#2 Dubio op Donderdag 18 april - Je moet kiezen!

  • 17 April 2019
  • 43 reacties
  • 1849 keer bekeken

Reputatie 7
  • Oud Moderator
  • 8191 reacties

#2 Dubio op Donderdag 18 april


Hah, hier heb ik de hele week al naar uitgekeken. Mwoehahah. Welkom bij de tweede Dubio op Donderdag! Hieronder de dubio van deze week. Succes!

Als je iemand voor het eerst ontmoet begin je altijd een kietelgevecht* met de persoon


-of-

Je enige vervoersmiddel is een tuk tuk



*kietelgevecht is een niet gewelddadige strijd waarbij het spel beslist is wanneer één persoon opgeeft door heel hard 'genade' te roepen.

Let op: als je meedoet moet er een keuze gemaakt worden, meedoen is op eigen risico

43 reacties

Reputatie 7
Absoluut! Ik vroeg hem al of hij ook dit jaar een 30-jarig huwelijk had, zegt die, ‘wel met mijn vrouw vorig jaar, wat een puinhoop was dat’ voor de SL duurt dat nog 13 jaar hahahaha 😂 Weet niet of die aan mij een goeie had hoor vandaag, was een gesprek van 25 minuten, waarin het 20 minuten over stom auwehoeren ging, tja dan klets ik wel lekker door!

Zelf altijd met alfa’s opgegroeid vanaf mijn 3e levensjaar, nadat ikzelf eindelijk mocht rijden kwam er een standaard 145 en 146. Hierna een 147 op lpg, 200k bijgereden, ingeruild voor een 156GTA. Vervolgens weer meer km’s moeten rijden GTA weg en kwam er een 147 1.9 JTDm Ti opgetuned, tot 175pk. Sneller ging niet anno 2008.... De volgende auto kan maar zo de Alfa Giulia zijn, al lijkt mij de nog te maken S40 van Volvo straks ook wel wat, dromen blijft leuk 😋

Het is dat het geld ook hartstikke op is voor een auto, maar anders had ik het wel geweten 😎
Je kunt ook zoals wij een John Hertje kopen, is dan wel geen cabrio. 😉😀



Stel ik zou met deze komen ipv tuktuk, zou ik dan veilig zijn voor Nadia? 😂

Of is Nadia dan veilig voor mij? 😛
Reputatie 7
Ik kan me voorstellen dat zo'n John Hertje je net zo'n vrij gevoel kan geven als het rijden in een Cabrio. 🙂
Reputatie 7
Ik pluk stiekum wel wat tulpen om mee te nemen 😊

Reputatie 7
Als je daar met een John Hertje doorheen rijdt dan denk ik dat dat bij sommige mensen best wat stress kan opleveren. 😮
Als je daar met een John Hertje doorheen rijdt dan denk ik dat dat bij sommige mensen best wat stress kan opleveren. 😮

Och er zijn ook nog andere beestjes 😉🙂



(© trekkerweb.nl)
Reputatie 7
Badge +22
Och er zijn ook nog andere beestjes 😉🙂


Die is zo breed, die mag de weg niet op! 😂 Heeft 2 rijbanen nodig! 🤣
@Dennis Schreve vergelijk het maar met een combine voor granen. Het voorzetstuk is zo breed dat het in de lengte wordt meegenomen op een aanhanger.

Zo gaat alle 4 de dubbellucht op een aanhanger.🙂
Vooral de neus is zo lang dat je bij een kruising goed moet opletten.

---
Over beestjes gesproken...


(© view.ru.net)


😎🙂
Reputatie 7
Ik heb vanaf mijn 16e twee jaar een bijbaantje bij een loonbedrijf gehad, lekker heel de dag rondrollen op een New Holland met een Kipper erachter, land in, land uit 😉

Was een 8160,...

Reputatie 7
Badge +30
@Bart_ Zullen we dan met de groepstuk-tuk naar 't werk?

@Nadia Er zijn ook fietstuk-tuk's! Ik denk dat ik er dan maar zo een doe 😃
Reputatie 7
Badge +22
@Dennis Schreve vergelijk het maar met een combine voor granen. Het voorzetstuk is zo breed dat het in de lengte wordt meegenomen op een aanhanger.

Zo gaat alle 4 de dubbellucht op een aanhanger.🙂
Vooral de neus is zo lang dat je bij een kruising goed moet opletten.

---
Over beestjes gesproken...

(© view.ru.net)


😎🙂

Holycrap! 🤣
Reputatie 7
Badge +20
@Bart_ Zullen we dan met de groepstuk-tuk naar 't werk?

@Nadia Er zijn ook fietstuk-tuk's! Ik denk dat ik er dan maar zo een doe :D

Of we komen met de trekker. Dat kan natuurlijk ook.
Misschien lees ik het fout..😉.maar volgens mij is van Erik_ de fiets stuk.😁
Reputatie 7
Badge +28


Mijn voorkeur gaat uit naar een kietelgevecht. Ik kan daar prima tegen. Leer je elkaar meteen goed kennen, toch? En ik hou er van om te fietsen, dus die doe ik zeker niet weg.....



Express gewacht met reageren tot vandaag:
Vandaag kwam ik dus Nadia voor het eerst tegen. En wat heb ik gemerkt:

Nadia kan helemaal niet tegen kietelen! ☺️
Wat een geluk voor Nadia dat je op vrijdag kwam met de tuk-tuk.😂
Reputatie 7
Badge +28
Wat een geluk voor Nadia dat je op vrijdag kwam met de tuk-tuk.😂


Nee joh, juist niet. Ik koos voor mijn eigen vervoermiddel en daardoor werd het een kietelgevecht. 😂
Volgens mij heeft @Nadia de bescherming nodig van een Grrrrrrronings keffertje..😂

Reputatie 7
Hah, ik was onvoorbereid. Had ik jouw keuze van dit Dubio van te voren geweten @Noordzee, dan was ik iets minder verrast geweest. Vergeet vooral niet in het Dubio van deze week te reageren: #3 Dubio op Donderdag 25 april. Volgens mij weet ik het al, je was vandaag niet in het oranje gekleed.... 😉

Reageer