Beantwoord

Een dik compliment voor KPN Monteur Alex

  • 10 March 2022
  • 2 reacties
  • 78 keer bekeken

Wij hadden al een tijdje een heel erg traag internet en een instabiel wifi.

Alex ******* is bij ons langs geweest en wat een enorm behulpzaam, vriendelijk en deskundig vakman die niet stopt totdat het echt werkt zoals je het hebben wilt!

Teneinde in het hele huis stabiele en snelle wifi.

Een dik compliment en een aanrader!


*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 10 March 2022, 10:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Natallia, wat een superleuk bericht om te lezen! Ik zal de complimenten terecht doen komen bij de desbetreffende monteur! 

Reputatie 4
Badge +1

En die ervaring had ik destijds ook met telefonische hulp deze monteur, maar nu had ik een tv storing en was een adapter doorgebrand dus ik kon het niet met telefonische hulp af of via de chat en weer kreeg ik een vriendelijk maar vooral deskundige monteur die het euvel heeft verholpen en mij bovendien een versterker adviseerde omdat ik geen tv kon kijken op de tablet en zo ook een andere experiabox en dat werd keurig geïnstalleerd.  Toen hij later weg was moest ik nog wat apparatuur aanpassen vanwege het nieuwe ww van het netwerk en toen bood hij aan dat te installeren wanneer hij weer in de buurt was. Ik kon hem later blij berichten dat mij dat zelf gelukt was ( ik ben 74 ) . Maar wat een prima service en wat een mooi visitekaartje voor KPN. Als dit ergens anders geplaatst moet worden, moet u dat maar doen s.v.p. Met vr.gr. Wilsophie/Urk