Dwaling op dinsdag 28 juli 2020

  • 28 July 2020
  • 40 reacties
  • 1908 keer bekeken

Reputatie 7

Ook vandaag weer een “dwaling op dinsdag”.

Dit keer geen beroep op rekenkunsten maar een uitdaging voor de visueel ingestelden.

Graag de antwoorden weer in het wit. Kom je toch tot een ander inzicht, wijzig je antwoord dan niet maar plaats een nieuw bericht met je aangepaste antwoord.

 

Dwaling 1:

 

 Dwaling 2: Hoeveel vierkanten zie jij?

 


40 reacties

1. Moeilijk... Ik snap er niks. Had nog wel de wekker gezet.

2. Nog moeilijker.. is het al dinsdag geweest?

Misschien moet ik een agenda aanschaffen. Misschien dat ik het dan wel snap.... Hoop ik maar.

Reputatie 7
Badge +21

Ik moet er eerlijk bij vermelden dat ik deze eerder al heb gespeeld…

1: 2x de de

Wjb is erg coulant voor je geweest want ik had dit fout gerekend. :sunglasses:
2x de de is dus 4 x de
Het enige goede antwoord is 2 x de :blush:

Anneke-Anna denkt....…

Ja duhhhhh.:joy:

Reputatie 7

Het enige goede antwoord is 2 x de :blush:

Maar dat klopt niet want er staan geen 2 :blush: 's in die vraag. :sunglasses:

 

Reputatie 7
Badge +10

Anneke-Anna denkt....…

Ja duhhhhh.:joy:


Ik denk, l*l maar raak voor een knaak 😂😉😀

Koffie! 

@Anneke-Anna hahaha.

Die heb ik al lang niet meer gehad... inmiddels alweer 27 jaar geen koffie..  Dat vraagt om een feestje.:grin:

Reputatie 7
Badge +10

@Anneke-Anna hahaha.

Die heb ik al lang niet meer gehad... inmiddels alweer 27 jaar geen koffie..  Dat vraagt om een feestje.:grin:


Ik neem nog een ☕️ 
Ga me me mentaal voorbereiden op de bouwpakketten wat kledingkasten moeten worden 😅

Reputatie 7
Badge +30

En dan is het alweer tijd voor de uitslag.

Ik hoop niet dat jullie erg lang naar die cijfertjes van dwaling 1 hebben zitten turen om daarna die tweede "de" in de vraag te zien staan. :sunglasses:

En oei wat kunnen die zwart-wit blokjes hypnotiserend werken. Ik denk dat velen van jullie wel een paar keer opnieuw hebben moeten beginnen met het tellen van die 204 vierkantjes.

Deze week was @Anneke-Anna de runner-up maar ondanks het feit dat ze blijkbaar goed voorbereid was op de dwaling van deze week heeft ze toch het onderspit moeten delven, @Erik_ was haar te snel af.

Ik wil Erik dan ook van harte feliciteren met de overwinning en ik kijk nu al uit naar de uitdaging die hij volgende week voor ons in petto heeft. Het is hem gegund. :sweat_smile:

 

P.S. Voor een uitleg hoe tot die 204 vierkantjes te komen ... hier staat het prachtig verwoord.

 

Dank u, dank u!

Ik ga eens even goed nadenken van het weekend voor een leuke nieuwe uitdaging volgende week :sunglasses:

Reputatie 7
Badge +28

 

 

Dank u, dank u!

Ik ga eens even goed nadenken van het weekend voor een leuke nieuwe uitdaging volgende week :sunglasses:

@Erik_ 

We zijn benieuwd naar de opgave voor vandaag ! 

Reputatie 7
Badge +28

@Erik_ 

Ga jij nu komende dinsdag (11 augustus 2020) de Dwaling op Dinsdag) verzorgen?

Reputatie 7
Badge +30

@Erik_

Ga jij nu komende dinsdag (11 augustus 2020) de Dwaling op Dinsdag) verzorgen?

Yes!

 

Sorry voor de vertraging. Ik was het afgelopen dinsdag vergeten, en vervolgens na woensdagochtend vrij vanwege weekend werken nu. Komende dinsdag verdwaal ik jullie met een nieuwe uitdaging!

Reputatie 7
Badge +28

Prima @Erik_ 

 

Verras ons ! 

 

Reputatie 7
Badge +21

Helaas is @Erik_ zo te zien weer verdwaald :thinking:

 

Komende dinsdag verdwaal ik jullie met een nieuwe uitdaging!

 

Even een zomerstop (hittepauze) kan geen kwaad.

Reputatie 7
Badge +30

Het is dinsdag, echt waar! :sweat_smile:

Reageer