Beantwoord

een cadeautje voor u

• 22 november 2018
  • 3 reacties
  • 547 keer bekeken

gisteren ontvingen we een mailmet een persoonlijke code en de melding dat we 3 gratis e-books mochten downloaden van bol.com. Handleiding opgevolgd, e-books geselecteerd, code ingevuld en nu blijkt dat het niet om gratis e-books gaat, maar dat er enkel geen verzendkosten in rekening worden gebracht. Ik heb de transactie toen beëindigd. Is dat de bedoeling van de gratis e-books? Dan is er sprake van misleiding. Groet Arzt
icon

Beste antwoord door Arzt 24 november 2018, 18:20

Bedankt voor jullie reacties. Het heeft te maken met de code die ik invoerde. de letter O moest een nul zijn en toen ging alles prima.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hi Arzt, welkom hier. Je krijgt inderdaad 3 gratis e-books, je kunt kiezen uit 10 geselecteerde titels. Deze kun je hier vinden. Kan het zijn dat je een e-book hebt gekozen buiten deze selectie?
Reputatie 4
Badge +3
Ik denk dat @Arzt een echt boek heeft gekozen i.p.v. een E Book.
Een E Book is een digitaal boek wat je digitaal kan lezen en dus geen ‘echt’ boek wat verzonden dient te worden.
Een E Book kan je op een E Reader en hoef je enkel te down loaden daar komen geen verzendkosten bij kijken.
Let wel er is beperkte keuze uit die 10 boeken dus niet uit alle boeken bij Bol.com.
Bedankt voor jullie reacties. Het heeft te maken met de code die ik invoerde. de letter O moest een nul zijn en toen ging alles prima.

Reageer