Beantwoord

Factuurdatum gewijzigd

  • 6 September 2020
  • 5 reacties
  • 91 keer bekeken

Ik heb mijn factuur datum gewijzigd maar toch afgeschreven 

icon

Beste antwoord door Lisa 6 September 2020, 18:12

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom hier op ons KPN Forum, @Debby77. Bedankt voor je bericht. Wanneer heb je de aanvraag gedaan, om je factuurdatum aan te passen? 
Gaat het trouwens om en mobiel factuur of de factuurdatum van internet & tv? 

Als je het deze maand hebt aangevraagd, dan geldt de nieuwe datum per de eerstvolgende maand (oktober).
Ik ben benieuwd en kijk graag even met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Gaat om thuis pakket heb het al twee keer aangegeven graag na de 23e

Reputatie 7
Badge +17

Omdat de vaste factuurdatum 1x gewijzigd mag worden, wil ik het toch even zeker weten. 
Wil je het factuur ontvangen ná de 23e of wil je dat het bedrag ná de 23e wordt afgeschreven? 

Graag na de 23e afgeschreven als dat kan

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb het formulier nog één maal ingediend en de betreffende afdeling hiervan op de hoogte gesteld. 
Je ontvangt een bevestiging van de aanvraag in de e-mail, zoals je de vorige keren (als het goed is) ook hebt gehad. 

Reageer