Beantwoord

E30 melding ziggo

  • 18 March 2020
  • 4 reacties
  • 407 keer bekeken

Iemand ervaringen met het bijwerken van smartcards ziggo als klant van KPN?

Hiervoor moet je bij ziggo inloggen, terwijl ik hier geen klantnummer heb..

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 18 March 2020, 20:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Euh, als klant van KPN heb je toch helemaal geen abonnement bij Ziggo? Dan werkt de smartcard ook helemaal niet natuurlijk. Die is dan niet gekoppeld aan een abonnement daar.

Mijn Ziggo smartcard werkt “al een tijdje” :wink: niet meer omdat ik daar simpelweg geen abo heb. Wel werkt nog het ongecodeerde signaal omdat Ziggo nooit de 'stekker’ uit het kastje i.d. straat heeft getrokken.

Dat zijn de kanaalnummers 1 t/m 3 en 13 en 14, 53, 56, 57, 71

Verder v.a. 925.

Als je alleen TV klant van Ziggo bent (en internet van KPN) dan heb je wel een Ziggo klantnummer waarmee je een Mijn Ziggo inlog / account kunt maken.

Hallo @PeterG , dan heb je de tv waarschijnlijk niet (goed)digitaal ingesteld, ik heb ook nog signaal op de lijn en heb op 1, 2 en 3 HD signaal en vanaf 4 t.e.m. einde kanaalnummers SD-signaal, behalve 13 en 14 die hebben weer HD-signaal, om het makkelijk te maken.

 

Dat klopt, @JanD . Dat heb ik ook. Alleen met m'n Cisco werkt netwerk 4444 niet goed. Daar staat dus 5555 op waardoor ik RTL 4 v.a. 928 moet gebruiken. Dan doet die decoder, waarmee ik ook gewoon lekker kan opnemen (!), het gewoon goed doet.

Via m'n tv en de Humax 5300c heb ik RTL 4 enzo idd v.a. 4. In SD.

Reputatie 7
Badge +30

Iemand ervaringen met het bijwerken van smartcards ziggo als klant van KPN?

Hiervoor moet je bij ziggo inloggen, terwijl ik hier geen klantnummer heb..

Ik niet, @tjakobs! ;-) Je kunt het beste even contact opnemen met Ziggo. Zij kunnen je vast verder helpen.