Dubio op Donderdag - Wat ga jij als eerste weer doen?

  • 25 February 2021
  • 19 reacties
  • 215 keer bekeken
Dubio op Donderdag - Wat ga jij als eerste weer doen?
Reputatie 7
Badge +19

Het zonnetje schijnt, het voorjaar komt er aan en nog meer goed nieuws: vanaf volgende week worden de eerste Corona maatregelen wat versoepeld :relaxed:  De scholen gaan deels weer open, we mogen weer naar de kapper en shoppen op afspraak behoort ook tot de mogelijkheden. 


Wij hopen dat jullie hier net zo blij van worden als @Jose_ en ik! :sunny:  Wat is het eerste dat jij straks gaat doen, zo gauw het weer kan?

  1. Je familie of vrienden platknuffelen :heart:
  2. Op vakantie gaan :palm_tree:
  3. Op het terras zitten of naar de kroeg gaan :beers:
  4. Uitgebreid uit eten :fork_knife_plate:

Je mag er maar één kiezen :wink: Wij vinden het een zwaar dilemma en zijn benieuwd waar jullie voor kiezen. Let us know!


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

19 reacties

Reputatie 7

Zijn er teveel keuzes, zijn er normaliter maar 2 :sweat_smile:

  • 1, maar dan knuffel ik wel mijn vrienden en mijn directe leuke/toffe collega's waar je die ‘feeling' mee hebt plat! Dat is echt een gemis! :hugging:
Reputatie 7

Dat is voor mij een zeer eenvoudige keuze.

Dan ga ik tijdens een dinertje op een terras in Zuid Afrika mijn daar wonende dochter platknuffelen.

En je snapt dat het enig overgebleven punt (2. Op vakantie gaan) dan ook niet ver weg meer is. :wink:

Reputatie 7
Badge +17

Laat die knuffel nog maar even zitten. Als het zonnetje blijft schijnen, kun je mij vinden op het terras. (Bij aankomst krijg je een knuffel):wink:   :sun_with_face::sunflower:

Reputatie 7

Het wordt snel een combinatie inderdaad. Eerst een knuffel, dan het terrasje en daarna lekker uit eten. Nu ik er aan denk heb ik meteen zin in sushi :smiley:

Reputatie 7
Badge +10

Zijn er teveel keuzes, zijn er normaliter maar 2 :sweat_smile:


@JeroenB22 We vonden het al te moeilijk om maar twee opties te kiezen :laughing: ​​​​​​​

Reputatie 7

Punt 2 kan er wel uit, op vakantie gaan is voorlopig toch niet meer verzekerd :joy: Na corona kan het nog wel even duren, afhankelijk van de versoepelingen over heel de wereld en codes geel/rood wat betreft wel/niet verzekerd is. 

@Jose_ Dat snap ik wel! Vrouwen kwebbelen er teveel over denk ik,..  Maar voor deze keer mag het  :wink:

Reputatie 7
Badge +19

@JeroenB22 Een keer wat anders dan anders :grin: En ja, helemaal eens, dat is zeker een gemis!

@wjb Hahaha that is cheating :joy: Maar dat klinkt wel als een héérlijk plan.

@Jasper één keuze was de afspraak, no cheating :stuck_out_tongue_winking_eye:

Zelf kan ik niet wachten om mijn moeder op te zoeken in het buitenland :blush: Oops, wordt het bij mij nou ook een combinatie van opties?

Heerlijk uit eten (4) op een terras (3) in mijn moeders woonplaats. Uiteraard met moeder, die ik dan na een jaar (!) eindelijk weer kan en mag knuffelen (1). Een vakantie van mij en mijn moeder is al 2 x geannuleerd door de reisorganisatie zelf (wel netjes en ook geld terug). We wachten gewoon af totdat dat ook weer kan.

Het is nu allemaal wel ongelooflijke armoe qua intermenselijkheid. Zelfs je eigen moeder niet knuffelen, al een jaar…. echt suf.

Reputatie 7

Had vanmorgen nog een knuffeldate op Teams :heart_eyes: Maar om nu telkens die laptop te omhelzen voelt echt niet prettig!

Reputatie 7
Badge +19

Het wordt snel een combinatie inderdaad. Eerst een knuffel, dan het terrasje en daarna lekker uit eten. Nu ik er aan denk heb ik meteen zin in sushi :smiley:

Ja alles achter elkaar. Hop als je dan toch bezig bent 

Reputatie 7

Mijn hoogbejaarde ouders hebben twee weken terug hun eerste vaccinatie mogen ontvangen op het vaccinatiecentrum van de GGD in Houten. Laat dat nu op fietsafstand zijn van waar ik woon. Ik heb een enorme bos bloemen gekocht en voorzien van een kaartje met de tekst "De eerste stap op weg naar vrijheid.". Ik heb die op de motorkap/voorruit van hun auto gelegd terwijl ze binnen hun eerste vaccinatie mochten ontvangen. Vervolgens heb ik op een afstandje bij de uitgang van het parkeerterrein hun verbaasde reactie mogen aanschouwen wat een geweldig moment was. Toen ze het parkeerterrein afreden hebben we elkaar door de ruit heen geknuffeld.

Reputatie 7
Badge +13

Het eerste wat ik ga doen is mijn oma plat knuffelen :smile:. Daarna ga ik denk ik snel het terras op met mijn vrienden. 

Reputatie 7
Badge +19

Mijn hoogbejaarde ouders hebben twee weken terug hun eerste vaccinatie mogen ontvangen op het vaccinatiecentrum van de GGD in Houten. Laat dat nu op fietsafstand zijn van waar ik woon. Ik heb een enorme bos bloemen gekocht en voorzien van een kaartje met de tekst "De eerste stap op weg naar vrijheid.". Ik heb die op de motorkap/voorruit van hun auto gelegd terwijl ze binnen hun eerste vaccinatie mochten ontvangen. Vervolgens heb ik op een afstandje bij de uitgang van het parkeerterrein hun verbaasde reactie mogen aanschouwen wat een geweldig moment was. Toen ze het parkeerterrein afreden hebben we elkaar door de ruit heen geknuffeld.

Ah prachtig, wat mooi..:heart:

Reputatie 7
Badge +17

Ik kijk er enorm naar uit om samen met mijn vriend weer een keer uit eten te mogen. Even een avondje een ander omgeving dan onze woning (waar we overigens met veel plezier wonen). Bovendien is sushi altijd lekkerder als je het in een restaurant eet. :shrug_tone2:

Totdat een groot deel van de bevolking (waaronder ikzelf) afdoende gevaccineerd is - en dat zal nog wel ff duren - ben ik nog helemaal niets van plan.

Reputatie 7
Badge +19

Totdat een groot deel van de bevolking (waaronder ikzelf) afdoende gevaccineerd is - en dat zal nog wel ff duren - ben ik nog helemaal niets van plan.

En als het dan zo ver is, wat ga je dan doen? Daar heb je vast al wel over nagedacht gok ik zo. 

Nee, nog niet, want ik weet niet wanneer dat is (kan nog wel meer dan een half jaar duren). Zeker tot die tijd houd ik me gedeisd, want steeds meer mensen doen dat niet meer.

Reputatie 7
Badge +10

Zonder enige twijfel. Wat kan een mens ‘huidhonger’ hebben 😔

 

Reputatie 7
Badge +16

Heerlijk met de Familie uit eten 🙂 Ik heb helaas veel mensen in mijn omgeving die risico lopen die ik nu bewust niet bezoek. Dat gaat natuurlijk binnenkort anders.

#SamenIsAllesBeter