Dubio op Donderdag 25 juni - Je moet kiezen!

  • 25 June 2020
  • 18 reacties
  • 371 keer bekeken

Reputatie 7
  • Oud Moderator
  • 8191 reacties

Zoals beloofd, vandaag weer een frisse Dubio op Donderdag

  1. Je mag alleen de supermarkt betreden wanneer je in het winkelkarretje zit 

Of

 

  1. Je mag eens in de twee weken in de supermarkt komen om al je boodschappen te halen

 

PS. jij bent verantwoordelijk (voor het gezin) om de boodschappen in huis te halen en online bestellen is niet toegestaan!

Succes met kiezen :) 


18 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Nou, in dat winkelkarretje zie ik me niet zitten, letterlijk en figuurlijk. :yum:
Aan de andere kant, eens in de 14 dagen boodschappen halen?
Da's ook niks voor mij ik vergeet altijd een hoop, zelfs al staat het op mijn briefje.
Probleem dus….
Mijn vriendin vragen om de boodschappen te doen zal vast ook wel niet mogen van de zeer strenge Nadia. :sunglasses:

Dan toch maar het karretje proberen, met het risico dat ik met gebroken armen en benen in het ziekenhuis beland, doordat ik gegarandeerd zal omslaan met dat ding.
Maar goed dan is het probleem ook opgelost, dan krijg ik daar wel eten :blush::hugging:

Optie 1 dus

Reputatie 7
Badge +20

Ik wil vanzelfsprekend in het winkelkarretje. De altijd 5-jarige in mij staat nu al te springen! 

Oh ja, @wjb Mocht je voor optie 2 kiezen, wil je dan ook mijn stinkkaas meenemen? :-) 

Reputatie 7
Badge +21

Optie 1 valt direct af voor mij. Moet direct denken aan dit voorval (Brrrr) :scream:

AD.nl: Jongen (19) overlijdt na val uit winkelwagentje tijdens stunt

Voor mij alleen lukt 1 keer per twee weken prima. Optie 2 dus.

Alleen tussendoor wat verse artikelen halen (op de markt) , of is dat ‘smokkelen’ :sunglasses: ?

Reputatie 7
Badge +21

Jij past niet door de AH-scan @Bart_ :yum:

Reputatie 7
Badge +21

Jij past niet door de AH-scan @Bart_ :yum:

Maar nog belangrijker, waar zit z’n streepjescode (wil ik dat wel weten????:yum: )

Reputatie 7

Mijn vrouw zal er niet blij van worden maar uiteraard kies ik voor optie 2, dat scheelt mij toch minstens één bezoekje per week aan de supermarkt.

Ik mag dan verantwoordelijk zijn voor het boodschappen doen, maar dat weerhoudt mij er natuurlijk niet van om de uitvoering van de bijbehorende taken aan anderen over te laten.

 

@Bart_, Ik zal op het boodschappenlijstje een stukje stinkkaas schrijven. Ik hoop dat ze het hebben, dan kan mijn vrouw dat wel even meenemen.

Reputatie 7
Badge +20

Jij past niet door de AH-scan @Bart_ :yum:

Welles

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb geen rijbewijs dus optie #2 valt af :nerd:

 

En met goede tools is punt #1 goed te doen, gewoon een motortje inbouwen :innocent:

Reputatie 7
Badge +16

Ik kies voor optie 1. Ik red het nooit langer dan 3 dagen om geen boodschappen te doen. Ik ben net als @huistijger een soort lopend vergiet als het op boodschappen doen aankomt.  @Bart_ samen een race doen? Diegene die wint krijgt een stuk roquefort als prijs.

Reputatie 7
Badge +10

Ik ga er in zitten, ruimte genoeg over voor boodschappen 😅 

 

Reputatie 7
Badge +20

Ik kies voor optie 1. Ik red het nooit langer dan 3 dagen om geen boodschappen te doen. Ik ben net als @huistijger een soort lopend vergiet als het op boodschappen doen aankomt.  @Bart_ samen een race doen? Diegene die wint krijgt een stuk roquefort als prijs.

 

Hoi allemaal,

Boodschappen worden gedaan voor mij.
zal eens voorstellen of ik mag plaatsnemen in het karretje.
Dat lijkt mij wel wat, gaat ze niet goed vinden.
Denk ik.
En nee geen rolverdeling, niet dat ik het niet wil doen, kwestie van niet mogen.
Erg hé :wink:

Reputatie 7
Badge +28

Ik kies voor optie 1,

Dit model lijkt mij wel wat, ik voel me weer helemaal kind….  

 

 

 

Supermarkt Kinderen Kids Winkelwagentje (HBE-K-1)


 

Reputatie 7
Badge +21

Daar willen wij dan wel beeldmateriaal van @Noordzee 

Reputatie 7
Badge +28

@huistijger 
Ik heb ooit wel eens ergens in een supermarkt dit soort wagens zien staan. Geen idee meer waar....

Reputatie 7

 Ik heb ooit wel eens ergens in een supermarkt dit soort wagens zien staan. Geen idee meer waar....

 

Bauhaus, ik heb ze het afgelopen jaar vaak beetgepakt. Ik kies zelf dus voor optie 1 
 

Reputatie 7

Optie 1 natuurlijk, maar dan wil ik wel dat @Nadia mij vooruit duwt door de winkel :hugging:

 

Die auto winkelwagens hadden we vroeger nouja '99/'05 (toen ik er nog werkte) ook bij de Poiesz! Lache!

Geen wagentje is stevig genoeg om mij te houden. Eens in de 2 werken vind ik ook wel genoeg (mijn vrouw niet:innocent: ). 

Reageer