Dubio op Donderdag – 1 aprilgrap

  • 2 April 2020
  • 27 reacties
  • 1550 keer bekeken
Dubio op Donderdag – 1 aprilgrap
Reputatie 7
  • Oud Moderator
  • 8191 reacties

Na een lange tijd te zijn weggeweest, starten we vandaag weer met een nieuwe serie Dubio op Donderdag. Meedoen is simpel, je moet alleen kiezen :smiling_imp:

Gisteren was het weer zover. April Fool's Day of poisson d'avril, zoals de Fransen het noemen. Het is de dag waarop iedereen (flauwe) grappen uithaalt. De perfecte kans om anderen in de maling te nemen.

In het teken van de 1 apriltraditie hebben we de volgende dubio voor je: Welke grap mag iedere dag opnieuw bij jou worden uitgehaald?

  1. Je partner/kat/huisgenoot maakt je iedere dag wakker door een emmer ijskoud water over je heen te gooien

     

  2. Iedere deuropening is bedekt met plasticfolie waar je gezicht iedere keer weer aan blijft plakken als je er doorheen loopt

 


27 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Na een lange tijd te zijn weggeweest, starten we vandaag weer met een nieuwe serie Dubio op Donderdag. Meedoen is simpel, je moet alleen kiezen :smiling_imp:

 

Wanneer komt het volgende Dubio op Donderdag? 

 

Reputatie 7

Na een lange tijd te zijn weggeweest, starten we vandaag weer met een nieuwe serie Dubio op Donderdag. Meedoen is simpel, je moet alleen kiezen :smiling_imp:

 

Wanneer komt het volgende Dubio op Donderdag? 

 

Hey hey, @Noordzee Jij hebt zo'n leuk nieuwe rubriek: Dwaling op Dinsdag geïntroduceerd dat ik dit project weer heb laten varen. Maar, ik begrijp hieruit dat er toch nog behoefte is aan de Dubio.. Leuk! Ik beloof volgende week donderdag met een nieuwe te komen… :smiling_imp:

Reageer