Feedback nieuw forum!

Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

320 reacties

Reputatie 7
Badge +14
Het probleem met de priveberichten is bij mij trouwens niet opgelost 😞 Zie screenshot hieronder.

Ps. Ik heb de content maar weg gehaald in verband met privacy 🙂

Reputatie 7
SjorsK schreef:

Als iets in mijn favorieten naar Quarantaine is verplaatst, blijft het zichtbaar in mijn favorieten, ik weet niet hoe wenselijk dat is :)

Maar je hebt sowieso geen toegang meer. Het lijkt me dus wat dat betreft geen punt.
Ook onder "Reacties" e.d. blijft het in de lijst. Maar er staat wel in Quarantaine bij.
Reputatie 7
Badge +14
Dat klopt, maar het is wel bijzonder dat je het nog ziet. Kan ook bij design zijn maar ik meld het liever voor de zekerheid 🙂
Reputatie 7
Badge +16
Roko schreef:

Is er een optie mogelijk waarbij je tijdens een quote kan aangeven dat je alleen het laatste/hoofd-bericht wilt quoten en niet alle sub-quotes die daar al inzitten? Ik zie nu veel berichten vol staan met hele ritsen geneste quotes omdat men niet de moeite neemt om wat tekst te verwijderen. Je scrolled je eigen helemaal de rambam.

Ben ik het helemaal mee eens!
Reputatie 7
Badge +16
PeterG schreef:

Krijg soms nog steeds Engelse foutmelding bij versturen van privébericht. Niet altijd dus. Na refresh lijkt het bericht wel verzonden. (gelukkig)

Dit is nog steeds niet opgelost! Al moet ik wel zeggen dat die "46 jaar geleden" wel weg is als ik de pagina refresh. "F5"
Reputatie 7
Badge +16
PeterG schreef:

Het bericht is wél verzonden. Gewoon een refresh doen als je die melding krijgt. Schijnt nog aan gewerkt te worden.

Ik krijg ook geen mail als ik een privébericht krijg. Ook dat zullen ze wel fixen. Gelukkig zie je het bij je naam in de groene balk aan een cijfertje.

Schijnt aangewerkt te worden. Het is inmiddels wel een maand geleden toen je deze bericht plaatste. Hoe staat het er nu mee???:8
Reputatie 7
Badge +16
SjorsK schreef:

Het zou fijn zijn als we langer onze eigen posts mogen aanpassen, bijvoorbeeld een weekje. Kunnen we onze eigen typefouten wegwerken :)

Ook ik ben het daarmee eens! 😉
Reputatie 7
Badge +16
johnny_c schreef:

en de optie om makkelijker de tekst(en) in vetgedrukt/cursief/aanhalingen te selecteren ipv. die achterlijke codes

Inderdaad! Wanneer wordt dit eens toegepast???
Reputatie 7
Badge +16
Ik merk dat ik al 86 berichten heb gemist heb van deze forum! En dit is niet de enigste forum! Ik vind dit bijzonder vervelend! Ik ben graag op het forum! Maar op deze manier is het moeilijk bij te houden. En dan kan ik wel reageren. Maar dan zijn meestal de juiste antwoorden gegeven. Verder werkt het met privéberichten ook niet goed. Het is echt vervelend om in een topic een forumlid mede te delen dat ik een privébericht hebt verstuurd. Zo heb ik er 1 naar Hugo_ gestuurd, en van de week ook 1 naar Peter. Dit zou niet mogen. Als ik een privébericht naar iemand stuur, dan moet ie zeker een emailnotificatie te krijgen! Hoe staat het daarmee? Ik heb nu wat berichten achter elkaar geplaatst om hier nou eens antwoord op te krijgen. Want ik heb het gevoel dat er niet veel veranderd wordt aan het forum, of dat er überhaupt hier iets meegedaan wordt.

Beste KPN medewerkers, hou ons op de hoogte. En doe iets met die dingen wat de forumleden hier omschrijven. Want wij zijn tenslotte de forumleden die hier op werken. Ik hoop hier snel eens antwoord op te krijgen. :8
Reputatie 7
Badge +16
Ik zie dat er wat veranderd is. Onder de tekstvak:

Wat moet daar komen te staan? Vet, cursief en onderstreept?
Reputatie 4
Badge +1
Dat is geen verandering ten goede 🙂

Bedankt voor het melden Dennis! Ik ga vragen of dit weer goed gezet kan worden.

En er zou inderdaad "Bold" "Italic" en "Underline" moeten staan.

En in aanvulling mbt het notificatie probleem:

Helaas hebben we de exacte oorzaak hiervan nog niet gevonden. We hebben wel meer onderzoek ernaar gedaan en geprobeerd zo veel mogelijk voorbeelden richting de mensen van de techniek aan te leveren. Dit is vorige week gebeurd, zodra ik iets kan melden dan horen jullie het. Persoonlijk vind ik dit ook een vervelend punt, hierdoor mis je soms de updates die je wel wilt krijgen zodat je op het forum een reactie kan geven.
Reputatie 4
Badge +1
@Dennis, zoals je kunt zien werkt de editor weer zoals het moet. Ook hopen we het je weer een stukje gemakkelijker te hebben gemaakt door de bold, Italic en underline als knoppen toe te voegen. Wederom bedankt voor het doorgeven!
Reputatie 7
Badge +16
Lourens schreef:

@Dennis, zoals je kunt zien werkt de editor weer zoals het moet. Ook hopen we het je weer een stukje gemakkelijker te hebben gemaakt door de bold, Italic en underline als knoppen toe te voegen. Wederom bedankt voor het doorgeven!

dank je wel! Het werkt inderdaad! :8
Reputatie 7
Badge +13
ik mis bij privé berichten een stukje waar je het onderwerp van het bericht kan plaatsen
nu komt alles onder een gesprek
het zo fijner zijn dat het per onderwerp is
kan hier wat aan gedaan worden ? of zit dit al in de planning
Reputatie 7
Badge +29
Leuke toevoeging! Maar:

• Waarom hebben alle knoppen een naam behalve de knop voor afbeeldingen en videos? (toegankelijkheid/screenreader)
  • Wat is de denkwijze achter de groottes van de verschillende knoppen? B I en U zijn allemaal even groot, alhoewel ik denk dat de U iets groter had gemogen aangezien het streepje er extra bij zit.. Maar de rest...
Reputatie 7
Ik ben (nog) niet vaak actief op dit forum maar wat ik wel mis is een overzicht van wie de mods zijn. Dus de avatarrutjuhs 🙂 van de mods op een rij.
In de geest van - Dit is het forum webcare team..
Reputatie 7
Badge +22
Goedemorgen! Zie hier: https://forum.kpn.com/over-kpn-forum-3/ken-jij-deze-mensen-de-kpn-community-al-395283

De opmaak is wel een beetje in de war door de overgang naar het nieuwe forum. Ga ik wat aan doen. Dan staan de avatars ook weer goed 🙂
Reputatie 7
@Paul_
Ook (!) jij bent goed bezig...🆒
Reputatie 7
Badge +22
Nou, ik heb hier en daar wat dingen aangepast. Nog niet perfect maar de rest laat ik lekker over aan Allart 😉
Reputatie 7
Badge +10
Het nieuwe KPN Forum staat inmiddels alweer even live, ik heb een nieuw doorlopend feedbacktopic aangemaakt. Bedank voor al jullie feedback, we gaan hier verder 🙂 KPN Forum - feedback en wensen topic

Om verwarring te voorkomen, gaat dit topic nu op slot.