Dubio

Dubio op donderdag - 12 januari

  • 12 January 2023
  • 11 reacties
  • 173 keer bekeken
Dubio op donderdag - 12 januari
Reputatie 7

Het is donderdag, het is tijd voor een nieuwe Dubio! Zoals altijd 2 opties waar je uit kunt kiezen, welk jaarlijkse moment kijk jij meer naar uit?

 

Optie 1: kerst. Het is net geweest, maar sommige mensen kijken er alweer naar uit en maken er een hele happening van.

 

Optie 2: je verjaardag. Elk jaar worden we weer een jaartje ouder.

 

@Alex_P  @Alexandra   @Bart_  @Erik_  @Erwin_  @Maja_ @Marcia_ 

@Rutger_  @Thomas    @Dennis Schreve   @Giant2000 @Chrizziey 

@Henk2304 @huistijger  @JanD @Joep1965 @Nick83  @Noordzee 

@RBxx  @SjorsK  @saxman @obelisk  @Jasper @Bart_Z 

@Jeroen_dB @Hoopvol @Ron  @Willy22 

 @Hoopvol @Anneke-Anna @Denise_@GeSp 

@Michael001  @Dennis ABD  @Bram_  @Shyrin_  

@joop2011 @Raymondt @peter-keetfm  @Vikash @Ward_ 

@NHendriks @LaurensZalm @DennisA78 @Ik_Hussel @Katana321  

@Jeroen Ruiter @HansaanZet @Pauwerful @Sanne_M 

@Paul_  @wjb  @Remco_ @JanZ_  @Joris62 @martijn197108 @Maurice85 

@cornelis48 @Frenk_@Liesbeth_@Annemarie_@JanZ_ 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7

Dat is dan toch echt mijn verjaardag.

Op je verjaardag word je niet een jaartje ouder maar een jaartje wijzer en dat is een feestje waard. Daarnaast is mijn verjaardag op een zomerse dag met (meestal) aangename temperaturen en ook dat heeft zo zijn voordelen. Wat gaat er nu boven een heerlijk glaasje witte wijn vertoevend aan de rand van de vijver in je tuin met familie en vrienden.

Reputatie 7
Badge +21

Verjaardagen heb ik een hekel aan.
Ik probeer altijd een smoesje te verzinnen om niet te komen.
Het ergste is je eigen verjaardag, ben altijd blij als het weer de volgende dag is zodat het weer rustig is.

Kerst vind ik wel een gezellige tijd, dan is er niks verplicht zoals verjaardagbezoek b.v.
Ik doe wel weinig aan de kerst, een piepklein boompje op het bureau.
Wat gevulde speculaastaarten bakken enz..
 

Reputatie 7
Badge +12

Oh zeer zeker kerst, ik woon in een appartement maar mijn huis kan je vanaf November in de verte al herkennen, heb zelfs afgelopen December in een hoge flat in een naastgelegen stad +/- 2km verderop mijn huisje gezien door alle felle lampjes. Kerstboom optuigen, heel het huis met goedkope prul maar ik geniet er intens van.  🎄 

Reputatie 7
Badge +19

Mijn verjaardag is altijd midden in de zomer. Normaal gezien is rond die tijd ook de beslissende periode van het WK voetbal en elk jaar is dan de Tour de France. Tour de France is mijn favoriete sportmoment van het jaar. Ik kies dus altijd voor mijn verjaardag. 

Reputatie 7

Ik heb zelf weinig met beide opties, maar als ik moet kiezen is het toch mijn verjaardag. Het is inmiddels ruim 10 jaar traditie dat ik dan 2-3 weken vrij ben, wat altijd heerlijk is natuurlijk 😄

En dan word ik ook meteen een jaartje wijzer, zoals wjb het terecht noemt.

Reputatie 7
Badge +10

Doe de kerst maar. Huis gezellig versieren met kerstverlichting om de donkere dagen wat lichter te maken. Ongeveer een maand later ben ik jarig 👵🏻 en tjsa….doe mij de kerst maar 😅🎄

Reputatie 7
Badge +19

Ik sluit me aan bij het team van @Ik_Hussel  😁 Kerst it is! ✨

Ik decoreer ook graaaaag mijn hele huis in de kerstsferen, lichtjes in de vensterbank, lichtjes aan de balkonrand en op mijn barkast, kerstdeco op de tafels in huis, kerststerren erbij en natuurlijk een mooie boom 🎄😍

Ondanks dat ik twee dagen voor de kerst jarig ben, kies ik echt wel voor kerst 😉

Reputatie 7
Badge +9

Ikzelf kies voor mijn verjaardag in april lekker voorjaar lekker gezellig met mijn vrouw en kleinkinderen. Het is druk maar ik geniet er van dit jaar kroon jaar. Wordt 75 jaar. 😀👍

Kerst, want dan heeft bijna iedereen een vreugdevolle houding naar anderen toe en daar geniet ik van. 

 

Reputatie 7
Badge +20

Ik ga echt voor mijn verjaardag, het steeds ouder worden vind ik niet leuk maar ik heb dat opgelost door elk jaar opnieuw 29 te worden 😎

Eind mei is de wereld op z'n mooist, heerlijk bbq-en in de tuin (ook al regent het want overkapping) en ieders vakantieplannen aanhoren etc, love it 🥰

Reputatie 7
Badge +16

Mijn verjaardag natuurlijk! Simpelweg omdat ik hem niet vier, lekker rustig! :D