken 😂

Inderdaad @Jasper 😅

@Noordzee ,

Begrijp ik!Moet toegeven dat dit mij zelf ook niet meteen zou lukken, maar na wat trainen wel.Nu kan ik denk ik 2 uur wel aan.

Reputatie 7
Badge +28

@martijn197108

Zo af en toe maken wij flinke wandelingen van inderdaad wel vier uur of langer. Maar langer dan een dag of twee/drie is dat moeilijk vol te houden. In de praktijk verder ook wel lastig, want er moet doordeweeks ook gewoon gewerkt worden.   

Reputatie 5
Badge +8

🤣 Bij optie twee dwing ik mijn vrienden dus ook elke dag tot een feestje! Al is het al een feest om in de avond lekker samen te eten, ideaal! Nooit meer uitgebreid koken als iedereen zelf wat lekkers meeneemt. Geen kookchaos, maar wel gezelligheid! 

Wandelen we daarna nog even een halfuur-uur met de hondjes, zodat we wel in vorm blijven 😀

Klopt @Liesbeth_ 😉

@NHendriks, wil jij graag de volgende dwaling/dubio maken?Ik heb nog niks van je gehoord.

 

Reputatie 7
Badge +11

Klopt @Liesbeth_ 😉

@NHendriks, wil jij graag de volgende dwaling/dubio maken?Ik heb nog niks van je gehoord.

Zo niet, iemand anders die het nog nooit heeft gedaan en het wel graag zou willen?

Oh mij maakt niet uit! Maar dat wordt dan morgen voor een echt dilemma op dinsdag 🎉

Toppie @NHendriks .

Morgen vind ik prima hoor, denk dat anderen dat ook geen probleem vinden.Ben benieuwd wat het word!