Beantwoord

E-mail sturen naar klantenservice

  • 25 March 2017
  • 22 reacties
  • 51660 keer bekeken

Ik wil een vraag stellen maar ben geen klant waar kan ik mijn email naar toe sturen



Admin: titel aangepast zodat je bericht beter is te vinden + topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door PeterG 25 March 2017, 12:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

22 reacties

Klantenservice heeft al een jaar of 2 geen emailadres meer.
Je kunt je vraag hier op het forum stellen! Hier zijn ook de KPN moderators héél actief. En andere klanten, zoals oa ik, kunnen je vaak ook van antwoord voorzien.
Verder is er chat, Facebook, Twitter en natuurlijk bellen 24/7 via het gratis tel.nr. 0800-0402
Alle genoemde mogelijkheden vind je hier:
https://www.kpn.com/service.htm
Reputatie 7
Badge +21
Hoi Alex, welkom op het forum! Wat Peter zegt klopt als een bus 🙂 Als je je vraag hier stelt helpen we je graag verder!
Reputatie 2
Waarom moeten alle vragen via een forum en kan ik niet gewoon een email terug sturen?
Niet alle vragen zijn voor iedereen bestemd en bellen overdag is lastig voor mij. Het gaat over een financiële kwestie en kreeg zelf een email van jullie. Daar had ik wel allang op gereageerd maar kwam er later achter dat het noreply is.
Heel vervelend dit.

Mvg,
Melvin
Reputatie 7
Badge +30
Ha Melvin, welkom! We snappen heel goed dat je niet alle vragen openbaar wilt stellen. Daarom is onze telefonische klantenservice ook 24 uur per dag bereikbaar. Gewoon even bellen naar 0800-0402. Dat kan om 6 uur 's ochtends, om 2 uur 's nachts of om 15 uur 's middags. Wanneer het jou uitkomt!

Mocht je toch je vraag via ons forum willen stellen, reageer dan op mijn privébericht . Ik help je ook graag verder.
Reputatie 7
Badge +30
Ha Melvin, je hebt niet meer gereageerd. Betekent dat dat je gebeld hebt? Als ik nog iets kan doen, laat je het me weten?
Reputatie 2
Ha Melvin, je hebt niet meer gereageerd. Betekent dat dat je gebeld hebt? Als ik nog iets kan doen, laat je het me weten?

Sorry Marcia, dit bericht zie ik ook nu pas. Laatste twee maanden waren zo hectisch en had tijd tekort haast.
Mijn excuses!

Mvg,
Melvin
Reputatie 7
Badge +30
Geen probleem hoor! Ik heb het even voor je bekeken, maar zowel jij als ik kunnen via de reguliere weg geen betaalafspraak maken 😞. Je kunt het beste bellen met 0800-0402 en vragen naar de afdeling Collections. Ik ga er voorzichtig vanuit dat zij nog wel iets voor je kunnen regelen!
Reputatie 2
Bedankt voor je reactie!
Wat is precies de reden waarom dat niet via de reguliere weg kan dan? En 'je gaat er voorzichtig vanuit dat zij nog wel iets voor mij kunnen regelen?' Dat klinkt allemaal niet heel overtuigend/positief.
Ik kom net thuis van werk, morgen weer vroeg op maar ben rond 18u thuis. Dan zal ik bellen.

Gr. Melvin
Reputatie 7
Badge +30
Ik weet niet wat de reden is dat ik het niet voor elkaar kreeg. Heb je wellicht openstaande bedragen op andere diensten? Is het je inmiddels wel gelukt? Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, hoor ik het graag.
Reputatie 2
Ik heb het nummer gebeld alleen de afdeling Collections is alleen doordeweeks bereikbaar. Wel vertelde je collega dat zij eerst een reactie moet krijgen van de bank ivm stornering omdat het bedrag niet afgeschreven kon worden ivm onvoldoende saldo. Hij adviseerde mij om woensdag tussen 08u en 18u te bellen.
Reputatie 7
Badge +30
Voor zover ik weet, kan een factuur voor mobiele diensten normaliter ook uitgesteld worden zonder dat deze gestorneerd is. Maar wellicht is dat in dit geval niet zo, ook omdat we online geen betaalafspraak konden maken. Ik ga er vanuit dat de afdeling Collections je woensdag gewoon verder kan helpen!
Reputatie 1
Waarom moeten alle vragen via een forum en kan ik niet gewoon een email terug sturen?
Niet alle vragen zijn voor iedereen bestemd en bellen overdag is lastig voor mij. Het gaat over een financiële kwestie en kreeg zelf een email van jullie. Daar had ik wel allang op gereageerd maar kwam er later achter dat het noreply is.
Heel vervelend dit.

Mvg,
Melvin

ik zit nu met precies hetzelfde probleem (geen mail)
erg vervelend dat jullie geen mail hebben!!
06 geweldig dat het kan 24uur al vaak gebruik van gemaakt...
chat heel handig voor als je even snel een vraagje heb
maar er gaat niets boven het oude vertrouwde mailtje
forum ? ben benieuwd hoe jullie openbaar gaan reageren op onderwerpen waar ik toestemming moet geven kwa inzicht in mijn data hierbij limiteren jullie de klant dus tot de chat
social media is ook openbaar
en voor degene zoals ik die helemaal niets te maken willen hebben met social media
is de enigste optie chatten en screenyz maken.....of bellen en alles opschrijven
lekker bezig kpn
Reputatie 7
Badge +20
Hallo Painwave. Natuurlijk snap ik dat je het ‘oude, vertrouwde mailtje’ waardeert. We zien echter dat e-mail als contactkanaal minder wordt gebruikt. We kiezen er daarom voor om het contact met onze klanten via andere kanalen te voeren. Je kunt bellen, chatten, de social media gebruiken én je kunt op dit Forum terecht.

Het contact via Twitter, Facebook en dit Forum gaat in eerste instantie inderdaad openbaar. Echter, als er privacygevoelige informatie wordt besproken dan zal dat altijd via privéberichten worden gedaan, om je privacy te waarborgen. Als je hier op het Forum rondkijkt zul je ook zien dat ik of één van de andere moderators klanten regelmatig privéberichten sturen om die reden.

Mocht ik je ergens mee kunnen helpen, laat het me dan gerust weten. Ik kijk graag met je mee.
Reputatie 1

Naar mijn idee is er één simpele reden dat er geen mail mogelijk is;

 

Dan heb je als klant nooit bewijs dat KPN iets toegezegd heeft. Zeer kwalijke zaak die vermoedelijk als je er echt werk van zou maken ook geen stand houdt.

Badge +19

Mailen is wel een beetje ouderwets hoor. Tegenwoordig gaat alles via social media of een forum zoals dit. En het is ook zwart op wit:wink:

Reputatie 7
Badge +24

Zeer kwalijke zaak die vermoedelijk als je er echt werk van zou maken ook geen stand houdt.

Wat zou geen stand houden? Volgens mij is er geen enkele wet die KPN zou verplichten via mail ondersteuning te leveren.

Naar mijn idee is er één simpele reden dat er geen mail mogelijk is;

 

Dan heb je als klant nooit bewijs dat KPN iets toegezegd heeft. 

Maar hierin heb je denk ik helemaal gelijk hoor. Bij forum of chat staat het ook zwart op wit, maar als het op een rechtzaak aankomt, is het toch iets minder zwaarwegend dan een mail denk ik. Onderaan elke pagina staat een link naar de website voorwaarden waarin staat:

"Wij hebben deze website met grote zorg samengesteld, maar kan de beschikbaarheid en juistheid van alle op deze website voorkomende gegevens niet garanderen."

Om bij de gids te komen gebeurt dit tergends langzaam

Heb ik voor mij buurvrouw de storing num. gebeld 1840 omdat de vaste lijn kapot is.

krijg ik op de rekening € 18,75 kosten voordat nummer bellen.

werd door jullie aan het lijntje gehouden 17.42 min omdat jullie haar gegevens niet konden vinden en weer door geschakeld naar een andere . voel me echt een beetje genomen, jullie de boel niet voor elkaar en de klant laten betalen.

Ik mag toch hopen dat jullie dit terug gaan betalen.  

boze klant Corrie v.d Hoorn

Heb ik voor mij buurvrouw de storing num. gebeld 1840 omdat de vaste lijn kapot is.

krijg ik op de rekening € 18,75 kosten voordat nummer bellen.

werd door jullie aan het lijntje gehouden 17.42 min omdat jullie haar gegevens niet konden vinden en weer door geschakeld naar een andere . voel me echt een beetje genomen, jullie de boel niet voor elkaar en de klant laten betalen.

Ik mag toch hopen dat jullie dit terug gaan betalen.  

boze klant Corrie v.d Hoorn


Zakkenvullers zijn het

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @SJPost en @Waterweg 
Het nummer 1840 is niet van de KPN dat is een bedrijf dat je tegen een duur tarief doorstuurt.
Zoek nooit op het internet om een telefoonnummer van welk bedrijf ook want je krijgt vaak een duur betaald nummer.
Het nummer van de KPN is 0800 0402 en geheel gratis.
 

Waarom hebben jullie geen mail? Is toch gewoon elektronische versie van post? Stop met moeilijk doen en check gewoon een keer per dag lekker de inbox. Het is geen ingewikkeld medium, en wel zo klantvriendelijk.

Ik wil graag ook contact opnemen, per mail, vandaar dat ik bij deze thread beland ben. Ik zou ook zeker willen bellen, als ik dat kon, maar aangezien mijn simkaart niet meer kan bellen, kan dat niet.

Kan ik mijn vragen sturen naar info@kpn.nl?

Reputatie 7
Badge +11

Waarom hebben jullie geen mail? Is toch gewoon elektronische versie van post? Stop met moeilijk doen en check gewoon een keer per dag lekker de inbox. Het is geen ingewikkeld medium, en wel zo klantvriendelijk.

Nou, als je kon e-mailen dan zou iedereen het doen, inclusief de haatmail en noem maar op. Op die manier is het niet bij te houden en blijven belangrijke dingen op de plank liggen. Het is niet ‘gewoon een keer per dag lekker de inbox checken’, er zou een hele aparte afdeling voor ingericht moeten worden om voor de meer dan 2 miljoen klanten de email bij te kunnen houden.

 

Er zijn enorm veel manieren om contact te zoeken met KPN, we hebben een uitgebreide webcare-afdeling die bereikbaar is op verschillende sociale media, je kunt bellen maar je kan ook de chat gebruiken om te chatten met een medewerker. Er bestaat ook nog een optie om hier een topic te starten als je er niet uit komt.