Fantastisch apparaat

• 11 juli 2017
  • 23 reacties
  • 313 keer bekeken

Reputatie 7
Ik heb zakelijk een Microsoft Surface Book I5 aangeschaft en ik moet zeggen dat ik dit een fantastisch apparaat vind.
Voorzien van een Intel i5 processor, 8GB memory, 256GB SSD en een 13,5inch scherm met een resolutie van 3000x2000 pixels.

Het scherm is ook los te koppelen waarmee een Windows 10 tablet verkregen wordt.

23 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Dat ziet er mooi uit zeg! 😉 Veel plezier ermee! 👍🏼
Reputatie 7
Badge +18
Gefeliciteerd @wjb met je mooie aankoop!
Ziet er goed uit.
Huistijger hoopt dat je er veel plezier van hebt.

Overigens...uh....
Had je niet liever deze gehad?
(Au! niet slaan!)

🐱 🐈 🐯 🐅 🐆
Reputatie 7
Badge +24
Dat ziet eruit als leuk speelgoed wjb!
Reputatie 7
Mooi ding, We hebben nog de allereerste oer Surface met Windows RT 8.1. Ik kijk zelf (met een schuin oog) naar de Surface Pro of Surface Laptop. De Book is me echt te duur, maar 't is bij mij dan ook alleen privé. Pro of Laptop zijn al behoorlijk aan de prijs, maar de Book doet er nog een schepje bovenop.
Jammer dat ze allemaal weer 3:2 schermen hebben, ik heb liever 16:9. Aan alles zie je dat MS zich in het premium segment wil profileren en sterk naar Apple kijkt (de iPad is ook alleen maar 3:2.) ook qua prijs🤔
Reputatie 7
Badge +18
Gefeliciteerd @wjb met je mooie aankoop!
Ziet er goed uit.
Huistijger hoopt dat je er veel plezier van hebt.

Overigens...uh....
Had je niet liever deze gehad?
(Au! niet slaan!)

🐱 🐈 🐯 🐅 🐆
🤣 🤣 🤣 @huistijger, heb jij je lolbroek weer aan vandaag? 😂 😂 😂
Reputatie 7
Wij hebben die Surface Book met flinke korting kunnen aanschaffen. De toepassing die wij ontwikkelen maakt gebruik van de touch en pen functionaliteit en dan is het voor Microsoft interessant om zo'n apparaat goedkoop te leveren in de hoop dat er daardoor wellicht nog velen zullen volgen.

Zelf ben ik juist blij met het 3:2 scherm. Bij zakelijk gebruik is dat, voor mij althans, toch prettiger.

De Surface laptop wordt overigens standaard geleverd met Windows 10 S waarmee alleen toepassingen uit de Microsoft Store geïnstalleerd kunnen worden. Voor zo'n 50 Euro kan je Windows 10 S upgraden naar Windows 10 Pro.
Reputatie 7
Badge +18
Dat is mijn dagelijkse broek, wist je dat niet? 🤣 😀
Reputatie 7
De Surface laptop wordt overigens standaard geleverd met Windows 10 S waarmee alleen toepassingen uit de Microsoft Store geïnstalleerd kunnen worden. Voor zo'n 50 Euro kan je Windows 10 S upgraden naar Windows 10 Pro.Tot eind dit jaar is dat gratis. En ik wil idd. Pro (is nodig in m'n domein).
De Surface Pro heeft weer eens een hibernation issue. Dus iig. w88 todat er een FW-update is. Laptop en Pro zijn overigens even duur (als je bij de Pro het keyboard cover erbij neemt Alcantara 🤔 )
Reputatie 7
De Surface laptop wordt overigens standaard geleverd met Windows 10 S waarmee alleen toepassingen uit de Microsoft Store geïnstalleerd kunnen worden. Voor zo'n 50 Euro kan je Windows 10 S upgraden naar Windows 10 Pro.Tot eind dit jaar is dat gratis...Naar ik begrepen heb geldt dat alleen voor leerlingen/studenten, leraren en medewerkers van onderwijsinstellingen.
Reputatie 7
Naar ik begrepen heb geldt dat alleen voor leerlingen/studenten, leraren en medewerkers van onderwijsinstellingen.Zie:
https://www.microsoft.com/nl-nl/store/d/surface-laptop/90FC23DV6SNZ/G92T
Bij Technische Specificaties wordt dat voorbehoud niet gemaakt. Naar wat ik heb begrepen is het tot eind dit jaar voor iedereen gratis en pas daarna alleen voor de door jou genoemde groepen.
Reputatie 7

Bron.
Reputatie 7
Tja, de website van de fabrikant zelf zegt wat anders (ook de US-versie van de website trouwens).

Er was wel wat verwarring over maar:
"If you upgrade that PC to Windows 10 Pro, some of those freebies will go away, along with some more of your money. If you purchased a Windows 10 S device through a traditional retailer, and you've never joined it to a educational domain, Microsoft says it will cost $49 or less to upgrade to Windows 10 Pro.
The exception is a temporary offer for consumer devices priced at $799 or higher, where the switch to Windows 10 Pro will be both free of charge and include a free Office 365 personal subscription. Right now, the Surface Laptop is the only device within this loophole. According to the Surface Laptop product page, the free Windows 10 Pro upgrade offer will expire on Dec. 31, 2017."
Bron.

Hoe dan ook, mocht ik kiezen voor de Surface Pro dan "krijg" ik altijd Windows 10 Pro.

@DennisSchreve
Das hoogstwaarschijnlijk een broek met 4 pijpen, aan 2 heb je als huistijger net te weinig of het loopt lastig..

😂 🤣 🤣 🤓
Reputatie 7
Badge +18

@DennisSchreve
Das hoogstwaarschijnlijk een broek met 4 pijpen, aan 2 heb je als huistijger net te weinig of het loopt lastig..

😂 🤣 🤣 🤓

Oooooohh... zou het daarom zo rot lopen denk je Dreekuh?
Heb je een schaar bij de hand? 🐈
Reputatie 7
Badge +18
ff oftopic, dat mag denk ik wel in deze area 😎
Het woord huistijger begint wat ingeburgerd te geraken.
In het begin moest ik nog een hoop mensen uitleggen wat een huistijger was.
Ik moest eens mijn email-adres opgeven over de telefoon, nou wat die mevrouw ervan maakte.... zelfs toen ik uitlegde wat een huistijger was begreep ze het nog niet., ik moest het op het laatst spellen. Ze maakte er o.a. huissteigers van.
Een steiger voor in huis? 🐱
Zou in principe kunnen maar het lijkt mij een onverkoopbaar artikel.
Heb ooit ook nog superwoef.nl gehad, maar daar deed ik later niets meer mee toen heb ik die opgezegd.
Is nu van een hondentrimsalon.
Eigenlijk heb ik er spijt dat ik die opgezegd heb. (niet verder vertellen hoor) 🦁

Waarom is er geen smiley van een hond? Of zie ik die over het hoofd?

Heb je een schaar bij de hand? 🐈

Hebbes....😀 ???

Reputatie 7
Badge +15
Mooi dingetje! Ik zou zelf willen dat ik die surface apparatuur kon betalen 😉
Reputatie 7
Badge +30
@annedijkstra2
Reputatie 7
Badge +11
Waarom Robin mij noemt is waarschijnlijk omdat hij altijd over Microsoft apparaten van mij zit te zeuren, haha.
Ik heb al een dik jaar de Surface Pro 4 i7, met 16GB ram en 256GB SSD en ik kan echt niet meer zonder. Supermachine!
Reputatie 7
...Ik heb al een dik jaar de Surface Pro 4 i7, met 16GB ram en 256GB SSD en ik kan echt niet meer zonder. Supermachine!Ik geef je groot gelijk, ik gebruik sinds 2014 een surface Pro 3 i5 met 4GB ram en 128GB SSD. De Surface Book is de vervanging van een al jaren afgeschreven HP Elitebook 2740p uit 2010 die recentelijk kuren begon te vertonen.

Reputatie 7
Ik heb mijn vrouw gisteren een Surface laptop cadeau gedaan:

(i5, 4 GB, 128 GB, 13,5" touch). Er ook nog een Arc Touch Mouse bij gedaan:

.
@wjb, de upgrade van Windows 10 S naar Pro was gratis en in een minuut of 5 geregeld.
Reputatie 7
Ik heb mijn vrouw gisteren een Surface laptop cadeau gedaan:

(i5, 4 GB, 128 GB, 13,5" touch). Er ook nog een Arc Touch Mouse bij gedaan:

.
@wjb, de upgrade van Windows 10 S naar Pro was gratis en in een minuut of 5 geregeld.
Ook een prachtig apparaat. Ik heb ook zo'n Arc Touch mouse, wel zo handig bij een zakenreis.
Die upgrade van S naar Pro is alleen in 2017 nog gratis.
Reputatie 7
Die upgrade van S naar Pro is alleen in 2017 nog gratis.Inmiddels volgens de website van Microsoft "Overschakelen is tot 31 maart 2018 gratis. Na 31 maart kost dit €75."

Reageer