Dwaling op donderdag 11 mei 2023

  • 11 May 2023
  • 41 reacties
  • 584 keer bekeken
Dwaling op donderdag 11 mei 2023
Reputatie 7
Badge +24

Hi allemaal, 

 

Het is weer tijd voor een nieuwe dwaling. Daar gaan we!

1

Wat =?

 

 

2

 

 

3

​​​​​​​Een vliegtuig stort neer precies op de grens van Groningen en Friesland. Waar worden de overlevenden begraven? 

 

 

Plaats de uitkomst in het wit, zodat de andere deelnemers jouw oplossing niet zien!!

 

Succes! 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

41 reacties

Reputatie 7
Badge +7
  1. R  (lijkt erop dat de meeste met een automaat rijden) 😂
  2. de  (de de???)
  3. nergens 

 @GerritS76 , de mijne gaat ook automatisch maar kan wel achteruit mocht het nodig zijn 😀 😂 😷.

 

Admin: tekst in spoilers gezet

@GerritS76 , de mijne gaat ook automatisch maar kan wel achteruit mocht het nodig zijn 😀 😂 😷.

 

Ik vrees dat (bij de meeste die geen automatisch hebben) de achteruit ontbreekt en daar wel een 6 voor in de plaats staat? 😂🤣

 

 

Admin: tekst in spoilers gezet

Reputatie 7
Badge +7

@GerritS76 , de mijne gaat ook automatisch maar kan wel achteruit mocht het nodig zijn 😀 😂 😷.

Ik vrees dat (bij de meeste die het niet automatisch hebben) er geen achteruit is ? 😂🤣

Hebben we het hier over een achteruit (Reverse) of een achterruit, dat is nl. een wezenlijk verschil!! 😂. De (de) achteruit van mij gaat nl. traploos en loopt niet van 1 t/m 9. 😃😝. 

 

Admin: tekst in spoilers gezet

Hebben we het hier over een achteruit (Reverse) of een achterruit, dat is nl. een wezenlijk verschil!! 😂. De (de) achteruit van mij gaat nl. traploos en loopt niet van 1 t/m 9. 😃😝. 

😵🤣

Volgens mijn jongste zoon (12) is dat echt geen achteruit maar de R van Racen…. 

 

 

Admin: tekst in spoilers gezet

Reputatie 7
Badge +30

1: Een herhaling :D Het is een versnellingsbak, dus de R van reverse

2: de de de de de de de

3: Ik mag toch hopen dat ze de overlevenden niet begraven…

 

 

En ik heb even wat eerdere berichten bewerkt om tekst in spoilervakken te zetten :)

Reputatie 7
Badge +7

1: Een herhaling :D Het is een versnellingsbak, dus de R van reverse

2: de de de de de de de

3: Ik mag toch hopen dat ze de overlevenden niet begraven…

 

 

En ik heb even wat eerdere berichten bewerkt om tekst in spoilervakken te zetten :)

En nu krijgen we naast de automaat in het vooronder ook nog een spoiler op de kofferbak 🤔 😅😂

Overigens heb ik op moeten zoeken wat een spoiler in dit verband betekent, Wiki gaf uitkomst:  

“Een spoiler is een tekst die informatie verklapt over bijvoorbeeld een boek, film of computerspel, die voor de lezer of kijker verborgen had moeten blijven”, Tja, …….. 😥

 

Reputatie 7
Badge +8

 

 

 

🤔

Reputatie 7
Badge +7

 

 

 

🤔

Bijna goed, dit is nl. een 6 bak! 😂😂

Reputatie 7
Badge +24

@TijtheMan

  

 

 

 

🤔

Mooi bakkie dit! Mijn eerste auto was een 66. Ging achteruit net zo hard als vooruit. Mooie tijden 😎

 

Reputatie 7
Badge +8

Supergaaf @Alex_P. Ook meegedaan met: 

 

Reputatie 7
Badge +24

Supergaaf @Alex_P. Ook meegedaan met: 

 

Wat cool dit! Maar nee, zo ruig was ik niet. Ik ben in die tijd overgestapt op crossmotoren, 80 max 125cc. 

De zwaardere dingen doet collega en maatje @Thomas, offroad en enduro. 

Reputatie 7
Badge +7

@TijtheMan

  

 

 

 

🤔

Mooi bakkie dit! Mijn eerste auto was een 66. Ging achteruit net zo hard als vooruit. Mooie tijden 😎

 

 

 

Reputatie 7
Badge +8

Wat cool dit! Maar nee, zo ruig was ik niet. Ik ben in die tijd overgestapt op crossmotoren, 80 max 125cc. 

De zwaardere dingen doet collega en maatje @Thomas, offroad en enduro. 

 

Ook gaaf om met crossmotoren aan de gang te zijn. Hoewel ik op een bepaalde manier er ook interesse in heb, overheerst mijn angst om er iets mee te doen. Ik weet hoe ik vroeger op de brommer/scooter was en ben bang dat ik het niet overleef… 🙄😇😆

Ik houd me om die reden dan ook maar meer bezig met simracing. Minder spectaculair (en nee, ik ben er zeker niet heel goed in), maar wel leuk.

Reputatie 7
Badge +24

Hi allemaal, hierbij de oplossingen. 

Vraag 1 moet een R zijn, het is een versnellingspook. 

 

Vraag 2 Het woordje "de” is dubbel. 

Vraag 3 Overlevenden worden natuurlijk niet begraven. 

 

@GerritS76, gefeliciteerd, je had ze allemaal goed. Heb je zin om morgen de nieuwe dwaling te verzorgen? 😎

 

Thanks! De volgende mag je ook doen @Alex_P 🤣

Reputatie 7
Badge +7

Thanks! De volgende mag je ook doen @Alex_P 🤣

Nou, @GerritS76 toch, jij bent de winnaar en dat heeft zo zijn consequenties, dus pak op die handschoen! 😂 😉.