#2 Dubio op Donderdag 18 april - Je moet kiezen!

  • 17 April 2019
  • 43 reacties
  • 1849 keer bekeken

Reputatie 7
  • Oud Moderator
  • 8191 reacties

#2 Dubio op Donderdag 18 april


Hah, hier heb ik de hele week al naar uitgekeken. Mwoehahah. Welkom bij de tweede Dubio op Donderdag! Hieronder de dubio van deze week. Succes!

Als je iemand voor het eerst ontmoet begin je altijd een kietelgevecht* met de persoon


-of-

Je enige vervoersmiddel is een tuk tuk



*kietelgevecht is een niet gewelddadige strijd waarbij het spel beslist is wanneer één persoon opgeeft door heel hard 'genade' te roepen.

Let op: als je meedoet moet er een keuze gemaakt worden, meedoen is op eigen risico

43 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Ouch, als iemand mij begint te kietelen krijg ik gewelddadige reflexen 😥Binnen Een paar seconden en ik ben de controle kwijt ^^' Ik zie 't al voor mij wanneer ik door de stad loopt, iedereen die je ziet ontmoet je strikt genomen voor de eerste keer 😏

Dus ik ga maar voor de tuktuk, mits de benenwagen nog wel is toegestaan 🤓Makkelijke keuze want ikke ben tegen geweld 😅
Reputatie 7
Easy Peasy! Maar heel de week naar deze combi uitkijken, hoe dan? Dit behoeft uitleg 😂

Aangezien ik overgevoelig ben v.w.b. kietelen, en dan vooral onder mijn voeten en in mijn zij. Zal ik iemand die ik voor het eerst ontmoet echt niet gaan kietelen, krijg het dan ook terug, iets wat niet voor mij weggelegd is,... Maar ook in een relatie is het absoluut geen succes weet ik 🙄

Nee, ook ik ga voor de Tuk-Tuk, dat is toch lache! Beetje rondcrossen, laks aan alles hebben en gewoon dom doen 😛
Reputatie 7
Badge +20
Ik parkeer graag m'n nieuwe Tuk Tuk hier in de fietsenstalling.
Reputatie 7
Of in de lift mee naar boven naar je werkplek, is je favo plekje bezet.
Kun je mooi met de Tuk Tuk door de gangen naar een ander plekje 🤣

Wel zul je er mee moeten ‘leren’ rijden,... Wie kent hem nog?


😂
Reputatie 7
Geen haar op mijn hoofd die er maar een seconde aan zou denken om mijn


te verruilen voor een


Jammer dan voor al die mensen die ik voor het eerst ontmoet.
Reputatie 7
Easy Peasy! Maar heel de week naar deze combi uitkijken, hoe dan? Dit behoeft uitleg 😂
Ik had wel zoveel rare dubio's bedacht, het was al een dubio om daaruit te moeten kiezen...

Mijn voorkeur gaat uit naar een kietelgevecht. Ik kan daar prima tegen. Leer je elkaar meteen goed kennen, toch? En ik hou er van om te fietsen, dus die doe ik zeker niet weg.....

Ik zie 't al voor mij wanneer ik door de stad loopt, iedereen die je ziet ontmoet je strikt genomen voor de eerste keer 😏
Ik bedoel een kietelgevecht i.p.v. handjeschudden... Elke voorbijganger op straat wordt wel iets te gek.
Ga je dan nog steeds voor de tuk tuk?
Reputatie 7
Badge +24
Ik zou zeker voor de Tuk Tuk gaan! Lekker wendbaar.

@ThomasPel ? 😉
Om mogelijke #me2's te vermijden dan toch maar een tuktuk, maar wel met grote tegenzin.
Reputatie 7
Badge +24
Hahah heel goed punt ook @Henk2304
Tuk tuk. Wel electrisch met zonnepaneel dak.
Reputatie 7
@wjb dat kan ik mij -vooral met dit weer- heel goed voorstellen! Ik kijk uit naar de dag dat wij elkaar ontmoeten 😛
Reputatie 7
Mijn voorkeur gaat uit naar een kietelgevecht. Ik kan daar prima tegen. Leer je elkaar meteen goed kennen, toch? En ik hou er van om te fietsen, dus die doe ik zeker niet weg.....

Hahaha, jaa dat je elkaar op zo’n moment goed leert kennen is een ding wat zeker is! Weet alleen niet of ik jou dan wel wil leren kennen 😊Komt niet goed, en het is heel lastig om dan ook iets tegenstrijdigs te verzinnen!

Fietsen is altijd goed! Zo heerlijk om je hoofd even leeg te fietsen. Doe zelf alweer een week of 7 door het mooie en zachte weer aan 16km woon/werk enkele reis per dag 🚲
Reputatie 7
Badge +21
Lastig hoor Nadia! Ik zou toch voor de tuk-tuk gaan in dit geval, is ook wel handig aangezien ik geen auto tot mijn beschikking heb 😃 Scheelt weer! Al duurt het dan wel een stukje langer voordat ik weer op werk kan zijn.. 🤔 Kietelen, no way dan ga ik schoppen en slaan..😌
Reputatie 7
Badge +16
@wjb dat kan ik mij -vooral met dit weer- heel goed voorstellen! Ik kijk uit naar de dag dat wij elkaar ontmoeten :P

Genade!

En yup, een tuk tuk is toch een upgrade boven de goede vertrouwde fiets 😃
Ik ga voor het kietelgevecht😛 is eens een keer iets anders.....😜 en daarna voor een tukkie in @wjb zijn, WOW-tuk-tuk. Moet ook wel na de zware inspanning.😀😛😛

@Nadia
? En ik hou er van om te fietsen, dus die doe ik zeker niet weg.....

Zei je fietsen?😎
https://forum.kpn.com/de-huiskamer-5/fiets-foto-topic-446173
Reputatie 7
Badge +19
Ik ga voor de TukTuk! Ik zie me er al helemaal mee naar het werk gaan😆

Maar zou hem ook zo inruilen voor de wagen van @wjb!

Reputatie 7
Badge +24
Ik moest ook gelijk aan de #metoo denken, hoewel sommigen denken aan #finallymetoo ga ik ook voor de tuktuk. Hou er niet van om aan mensen te zitten of andersom. 😀

Reputatie 7
Badge +24
Geen haar op mijn hoofd die er maar een seconde aan zou denken om mijn


te verruilen voor een


Jammer dan voor al die mensen die ik voor het eerst ontmoet.



Mijn buurman van rond de 45 heeft ook zoiets. Maar dan een Porsche Boxter Cabrio met een Porsche jas en pet en een sticker op de bumper met 'Born to be wild'. ;)

Edit: ben overigens wel jaloers op je Benz.
Reputatie 7
Dit is een zogenaamde "Youngtimer" (15 jaar oud) en daarmee fiscaal aantrekkelijk om te leasen aangezien de fiscale bijtelling over de dagwaarde gaat i.p.v. de nieuwwaarde.
Ik heb deze auto vorig jaar in februari particulier gekocht en toen deze in oktober een "Youngtimer" werd heb ik hem vervolgens verkocht aan mijn eigen bedrijf. Nu lease ik hem van mijn bedrijf voor een zacht prijsje en een lage fiscale bijtelling en zijn alle verdere kosten (benzine, onderhoud, verzekering en wegenbelasting) voor mijn bedrijf. De prijs die mijn bedrijf er voor heeft moeten betalen lag iets onder de dagwaarde van de auto.
Reputatie 6
Badge +6
Tuc Tuc. Of mag dat niet?
Niet ver van mij vandaan hebben een paar jongens ieder een bedrijf dat handelt in auto's. Een keer kwam ik langslopen met mijn hond.

Één daarvan stond met een medewerker naar een exclusieve Porsche te kijken. Ik vroeg hoeveel cc is die? Nou zei hij: in 4 seconden zit je aan de 100. Ik zeg daarop: ik hoop er iets langer over te doen want ik zit al op de helft.

Je had die koppies eens moeten zien...van huh.wa.zeggie.nou naar hahaha.😁
Reputatie 7
Niet ver van mij vandaan hebben een paar jongens ieder een bedrijf dat handelt in auto's. Een keer kwam ik langslopen met mijn hond.

Één daarvan stond met een medewerker naar een exclusieve Porsche te kijken. Ik vroeg hoeveel cc is die? Nou zei hij: in 4 seconden zit je aan de 100. Ik zeg daarop: ik hoop er iets langer over te doen want ik zit al op de helft.

Je had die koppies eens moeten zien...van huh.wa.zeggie.nou naar hahaha.😁

😂😂😂
Die SL-350 doet er 7 seconde over om van 0 naar 100kmh te komen.
Leuk om een keertje te doen, maar voor de portemonnee is het toch verstandiger om iets rustiger met het gaspedaal om te springen. 😉
Overigens is zo'n cabrio absoluut niet een auto om echt hard mee te rijden.
Reputatie 7

Hahaha, jaa dat je elkaar op zo’n moment goed leert kennen is een ding wat zeker is! Weet alleen niet of ik jou dan wel wil leren kennen😊

Als jij niet met de Tuk Tuk komt ben je veilig, no worry!
Reputatie 7
@Nadia komt goed! Maar ik kom ook niet in mijn alledaagse auto hoor,... (ouwe Toyota starlet uit 1996, heb helemaal geen auto nodig maar wil wel schadevrije jaren opbouwen, afgelopen jaar nog geen 2800km gereden, ding kost niks dus ja,..) Maar dan ga ik wel met dat grote Gele of Rode ding waar je met heel veel mensen zonder stuur in kunt zitten. En zowel voor als achteruit dezelfde kant op rijdt!

@wjb Vandaag nog een klant gesproken die zijn geïmporteerde Mercedes Benz 560SL Cabrio uit ‘89 met zijn 5.6L V8 weer even kwam verzekeren voor het komende mooi weer seizoen,... 😎


Ding is helemaal tot in de puntjes nagekeken, full restoration gehad en de hele mikmak zit er op en er aan!
Reputatie 7
@JeroenB22, mooie kar!

Wel jammer dat die dingen ongeveer 1 op 6 rijden. 😐
Ik hoop dat mijn SL-350 (3,7L V6 😟) ook die respectabele leeftijd mag halen en er dan nog net zo goed uit ziet als vandaag. 🙂

Reageer